קשת תשקיע 100 מיליון ש"ח בסדרות דרמה ב-2023

הופה, התעוררנו. בניין קשת (צילום: שאטרסטוק)
הופה, התעוררנו. בניין קשת (צילום: שאטרסטוק)

לא פחות משמונה סדרות חדשות יצאו להפקה במהלך השנה הבאה, ביניהן דרמה על זוג שפונה להליך פונדקאות בכיכובם של רותם סלע וליאור רז, וגם מיני-סדרה מסקרנת על סיבוב ההופעות המיתולוגי של לאונרד כהן בחזית של מלחמת יום כיפור

29 בנובמבר 2022

בשידורי קשת הודיעו כי ישקיעו ב-2023 סכום חסר תקדים של 100 מיליון ש"ח בהפקה של שמונה סדרות דרמה חדשות, ביניהן דרמה חדשה בכיכובם של רותם סלע וליאור רז, מיני-סדרה המבוססת על סיבוב ההופעות המיתולוגי של לאונרד כהן בקו החזית של מלחמת יום כיפור ועונה שניה ל"השוטרים" (הקודמת שודרה בתחילת 2021) – תפנית מסקרנת ומשמחת לאחר שנת בצורת משמעותית בתחום.

"גוף שלישי", הסדרה בכיכובם של רז וסלע, שהתוכניות על הפקתה פורסמו כבר בתחילת השנה, תעסוק בנושא רגיש – הורות בפונדקאות, כשהשניים יגלמו זוג נשוי שלא מצליח להיכנס להריון ופונה לאישה צעירה (גל מלכה, "המפקדת") שתשמש להם כאם פונדקאית. יוצרי הסדרה, דרור משעני ("תיק נעדר", וכמובן גם סדרת ספרי המתח עליו מבוססת הסדרה) ושירה חדד, כמו גם הבמאי שי קפון מבטיחים סדרה על "דינמיקות הכוח המתעתעות בין העשירים לעניים, בין הנותנים לבין הלוקחים".

פרויקט מסקרן אחר הוא מיני-סדרה של יהונתן אינדורסקי, יוצר "שטיסל", העוסק, כאמור, בסיבוב ההופעות של לאונרד כהן במוצבי צה"ל בזמן מלחמת יום כיפור (בעקבותיו הוא כתב גם את השיר "Lover, Lover, Lover") – פיסת מיתולוגיה ישראלית שכל מי שרק יכול לשייך את עצמו אליה, עושה זאת. הסדרה מבוססת על ספרו של הסופר והעיתונאי מתי פרידמן "מי באש", שיצא בשנה שעברה. שאר הסדרות שמתוכננות להפקה (מה שאומר שאת רובן כנראה נראה רק ב-2024, ואולי אפילו מעבר לה) טרם הוכרזו.