Impossible: האופניים החשמליים שאפשר להכניס בקלות לתיק הגב

אופניים חשמליים חדשים שניתן לקפל ולהכניס לתיק יעזרו לכם להתמודד עם הפחד מגניבות. האם מדובר בפתרון המושלם לאופניים או בסתם צעצוע מיותר?

אופניי Impossible. צילום מסך
אופניי Impossible. צילום מסך
17 בנובמבר 2014

אופניים (ובמיוחד אופניים חשמליים) הם מכלי התחבורה המועדפים על צעירים בערים גדולות, בעיקר עקב המחסור בחנייה והעלות של אחזקת רכב. אולם הבעיה המרכזית עם אופניים היא הפחד שמא הם יגנבו, מה שקורה לעיתים קרובות בערים גדולות ובמיוחד בתל אביב. ישנם פתרונות כגון הוצאת הסוללה או המושב, אך זה עדיין לא מבטיח שתמצאו אותם קשורות לעמוד גם בסוף היום.

אחד הפתרונות היותר יעילים לבעיה זו הוא אופניים שמתקפלים בצורה כל כך טובה עד כי ניתן להכניס אותם לתוך תיק הגב מבלי להרגיש בהם כלל. לפיתוח זה קוראים Impossible והייחוד שלו, לעומת אופניים מתקפלים אחרים, הוא הבנייה החכמה שמאפשרת לקפל אותו לגודל זעיר במיוחד שנכנס בקלות בכל תיק גב. האופניים עשויות בעיקר מסיבי פחמן, כך שגם המשקל שלהם לא אמור להוות בעיה למי שמעוניין להסתובב איתם בתיק לאורך זמן.

אופני ה-Impossible מסוגלות להגיע עד למהירות מקסימלית של 20 קמ"ש, בה ניתן לנסוע למשך 45 דקות. יוצרי האופניים טוענים שבמהירות רגילה (הם לא מפרטים מה היא) ניתן לנסוע עד למרחק של 25 קילומטרים. זה אמנם לא נשמע הרבה, אך גם אם תיגמר הסוללה, תמיד אפשר להכניס את האופניים לתיק ולהמשיך ברגל, במקום להיסחב איתם לצידכם.

יוצרי האופניים העלו קמפיין גיוס בקיקסטארטר בו הם מבקשים יעד כספי של 55 אלף דולר קנדי (48.6 אלף דולר אמריקאי). הקמפיין עלה לפני כשבוע וכבר הספיק להגיע ל-172 אלף דולר קנדי (152 אלף דולר אמריקאי) ועדיין יש לו עוד 38 יום להמשיך לגייס. מי שמעוניין לרכוש זוג אופניים בהזמנה מוקדמת, יכול לעשות זאת במחיר מבצע של 530 דולר קנדי (468 דולר אמריקאי) דרך עמוד הגיוס של Impossible בקיקסטארטר.