ההופעה של רדיוהד בתל אביב זמינה לצפייה באתר הרשמי של הלהקה

הסוף לסרטוני יוטיוב באיכות מחפירה. כחלק מהעלאת הארכיון של רדיוהד לאתר הרשמי שלה עלה גם סרט ההופעה של הלהקה בפארק הירקון

רדיוהד בפארק הירקון (צילום: לירון שניידר, אריאל עפרון)
רדיוהד בפארק הירקון (צילום: לירון שניידר, אריאל עפרון)

ביולי 2017 התקיים בישראל אחד המופעים הגדולים של השנים האחרונות. בצל לחץ פוליטי כבד וכשברקע ציפייה גדולה של המעריצים בישראל שאליה לא הגיעה הלהקה כבר 17 שנים, הופיעה רדיוהד בפארק הירקון.

הקהל היה באקסטזה והביקורות שיבחו. שי סגל כתבה ב-Time Out אחרי ההופעה ש"הכימיה בין פיל סלוואי, אד או'בריאן, ג'וני וקולין גרינווד (בסיסט פנומנלי אגב) אבסולוטית ונועדה לשגר את הקול של תום יורק למרחקים […] החבורה של יורק עובדת כמו במפעל, כל אחד יודע את מקומו ויחד נוצרים רגעים אקספירמנטליים שלא בהכרח נשמעים בהקלטות האולפן".

עד כה מי שהיה שם ורצה לחוות שוב את ההופעה היה צריך להסתפק בהקלטות שטח וסרטוני סמארטפון ביוטיוב. לא עוד: הלהקה העלתה לאתר הרשמי שלה את ההופעה בשלמותה, והיא זמינה לגולשים כאן.

זה לא הדבר היחיד שחדש באתר של רדיוהד. מי שנכנס היום לאתר של הלהקה גילה את The Radiohead Public Library – ארכיון ענק של אלבומים, קליפים, שירים נדירים, סרטוני וידיאו מהופעות וחזרות ועוד. ההופעה בתל אביב רחוקה מלהיות היחידה שם, וחובבי רדיוהד אדוקים יכולים לבזבז זמן רב בשיטוט בין אינספור האייטמים בארכיון הזה במקום לגלול שוב את הפיד הנדוש.