הופעת השנה?

פרדי על הערב: רדיו בלה בלה שובר את תל אביב

המופע הגדול של החברים של נטאשה במלאת 25 שנה ל"רדיו בלה בלה" יגיע בנובמבר להיכל ביד אליהו, קומפלט עם ליאור אשכנזי, עמיר בניון, נינט וערן צור ועיבוד בימתי מעודכן ויומרני

החברים של נטאשה וליאור אשכנזי (צילום: אורית פניני)
החברים של נטאשה וליאור אשכנזי (צילום: אורית פניני)
9 בספטמבר 2019

לפני כשלושה חודשים הם נתנו לנו בתדר טיזר מהמופע המיוחד במלאת 25 שנה לאלבום "רדיו בלה בלה", בדרך להפוך אותו לאופרת רוק חגיגית ומעודכנת ב-14 באוקטובר במצדה. עכשיו כשנותרו רק כמה כרטיסים אחרונים להופעה במסגרת פסטיבל התמר, מסתערים החברים של נטשה וליאור אשכנזי על היכל מנורה מבטחים בתל אביב עם הופעה חגיגית נוספת.

מהטעימה הקטנה שהם נתנו לנו בתדר אי אפשר היה להבין הרבה, אך המופע אמור להיות אחד היומרניים שנראו כאן בהפקה מקומית, עם במה משוכללת ובליווי עבודות וידאו מרהיבות, כשלצד אשכנזי בתפקיד א. וקסמן – גיבור הסאטירה המתוחכמת שכתב מיכה שטרית – אמורים להופיע גם נינט, עמיר בניון, ערן צור ועוד, כל זאת בניהולו המוזיקלי של לואי להב.

אלבום הקאלט של הנטאשות נותר רלוונטי מתמיד בביקורת החברה-תקשורת שלו, אלבום קונספט מגלומני שנותר מאז ועד היום בודד למדי בנוף המוזיקלי החדגוני של הרוק הישראלי. ועכשיו אפילו לא צריך לנסוע עד מצדה בשביל זה. כרטיסים למופע בתל אביב אפשר לקנות כאן באתר איוונטים, המכירה לקהל הרחב תיפתח מחר (שלישי) על הבוקר. אתם בקושי פקחתם עיניים.