עוגיפלצת ינחת בישראל. רחוב סומסום ישתלט על דיזנגוף סנטר

הכינו את עוגיות השוקולד-צ'יפס. עוגיפלצת (צילום: גטי אימג'ס)
הכינו את עוגיות השוקולד-צ'יפס. עוגיפלצת (צילום: גטי אימג'ס)

אליל הילדים עוגיפלצת יגיע מארה"ב כדי להשתתף בחגיגות "רחוב סומסום" שיערוך ערוץ הופ! בדיזנגוף סנטר בחול המועד. העתק של אולפן "תוכנית האירוח של אלמו" יוקם בסנטר, פרקים חדשים יוקרנו וכמובן שיהיו עוגיות. אנחנו רוצים עוגיווווות

2 באוקטובר 2022

למה סתם אומרים שלא מגיעים לכאן אמנים מחו"ל? בתחילת סוכות ינחת בישראל אחד מכוכבי הטלוויזיה הגדולים בעולם, מפלצת של ממש, שמופיע על המסך וכובש לבבות של ילדים בכל רחבי הגלובוס מאז 1966. אנחנו מדברים כמובן על עוגיפלצת, הקוקי-מונסטר הכחול והאהוב מ"רחוב סומסום", שיגיע לביקור ממלכתי בדיזנגוף סנטר במסגרת אירוע ענק שיתרחש לאורך ימי חול המועד.

אושפיזין מוזרים מאוד השנה. "רחוב סומסום" בא לסנטר (צילום: שרון דבורקין)
אושפיזין מוזרים מאוד השנה. "רחוב סומסום" בא לסנטר (צילום: שרון דבורקין)

לרגל עליית העונה החדשה של "רחוב סומסום: תכנית האירוח של אלמו" בערוץ הופ! בחג סוכות, יארח דיזנגוף סנטר את דיירי רחוב סומסום, ותוקם בו התפאורה המקורית של התכנית מאולפן הטלוויזיה. הילדים (והמבוגרים, בואו נודה בזה) שיגיעו לאירוע יוכלו להצטלם למזכרת על סט תוכנית האירוח, לקחת חלק בשעת סיפור שתתקיים בכל שעה עגולה, לפגוש ולהצטלם עם בובות גוף של הדמויות המקוריות – אלמו, מוישה אופניק, אביגיל ומחבוב – ולקבל במתנה תמונה שלהם על מגנט ממותג.

הבובה של עוגיפלצת צפויה להגיע מארצות הברית ולהשתלב בחגיגות יחד עם הבובות המקומיות, ולהשתתף גם בסדנת הכנת עוגיות טעימות. במקום תהיה עמדת צפייה ובה יוקרנו פרקים חדשים מ"תכנית האירוח של אלמו" בהשתתפות מגוון שחקנים, בדרנים, יוצרים וזמרים, וגם פרקים ושירים מעונות קודמות. מבקרי ההפנינג יוכלו ללמוד ריקודים חדשים עם הדמויות האהובות, להשתתף בפינת יצירה לילדים ולרכוש מוצרים מקוריים של "רחוב סומסום". בשבת ה-15.10 בין השעות 11:00-14:00 יתקיים יום פעילות שקט באווירה רגועה המיועד למשפחות לילדים מיוחדים ולילדים על הרצף האוטיסטי. ביום זה תתאפשר פעילות חווייתית רגועה ושקטה עם מינימום גירויים חיצוניים ונגישות מלאה של צוות מפעילי האירוע.

>> רחוב סומסום בדיזנגוף סנטר, שלישי-חמישי (13.10-11.10) 17:00-11:00, שישי (14.10) 14:00-10:00, גשר ברוריה (קומה 2), דיזנגוף סנטר. הכניסה חינם