יוצר "ריק ומורטי": לא בטוח שתהיה עונה נוספת

דן הרמון הגיב למעריץ בטוויטר וכתב כי העבודה על העונה הרביעית לא החלה מכיוון שרשת "Adult Swim" לא הזמינה אותה. בעבר נרמז שהיו חילוקי דעות עם הרשת

ריק ומורטי
ריק ומורטי

דן הרמון, אחד מיוצרי "ריק ומורטי", התייחס בימים האחרונים לעתיד הסדרה ואמר כי הוא אינו ברור. לדבריו, הסיבה לכך שהוא וג'סטין רוילנד לא התחילו לעבוד על העונה הרביעית היא פשוט כי רשת "Adult Swim" עוד לא הזמינה אותה.

מתוך "ריק ומורטי"
מתוך "ריק ומורטי"

עוד כתבות מעניינות:
18 דברים שלא ידעתם על "ריק ומורטי"
חמישה סרטים מעולים בנטפליקס שאולי פספסתם
"Love" פיצחה את הדרך שבה סדרות מהז'אנר הזה צריכות להסתיים

הגילוי המבאס הגיע בתגובה לציוץ של מעריץ בטוויטר, שכתב: "תפסיק לבזבז זמן ולך לסיים את העונה הבאה של ריק ומורטי, אלכוהוליסט עצלן". הרמון השיב לו: "מצד אחד, זה יכול להיות מאתגר, במיוחד עם אלכוהוליזם ועצלות משתקים, לכתוב סדרה שלא הוזמנה על ידי רשת. מצד שני, המחשבה שמעריצים כמוך משלמים את המחיר… כאילו… אני הולך לשתות משהו".

יוצרי הסדרה כבר הזהירו בעבר שהעונה הרביעית תתעכב, ואמרו כי נאלץ לחכות לפחות עד 2019. מגזין vice פרסם כי אחד הכותבים, ריאן רידלי, אמר שההפסקה הארוכה בין העונה השנייה והשלישית נוצרה בגלל חילוקי דעות בין היוצרים לרשת "Adult Swim". על כך אמר הרמון כי הוא פשוט לא רצה שהעונה השלישית תהיה גרועה יותר מהשתיים הראשונות. האם הסיפור הזה חוזר על עצמו או שהסדרה באמת הסתיימה? כרגע כל הסימנים מראים שהאפשרות השנייה היא הנכונה, אבל אנחנו ממשיכים להחזיק אצבעות.

[interaction id="5a8d86a487638c000193381b"]