בזמן שגללתם: חמישה סרטים מעולים בנטפליקס שאולי פספסתם

נטפליקס עמוסה בסרטים טובים שקבורים בין לא מעט בינוניים. סימנו בשבילכם 5 סרטים מעולים כדי שלא תפספסו בטעות

"I Don't Feel at Home in This World Anymore"
"I Don't Feel at Home in This World Anymore"
14 במרץ 2018

I Don't Feel at Home in This World Anymore

רות (מלאני לינסקי המעולה) מאסה כבר מזמן בכל האגרסיביות והאלימות סביבה, אבל כשהבית שלה נשדד נגמרת לה סופית הסבלנות. היא נחושה לגלות בעצמה מי הפורץ ולהשיג חזרה את מה שגנב ממנה, ולשם כך חוברת לטוני (אלייז'ה ווד), בחור מוזר החמוש בכוכבי נינג'ה ואומץ אידיוטי. חולמים על סרט שהוא גם ווירדי וחמוד וגם אלים ואפל בצורה מפתיעה? מצאתם.

The Polka King

ג'ק בלאק, ג'ני סלייט וג'ייסון שוורצמן מככבים באחד הסרטים הכי מטורללים בנטפליקס (לא כולל הסרט הדוקומנטרי שעליו הוא מבוסס, שזמין בנטפליקס גם הוא). יאן לאוון (בלאק) הוא מהגר פולני שחי בפנסילבניה ונחוש למכור את התרבות הפולנית לאמריקה, אם כזמר פולקה נלהב או בחנות המזכרות. בניסיון מגושם להגשים את החלום האמריקאי הוא שואב את מעריצי הלהקה שלו, כמעט בטעות, להונאת פונזי.

עוד כתבות מעניינות:
אחת הסדרות הטובות בנטפליקס עברה לכם מתחת לרדאר
סוף העולם המזוין הגיע לשעתיים וחצי מרירות ומופלאות
הספריות הסודיות של נטפליקס – ועוד 6 פרצות שלא הכרתם

A Futile and Stupid Gesture

ביוגרפיה עוקצנית המגוללת את סיפור חייו של הקומיקאי דאג קיני (וויל פורטה), מייסד המגזין שהפך לאימפריית הומור "National Lampoon". אמנם מדובר בגיק עם רגשי נחיתות קשים והתמכרות מסוימת לעבודה, אבל הסרט מלא בסקס, קוקאין וליהוקים מפתיעים של סלבס – דונל גליסון כשותף ליצירה, הנרי בירד, סת' בירד, איימי רוסום, אד הלמס, נטשה ליאון, פול ראד ואחרים. המנצח הוא ג'ואל מקהייל בתפקיד שותפו ל"קומיוניטי" צ'בי צ'ייס.

The Meyerowitz Stories

הסרט החדש של נואה באומבך הוא גם מפגש פסגה של שלושה שחקנים מעולים שבוחרים פחות מדי סרטים טובים: דסטין הופמן, אדם סנדלר ובן סטילר. השלושה מגלמים אמן עבר מריר ואת שני בניו הנאבקים על תשומת לבו ואישורו. אמה תומפסון, אליזבת מארוול וגרייס ואן פאטן משלימות את המשפחה, שאיננה בריאה או מתפקדת במיוחד, אבל מעוררת הזדהות ומקסימה מאוד.

The Incredible Jessica James

קומדיות רומנטיות שאינן מביכות הן מצרך שתמיד יש לו ביקוש. ג'סיקה וויליאמס ("הדיילי שואו") יצרה אחת כזו עם וייב ניו יורקי מיליניאלי, מעין גרסה פחות צינית ופריבילגית של "בנות". בסרט ג'סיקה היא מורה לתיאטרון שחולמת להעלות מחזה פרי עטה. במקביל היא מוטרדת גם בענייני בנים – הפרידה מהאקס עוד מציקה לה, אבל לא מונעת ממנה להתחיל סיפור חדש עם כריס או'דאוד החמוד מאין כמוהו. בונוס: ילדים חמודים.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"