תעשו לנו Share: שירות הרכב השיתופי החדש שיוציא אתכם מתל אביב

עמדות חנייה של שלמה סיקסט Share (צילום: עזרא לוי)
עמדות חנייה של שלמה סיקסט Share (צילום: עזרא לוי)

בואו, נוסעים רחוק: שירות הרכב השיתופי שלמה סיקסט Share, המיועד לנסיעות ארוכות מחוץ לעיר, הושק היום עם צי של 100 רכבים שהוצבו ברחבי תל אביב ומחירי שימוש אטרקטיביים. רק תורידו את האפליקציה וצאו לדרך

איבדנו את באבל, רכבת קלה עדיין אין, ותושבי תל אביב שמבקשים לוותר על הרכב הפרטי ולהתנייד באמצעים תחבורתיים אלטרנטיביים צריכים להתלבט בין אוטותל לקורקינט. אל רשימת אופציות השינוע העירונית הצטרף הבוקר שירות הרכב השיתופי "שלמה סיקסט Share" של קבוצת שלמה, שזכתה במכרז העירייה להפעלת שירות רכב שיתופי לנסיעות בינוניות וארוכות מחוץ לעיר.

הבוקר (שלישי) הוצבו והופעלו 100 כלי רכב שיתופיים ראשונים בכ-100 מוקדי חניה ייעודיים ברחבי העיר. התקווה של העירייה היא שהמיזם ירחיב את מגוון האפשרויות עבור תושבות ותושבים אשר אין בבעלותם רכב פרטי ומאפשר להם לנסוע גם לטווחים ולשעות ארוכות יותר. השירות החדש, שמשלים את שירות אוטותל שכבר פועל בעיר, מייצר הזדמנות לנסיעות ארוכות יותר בדגש על נסיעות מחוץ לעיר בתעריפים אטרקטיביים. 

כל נקודות החנייה של שירות הרכב השיתופי החדש. שלמה סיקסט Share
כל נקודות החנייה של שירות הרכב השיתופי החדש. שלמה סיקסט Share

השירות פועל באמצעות אפליקציה ייעודית אותה הלקוח מוריד לטלפון הסלולרי שלו, ודרכה הוא מתקשר עם השירות בצורה קלה ומהירה ובאמצעות טכנולוגיות מתקדמות כגון מערכת זיהוי פנים, סריקת רישיון נהיגה ועוד. באמצעות האפליקציה יוכל הלקוח לאתר רכב זמין וקרוב, לפתוח אותו מהנייד ולנסוע וכן ליצור קשר עם שירות הלקוחות. השימוש מצריך הרשמה קצרה ופשוטה באפליקציה שנמשכת לא יותר מ-3 דקות וללא דמי מנוי כלל. מחיר השירות שקוף ונגיש וכולל מעטפת שלמה הכוללת אף ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה, כך שבעת השימוש הלקוח תמיד ידע מראש מהן העלויות הצפויות לנסיעה.

>> התחלנו: הצעת חוק של ש"ס תנסה לחסל את מיזם "נעים בסופ"ש"
>> יאללה סעי כבר: הרכבת הקלה צפויה להתחיל לפעול אחרי פסח

וכמה זה יעלה לכם? השקת השירות מביאה איתה מבצע משתלם שבו ארבע שעות פלוס 60 קילומטר יעלו לכם 100 שקלים בלבד (תקף לארבעה חודשים מזמן הרישום), דמי השימוש הם 79 ש"ח לנסיעה והחל מהשעה הרביעית מחיר שעתי של 4.5 שקלים כולל מע"מ ודלק. בנוסף לדמי השימוש, מחיר מרחק נסיעה עד 25 ק"מ יעלה 1.2 שקלים לק"מ, ומעל 25 ק"מ הוא יוסיף לחשבון שקל אחד לכל קילומטר. מחזיקי כרטיס דיגיתל ייהנו מהנחה נוספת של עשרה אחוזים על השימוש בשירות. יאללה סעו מפה.