רק רגע אחד

אירועי "רגע אחד" חוזרים בפעם השלישית, ותושבי העיר ומבקריה מוזמנים לערב אחד של מופעי תיאטרון, מוזיקה, סטאנדאפ, צילום ועוד, ללא תשלום, ובחללים לא שגרתיים

רגע אחד בעיריית תל-אביב. צילום: יעל צור
רגע אחד בעיריית תל-אביב. צילום: יעל צור
20 באוקטובר 2015

אחרי ההצלחה שנחלו בפעמים הקודמות בהם התקיימו, חוזרים אירועי רגע אחד למרכז העיר. ביום חמישי, 5 בנובמבר החל מ-19:30 בערב תהפוך העיר לבמה גדולה ותושבי העיר ומבקריה מוזמנים לערב אחד של מופעי תיאטרון, מוזיקה, סטאנדאפ, צילום ועוד, ללא תשלום. המיצגים והאירועים יתקיימו בחללים לא שגרתיים כגון: לשכות, חדרי עבודה, חדרי ישיבות, מסדרונות, מרתפים וגגות. האירוע יתקיים בבניין עיריית תל אביב – יפו, במרכז ענב לתרבות ובניין "גבירול".

בין האירועים הבולטים אפשר למצוא: בקומה הראשונה של בניין העירייה ב-19:30, ערב עם סולני אופרה צעירים, בקומה 6 יתארח אבנר ברנהיימר לסדנת כתיבה ב-21:30 ופיטר רוט בשעה 22:00. במתחם גַבִּירוֹל, רח' אבן גבירול 106- 108 תתקיים "החתונה״ החל מ-  19:30 שם יהפכו האמניות תמר כץ ועומר גולדמן את רחבת גַבִּירוֹל התעשייתית והמחוספסת לגן אירועים, שיארח את חתונתם של טל ויואל – כדת וכדין. הערב החגיגי יכלול, כנהוג בחתונות, קבלת פנים ואירוח עם כיבוד שיוגש לאורחים, בר, דיג׳יי, מוזיקה חיה, וטקס חופה וקידושין רשמי . לאחר הטקס יוזמנו האורחים לרחבת הריקודים במנהרה מתחת גבירול מועדון ה״תחת״ , שם יופיעו וינגנו: Karma She (כרמל מיכאלי), דור ציפורי, ניב הדס ובנג'י לנפלט.
במתחם ענב יקיימו הופעות בזה אחר זה, החל מ-19:30: עדי אולמנסקי, גארדן סיטי מובמנט וגלעד כהנא.

 

גלעד כהנא. צילום: רונן ללנה
גלעד כהנא. צילום: רונן ללנה

 

הפירוט המלא:

בניין עיריית תל אביב – יפו , רח' אבן גבירול 69

מרכז השירות קומת הרחוב:

 

רגע…סטנדאפ

דור הסטנדאפ החדש על החיים בעיר והחיים בכלל
20:00, 21:00, 22:00

ירון פריד –  על הגשמה עצמית, על קיצור קיבה, על הומלסים, על הוליווד, על דייטים מהגיהנום, על סקס בתשלום ועל שיטות חדשות לבהייה בחלל שפיתח בשנים של מאמץ עילאי.

שיר ראובן – על עוני ועבודות מזדמנות, על לסביות ולהיות לסבית, על משפחה ועל מזרחיות.

עמית הרשקוביץ – על הפגנות, על ג'ניפר לופז, על נישואין וזוגיות, על דאע"ש ועל עוד דברים שמעסיקים את האישה המודרנית.

חגית גינזבורג – על רווקות וגם קצת על דיאטות, על חברות ויחסים ובעצם על כל מה שאי אפשר לכתוב כסטטוס בפייסבוק, כי ההורים שלה נמצאים שם.

 

חגית גינזבורג
חגית גינזבורג

 

מרכז השירות לובי עליון:

מצב המלבן
תערוכת צילומים ,  דן חיימוביץ
מ – 19:30
חמישים שנה חלפו מאז הקמת בניין העירייה וכיכר רבין, בלב ליבה של העיר העברית הראשונה.
זיכרונות רבים נחרטו במלבן העירוני והפכו לחלק מהזיכרון המשותף של כולנו.
בחודשים האחרונים ניסה הצלם דן חיימוביץ לצרף לזיכרון גוונים ודימויים שונים של חיי היום יום במלבן. הוא שוטט בחלל קומת הכניסה של הבניין ועל מרצפות הכיכר, בין אנדרטת רבין ואנדרטת השואה לבין הבניין המשמש את ענייני העיר. מחפש את השונה ואת המוכר הטבולים בזיכרונות העבר. למרות ההכרות רבת השנים, הוא מצא עולמות חדשים ולא פעם מפתיעים. למשל, קשישים מפזזים ורוקדים בין דלפק המודיעין לעמדת פקידי החניה, ילדים זוחלים ליד עמדת תשלומי הארנונה, והופתע עד כמה חי ותוסס המקום, משתנה לאורך שעות היממה וצרכי השעה, משנה פנים ומכיל ניגודים, לאומנות, ציונות, תל אביביות וישראליות. חיימוביץ יציג חמישה עשר דימויים, שהם שרטוט ראשון של מצב המלבן אחרי חמישים שנה.

Urban Sketchers
מ 19:30
Urban Sketchers הינם קבוצת אמנים המתרגלת רישום מן ההתבוננות הישירה בסביבה אורבאנית. חברי הקבוצה ייפגשו בלובי העירייה, מצוידים במחברות רישום וכלי ציור, יסתובבו בין המשתתפים והמבקרים באירוע ויסקרו את המתרחש דרך רישום.
בסיום הפעילות, יוצגו העבודות לקהל הרחב.

Muzik  אלתורי DJ בחלל
משעה 19:30
את האימפרוביזציה הויזואלית של אורבן סקצ'רס תלווה אימפרוביזציה מוזיקלית, בפורמט בלתי שגרתי: שני דיג'יים, בוגרי Muzik, בית ספר גבוה ליצירה והפקת מוזיקה, יתייחסו מוזיקלית למתרחש בחלל לובי העירייה, וינהלו ביניהם שרשרת מוזיקלית, שבה כל אחד, בתורו, ממשיך ומשלים את הקטע שהשמיע קודמו.

בנות בצריח – לוחמות בעקבות לוחמים
19:30, 21:30
סמ"ר ג'ני ורב"ט ג'אנה ממחלקת קשרי חברים בדובר צה"ל מעבירות סיור מורשת קרב מאלף בבניין העירייה, במטרה לקרב בין תושבי עוטף עזה לתושבי עוטף אבן גבירול ומזכירות לכולנו שעירייה זה לא רק ארנונה ודוחות חניה – זו מורשת, זו גבורה, זו רעות!!!
השתיים תקחנה את הקהל מתל אביב של מטה לתל אביב של מעלה.
*הסיור יעמוד בסימן 20 שנה למותו המפתיע של רוה"מ לשעבר יצחק רבין.

 

בנות בצריח. צילום: יעל צור
בנות בצריח. צילום: יעל צור

 

יס מאם
20:30, 21:40
חמש מוזיקאיות מוכשרות מזמינות את הקהל למסע נוסטלגי בזמן עם מיטב להיטי שנות ה-50 וה-60.

רונה קינן – הקול שקורא לי
23:00
לאחר שהשנה חגגה עשור לאלבום הבכורה שלה ושלושה אלבומי זהב, ולאחר שנים של הופעות ושל שיתופי פעולה מאחוריה, רונה קינן יוצאת לראשונה לסיבוב מופעי סולו! ללא גיבוי של נבחרת נגנים גדולה, עם גיטרה, מציעה קינן מבט אל לב השירים שלה, אל מקום חשוף וראשוני, בעזרתו היא מייצרת דו שיח בלתי אמצעי ומיוחד עם הקהל שלה, שרואה אותה בפורמט זה בפעם הראשונה. המופע כולל שירים מארבעת אלבומיה ומשלל שיתופי הפעולה שלה, גרסאות כיסוי מתחלפות וטעימה מן האלבום שבדרך. רונה קינן: שירה, גיטרה אקוסטית, גיטרה חשמלית, מפוחית, מלודיקה

קומה 1 – מסדרונות, לשכות  וחדרי ישיבות:

מ – 19:30 *
אופרה עם קריצה
ערב עם סולני אופרה צעירים בקונצרטים בלתי אמצעיים
ארבע שעות של קטעי אופרה אהובים ומוכרים עם הפתעות מוזיקליות, הומור וקריצה מטריפה
משתתפים: סולני מיתר אופרה סטודיו של האופרה הישראלית בליווי פסנתר והנחייה.

'מכונת ציורי דיוקן ושעשוע' מאת נעם ונקרט
כמו במכונות הצילום הוותיקות אתם מוזמנים להיכנס לתא, להחליט מה להראות ולצאת עם דיוקן – אך הפעם יהיה זה דיוקן מצויר. 'מכונת ציורי דיוקן ושעשוע' עוסקת באופן חווייתי בפער בין צילום לציור, ביחסים בין הצייר למצויר ובכלכלה של עולם האמנות. יוצרת העבודה: נעם ונקרט, אמנית ומורה לאמנות, בוגרת המדרשה לאמנות בית ברל ולימודי תואר שני בבצלאל. ציירת אורחת: יערה אורן, אמנית ומורה לאמנות, בוגרת המדרשה לאמנות בית ברל.

קומה 4 לובי

20:00,22:45

שירת הרגע
מפגש מוזיקלי בין משוררים, ראפרים, אנשי ספוקן וורד ואנשי מילה,
שיוצרים, תוך אלתור, ביצועים חדשים וחד פעמיים  בין מילים למוזיקה.
משתתפים:  אריק אבר, עמית אולמן (פדרו גראס), עומר הברון  (ג'ימבו ג'ים), דנה ידלין,  נעם פרתום מוזיקה: עומר מור (איציק פצצתי)

21:00
סדנת ספוקן וורד
סדנה מעשית לכתיבת וביצוע ספוקן וורד בהנחיית דנה ידלין ועומר הברון.
הסדנה תציע התנסות בז'אנר הייחודי.
במסגרת הסדנה יבצעו המשתתפים משימות כתיבה קצרות ויתנסו בביצועם בליווי המוזיקאי עומר מור, והקהל יוזמן לחוות את תהליכי העבודה המאפיינים את אמנות הספוקן וורד.

קומה 6- חדר ישיבות מערבי:

מאור כהן – סטודיו מוזיקלי
20:30
מאור כהן, מוזיקאי יוצר, במפגש ייחודי עם הקהל החושף את יצירתו העשירה.
במפגש יבצע מיטב משיריו בעיבודים אינטימיים ויספר על דרכו המוזיקלית המגוונת לאורך השנים, מ"זקני צפת" עד אלבום הסולו האחרון. במסגרת השיחה, ישתף את הקהל בתהליכי היצירה ובסיפורים על השירים שכולם מכירים. מפגש  בזווית מעט שונה, תוך דו-שיח עם הקהל, פתוחה לשאלות, המספקת את יצר הסקרנות הטבעי של המאזין אל מול היוצר.

פיטר רוט – סטודיו מוזיקלי
22:00
פיטר רוט, מהאמנים ומהמוזיקאים הבולטים והעסוקים בסצנת המוזיקה הישראלית. ממייסדי להקת מוניקה סקס, הפיק, ניגן ושיתף פעולה עם גדולי האמנים בארץ. במפגש יבצע רוט ממיטב להיטיו, ממוניקה סקס עד אלבומי הסולו ופרויקטים מיוחדים בהם היה מעורב, ויספר על דרכו המיוחדת במוזיקה. בין השירים שיבצע: "היא אוהבת", "צחוק הגורל", "סאן חוזה", "בדרך אלייך" ועוד…

קומה 6 – חדר ישיבות קומתי:

20:00
תחנות בתל אביב יפו
שיח אמן בעקבות קיר אמן – זויה צ'רקסקי
פרטים אודות קיר האמן בהמשך התכניה (קומת רחוב)

אוהבים סדרות טלוויזיה
סדנת כתיבה לטלוויזיה בהנחיית אבנר ברנהיימר
21:30
כולם בטוחים שהם יכולים לכתוב סידרה, אם רק יישבו שעה בבית קפה על לפטופ ואספרסו קצר. איזה רעיון יכול להפוך לסדרת טלוויזיה? אילו גיבורים, איזה עולם ואילו עלילות עשויים להחזיק שלוש עונות ויותר? אבנר ברנהיימר, יוצר הסדרות "אמא ואבאז", "בלו נטלי", "עד החתונה" ותסריטאי הסרט "יוסי וג'אגר", יעזור לכם להתחיל.

קומה 7:

גיורא יהלום, רועי רימשון , טלי אורן – "נעמי שמר והעיר הגדולה"
20:00 ,21:45
נעמי שמר, לנצח גדולת הפזמונאיות, לצד המנוניה הלאומיים כתבה שלל שירים לאהבתה הגדולה – מדינת תל אביב. אלו: מחוצפים, חילוניים ושנונים מאד, לכדו ״רגע בזמן״ בחייה של העיר: התקופה שבין מלחמת ששת הימים ליום הכיפורים, זמן בו הפכה מעיר לבנה לעיר קוסמופוליטית.

רועי רימשון, גיורא יהלום והזמרת והשחקנית טלי אורן, יספרו על קורות המשוררת הלאומית בעיר הצוהלת – מחייה כסטודנטית- קיבוצניקית הנודדת בין דירות שכורות, דרך השתחלותה אל הבוהמה עד למלכותה הבלתי מעורערת עליה. שירים וביצועים חיים ליצירות כ״עיר לבנה״, ״מר נרקיס״, ״המכשפות״, ״אנשים יפים״, ו״שני צלמי רחוב״ יחשפו את שמר כפזמונאית צעירה לנצח, ממש כמו העיר שבתוכה חיה ועליה כתבה.

קומה 9 – חדר ישיבות קומתי:

מרחב מוגן , מייצב סאונד ודימויים , אורי דרומר – שיח אמן פרטים אודות היצירה באירוע 'רגע אחד' (אודות היצירה בקומה 12)
20:00

קומה 9- 21:30 חדר ישיבות:
90 דקות על כוחו של רעיון- סדנת כתיבה עם עמליה רוזנבלום

העיתונאית התסריטאית והסופרת עמליה רוזנבלום  מזמינה אתכם לסדנה ממוקדת בת תשעים דקות בה תוכל למרכז ולהבנות את רעיון הכתיבה שלכם. איך מעבירים מסר לקורא? לאיזה מסע נדרש הכותב – עיתונאי או סופר לצאת? עד כמה זיכרון וחוויה הם חומר לכתיבה? ואיך מוצאים את הרעיון שלכם?

קומה 10 – חדר ישיבות קומתי:

מרכז העצבים המוניציפלי הוא נקודת התצפית של דוקאביב על אנשים במרחב האורבני – אסופת סרטים דוקומנטריים קצרים (הקרנה בלופ)
20:30, 22:00

Super Unit
במאית: תרזה צ'פיץ, פולין 2014, 20 דקות, פולנית, תרגום לעברית ולאנגלית.
בתוך קרביה של "מכונת המגורים" העצומה הזו מתגוררים 3,000 איש. הם עולים, יורדים ונעים במסדרונות, בחדרי המדרגות, במעליות ובחניונים, כאילו היו בעצמם ברגים ובוכנות וקפיצים.
אורחים נכבדים
במאים: ג'ארד אלטמן ופול סטרוץ, ארצות הברית 2013, 15 דקות, אנגלית, תרגום לעברית
מלון דרכים אמריקאי מסוף שנות ה-60 מועמד להריסה. קולקטיב אמנות משתלט על המקום בשבוע האחרון של חייו ומעלה באוב עם העובדים שנותרו את הזיכרונות המוזרים שהוא מכיל.
לא ידועים
במאית: אווה וובר, בריטניה 2014, 10 דקות, קנטונזית, תרגום לעברית ולאנגלית
לא רק ציפורים נדירות חיות בהונג קונג בכלובים. בעיר הצפופה והסואנת הפערים גדולים, כשלצד מיליונרים במגדלי פאר חיים אנשים חסרי כל, בכלובים זעירים ומרופטים.
וגאס
במאי: לוקאש קנופה, בריטניה 2013, 24 דקות, אנגלית, תרגום לעברית
על החיים העצובים בשולי הזוהר של לאס וגאס, שגם בהם יש תקווה.

קומה 10 – מסדרון:

האיש עם מצלמת הקולנוע
החל מ- 19:30 *
בימוי: דז'יגה ורטוב,  בירה"מ 1928, 65דק, אילם.
סרטו פורץ הדרך של דז'יגה ורטוב, הנחשב לאחד מאבות הקולנוע התיעודי. גיבור הסרט הוא צלם קולנוע המסייר ברחובותיה של מוסקבה ומתעד את החיים האורבניים.

קומה 11 – מסדרונות ולשכות:

טרמינל *
סיור גלריות וירטואלי בניו-יורק וקאטר
החל מ- 19:30
סיור ווירטואלי ייחודי המאפשר הצצה אל מיטב התערוכות המוצגות בזמן אמת בערים מרכזיות בעולם. הסיור ייערך בין הגלריות הבולטות בניו-יורק ובקטאר. הסיורים יועברו על ידי מיטב מרצי המוזיאון, ויכללו עבודות מרכזיות המוצגות לצד פיסול חוצות קבוע במרחב הציבורי, בליווי הסברים מרתקים על ההקשר התרבותי בו מוצגת התערוכה.
הסיור הוא טעימה מסדרה הנערכת במוזיאון תל אביב לאמנות תחת אותה הכותרת.
באירועי "רגע אחד" יצא סיור כל חצי שעה לניו יורק ולקטאר.

קומה 11  – חדר ישיבות קומתי:

ארי טפרברג, אנסמבל 'גולדן דלישס' – "כסף קטן"
22:30, 21:30, 20:30
טריקים של איזון עם מטבעות של 10 אגורות. תאטרון-חפצים עני, בו מתערער האיזון הפיזי והנפשי של המופיע, תוך הפגנת מיומנות וירטואוזית ואזוטרית לחלוטין. כך נוצרים רגעים מצחיקים, מסוכנים ופואטיים באמצעות החפץ הכי מיותר בתיק.
העבודה נוצרה במסגרת ביה"ס לתאטרון חזותי.

קומה 12  – אולם אירועים:

כל מה שמצחיק בעולם *
החל מ- 19:45
ערב הסטנדאפ והמערכונים של "כל מה שמצחיק בעולם" מגיע ללילה שכולו על חשבון משלם המיסים! 7 מופעים בזה אחר זה, והקרנה של מערכוני הוידאו שהפכו לקאלט, ״מסיבת כבדים״, ״המחברת הסגורה״ ועוד. יעלו: ניב מג'ר, ליאור אמסטרדמסקי, ירמי שיק בלום, גלית חוגי, אריאל וויסמן, תומר פישמן, אסף קפלנסקי.

 

כל מה שמצחיק בעולם. צילום: שחר שטיבל
כל מה שמצחיק בעולם. צילום: שחר שטיבל

 

קומה 12  – חדר 1212:

השימוע
יצירתה של רננה רז
19:30, 21:30
"השימוע", אירוע האזנה מחדש – חזרה לפרשה של המורה אדם ורטה שהתרחשה בינואר 2014 והסעירה את הציבור הישראלי. ארבעה שחקנים ישמיעו את אשר נאמר באותו החדר – אך לא יציגו אותו. כשהם מרכיבים אוזניות, ישמעו השחקנים את הקלטת השימוע המקורי ויחזרו על המלים ללא שהות, בפעולה הדורשת ריכוז ולא מאפשרת התכוננות, אפיון של הדמות או הזדהות. השמיעה של הטקסט מחדש – בקולות חדשים ובווריאציות שונות, מנתקת את הטקסט מהקשרים אוטומטיים, מדעות קדומות, חושפת את רבדיו  ומייצרת רגע טהור של הקשבה חדשה. משתתפים: אמיתי יעיש בן אוזיליו, עופר עמרם, נעמי פרומוביץ ורננה רז.
'השימוע' הופק והועלה לראשונה במסגרת 'פסטיבל בבית' 2015 במסגרת עונת התרבות בירושלים.
מנהלת אמנותית: דפנה קרון

רננה רז, השימוע. צילום: כפיר בולוטין
רננה רז, השימוע. צילום: כפיר בולוטין

 

קומה 12  – חדר ישיבות הנהלה:


יואב קוטנר – הארכיון הישראלי
20:30
הקליפים הישראליים הכי נדירים והכי מעניינים משנות הששים והשבעים! התרנגולים, שלישיית גשר הירקון, החלונות הגבוהים, אריק איינשטיין, שלום חנוך, תמוז, כוורת, מתי כספי ושלמה גרוניך, שלמה ארצי, צביקה פיק, להקות צבאיות ולהקות הקצב. משחור לבן עד תחילת ימי הצבע!

יואב קוטנר – הביטלס
22:00
תקציר סיפורה של הלהקה הכי גדולה בכל הזמנים. להיטים וקטעי ארכיון, הופעות חיות, היסטרית "הביטלמניה", הקשר (שלא היה) לישראל, פרשת "פול מקרטני מת", מה קרה כשג'ון פגש את יוקו והעיקר: המהפכה המוזיקלית  ששינתה את העולם.

קומה 12 – גרם המדרגות המערבי:

מ 19:30 *
מרחב מוגן, אורי דרומר
המיצב מתחיל בקומה 12 בגרם המדרגות המערבי ויורד מטה בין קומות העיריה)
פרויקט בינתחומי הנוצר במיוחד עבור בנין עיריית תל אביב, ומשלב בין סאונד, דימוי וטקסט. הפרויקט מוצב בחדר המדרגות של בנין העיריה, מתפרש על פני 12 קומותיו, ומתייחס להקשרים שונים של המבנה.  בכל אחת מ- 12 הקומות יתנגן סולם מוזיקלי שונה כבסיס ליצירה מוזיקלית כוללת המתרחשת בחלל הפרויקט. מרחב חדר המדרגות והאקוסטיקה שלו מכתיבים למבקר את התנועה בתוך היצירה. הדימויים והטקסטים נאספו ממקורות שונים – ארכיונים פרטיים ועירוניים, ספרות עיון פרוזה – מתייחסים באופנים שונים לבניין, לסמליות שלו, להיסטוריה שלו ולעתידו.
הפרויקט עוסק בחיבור בין שמים לארץ, בין מעלה ומטה במובנים שונים- סמליים וקונקרטיים, מטאפוריים וגיאוגרפיים, בין אדם לבנין עירו. המיצב מתחיל בקומה 12 ויורד מטה בין קומות העיריה.

גג בניין העירייה:


נעם רותם ודני מאיר -single copy
החל מ- 19:30 *
מערכת החוקים של סינגל קופי מעמידה במבחן את מערכת היחסים שבין האמן, ליצירה ולקהל, תוך שהיא נוגעת בזמן אמת בשאלות טעונות הקשורות לערך ולעצם קיומה הממשי של היצירה. הקהל הופך לשותף פעיל, וברגע שהיצירה נשלמת היא כבר לא בתחום שליטתו של האמן. במשך 25 דקות מקליטים, מדפיסים ומפיצים המוזיקאים יצירה חדשה מול קהל, בכל אורך ובכל אמצעי שהם בוחרים. את התוצאה יצרבו על דיסק בעותק יחיד, יחתמו עליו ויעניקו אותו באופן אקראי לאחד הצופים. הצופה הופך לבעלים החוקיים של היצירה וגורלה תלוי רק בו – באפשרותו להציג, להשמיע, למכור או להשליך אותה לפח. לאחר מסירת העותק היחיד, יתחילו האמנים בהקלטה של יצירה חדשה שתמחק את הקודמת. התהליך חוזר על עצמו שוב ושוב.
*הכניסה תתאפשר בהצגת כרטיס דיגיתל בלבד

קומת הרחוב, קיר חיצוני דרומי:

תחנות בתל אביב יפו , קיר אמן – זויה צ'רקסקי
החל מ- 19:30
רצף הציורים המוצגים כרגע בפרויקט קיר אמן נעשה על ידי האמנית זויה צ׳רקסקי במקומות שונים בעיר: מיפו בדרום עד בן יהודה בצפון. בין המקומות המופיעים בסדרה: שכונת עג׳מי, שד׳ ירושלים, התחנה המרכזית הישנה, רח׳ סלמה, רח׳ אלנבי, שד׳ רוטשילד, כיכר רבין, רח׳ בן יהודה וחוף הים שתופס את החלק המרכזי של הסדרה. ציורי נוף שנעשים מן ההתבוננות הם פרקטיקה יומיומית בעבור צ׳רקסקי. ב-4 השנים האחרונות היא יוצאת לשטח באופן קבוע ומתעדת רגעים בנוף העירוני, האנושי והחברתי של תל אביב – יפו ושל מקומות אחרים בארץ ובחו״ל.

מרכז ענב, מתחם חזרות פתוח:

משעה 19:30
במתחם ציוד חדשני ובימה מיוחדת, והוא מיועד ליוצרים ולהרכבים מוזיקליים תושבי תל אביב-יפו לביצוע חזרות ללא תשלום, תוך תרומת ההופעה הראשונה לקהל הרחב.

יופיעו אחד אחר השני:

עדי אולמנסקי
יוצרת, מפיקה וזמרת שחדרה לתודעה כסולנית הרכב האלקטרו "לורנה בי" ופתחה בקריירת סולו. המוזיקה שלה נעה מאלקטרוני, דרךR&B , עד נגיעות היפ הופ וטראפ, ויוצרת את קולה הייחודי.
גארדן סיטי מובמנט
חברי גארדן סיטי מובמנט מגיעים לענב עם חזרתם ממסע הופעות באירופה, ארה"ב ובפסטיבל פרימוורה. הערב יכלול חומרים חדשים!
גלעד כהנא – חתירה אל ההווה
מפגש של מוזיקה אקלקטית ואלתורים שיחקרו את מה שלא ניתן לחקור.
גלעד כהנא, מוזיקאי, סופר וקולאז'יסט, סולן להקת ג'ירפות, סולן ההרכב "The Walking Man" והצמד "לא כוחות" (יחד עם תמיר מוסקט).
גַבִּירוֹל, רח' אבן גבירול 106- 108:

״החתונה״
החל מ-  19:30
האמניות תמר כץ ועומר גולדמן יהפכו באופן חד פעמי את רחבת גַבִּירוֹל התעשייתית והמחוספסת לגן אירועים, שיארח את חתונתם של טל ויואל – כדת וכדין. הערב החגיגי יכלול, כנהוג בחתונות, קבלת פנים ואירוח עם כיבוד שיוגש לאורחים, בר, דיג׳יי, מוזיקה חיה, וטקס חופה וקידושין רשמי .
בעזרת פעילויות ופעולות שונות באי האירוע יהפכו מקהל של צופים למשתתפים פעילים באירוע, מזרים מוחלטים לאורחים של כבוד בערב המיוחד של זוג שהם אינם מכירים. לאחר הטקס יוזמנו האורחים לרחבת הריקודים במנהרה מתחת גבירול מועדון ה״תחת״ , שם יופיעו וינגנו: Karma She (כרמל מיכאלי), דור ציפורי, ניב הדס ובנג'י לנפלט.
האירוע יכלול תערוכה שתוצג בחלל הגלריה, שם יוצגו עבודותיהן של האמניות – שאשא דותן, תמר הירשפלד, רותי דה פריז, טל בראון ומיקה חזן בלום – מיצב, פיסול ווידאו בהשראת ליל הכלולות וגרורותיו. (התערוכה תמשיך להציג בגלרית גַבִּירוֹל כשבועיים נוספים לאחר האירוע).