שאלון השפים עם אריה רווה (בודהה בורגרס)

מבשל יותר לבעלי חיים מאשר לבני האדם, אוכל באבו-דאבי ו-"זכאים" ומבשל כדי שנהיה יותר בריאים. שאלון השפים עם אריה רווה מבודהה בורגרס

תמיד דופקים את הירוקים. בעל סניף בודהה בורגרס ביהודה הלוי, אריה רווה
תמיד דופקים את הירוקים. בעל סניף בודהה בורגרס ביהודה הלוי, אריה רווה
25 בנובמבר 2014

1. מה המוטו שלך בנוגע לבישול?

תמיד לנסות לבשל בריא. הגוף הוא מכונה של אנרגיה ותמיד צריך לדאוג שהוא יקבל אנרגיה איכותית ממזון שעושה לנו גם טוב, גם מחזק אותנו וגם טעים.

2. איזה מאכל עושה אותך מאושר?

אולי זה יפתיע, אבל האושר שלי נמצא בדברים אחרים לגמרי מאוכל. רוב היום אני אוכל בעיקר דברים לא מאושרים. אני בטוח ש יש אנשים שאוכל מרגש אותם. אני אוכל כי אני רעב, ולמרות זאת חשוב לי ליצור אוכל שהוא בריא וטעים.

3. מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים בתחום הקולינרי?

לשמור על הערך התזונתי של המזונות. כלומר, אם אתה לוקח אוכל ומבשל אותו אתה מאבד הרבה מהערך התזונתי. בבישול שלי אני מנסה כמה שיותר לשמור על ערכי המזון הטבעיים.

4. מה הסוד הקולינרי שלך?

ההבנה שאנחנו צריכים לבשל לעצמינו בשביל שנהיה לא רק יותר שבעים, אלא לבשל כדי שנהיה יותר בריאים.

5. איפה אתה שותה הקפה שלך?

רק במסעדה. לא תראו אותי יושב בבית קפה.

6. איפה אתה אוהב לאכול?

בכל המסעדות הטבעוניות שנפתחות בעיר. באמת שכולן טובות ומציעות אוכל איכותי ותמורה מעולה ביחס למחיר. אהוב עלי במיוחד חומוס אבו-דאבי ומסעדת "זכאים".

7. ספר על טראומת אוכל שאתה לא יכול להשתחרר ממנה?

טראומות קורות לעיתים קרובות. אני יכול לומר שכל פעם שתבשיל לא יוצא טוב או שיש עומס שלא עומדים זאת טראומה רגעית עבורי. זכורות לי היטב כמה פעמים שאחד הטבחים התעצבן והלך באמצע סרוויס או למשל שגונבים כל הזמן את האופניים של השליחים וזה תוקע את כל העבודה. זה קורה וצריך לקבל ולדעת איך להתמודד עם זה.

8. איזה כלי מטבח צריך להמציא?

סיר שיודע לווסת לבד את הטמפרטורה ומונע מהאוכל להישרף. גם כשיש ציפוי טוב זה לא מספיק וכשנשרף לך התבשיל בתחתית זה הכי מעצבן.

9. למי היית רוצה לבשל?

האמת היא שאני לא אוהב לבשל למישהו מסוים. אני אוהב לבשל לאנשים עם תפיסת חיים דומה לשלי שמבינים שאפשר לבשל אוכל מציין מבלי לפגוע בבעלי חיים. אפשר לומר שאני מבשל יותר לבעלי חיים מאשר לאנשים.

10. טבעונות- טרנד או תרבות אוכל חדשה?

גם וגם. כמו הרבה אפנות, טבעונות מתחילה כטרנד והופכת לתרבות אוכל שצוברת תאוצה. כרגע קהילת הטבעונים בת"א היא מצומצמת אבל אני בהחלט רואה אותה ממשיכה לגדול.

11. מה הריטואל שלך?

אני קם כל בוקר בסביבות שבע. מתחיל את היום עם מיץ טבעי כלשהו ואז נוסע לעבודה. מתעסק בכל העניינים המנהלתיים וממשיך לסרוויס עד הערב. תוך כדי העבודה הקשה אני מנסה לחשוב כל הזמן איפה אפשר לחדש כדי שהתפריט ימשיך להיות מגוון ומעניין.

אוהבים קפה? יש לנו כמה שאלות בשבילכם»

הטבות וחוויות בלעדיות מחכות לכם בניוזלטר Quality Time.