שבוע הגאווה: עשרות אירועים מתוכננים, האם יתקיים מצעד?

בעירייה יפרסמו בקרוב את הלו"ז המלא לאירועי הגאווה בחודש הבא, כשעדיין נערכים דיונים לגבי החזרת המצעד לאחר שנת הפסקה. האם קיבלנו רמז שגם עופרה תעלה?

מצעד הגאווה 2018 (צילום: דין אהרוני)
מצעד הגאווה 2018 (צילום: דין אהרוני)

הטמפרטורות עולות, התחלואה בירידה, ויוני מתקרב אלינו בצעדי ענק ועמו השאלה: כיצד ואיך נחגוג השנה את אירועי הגאווה? בשנה שעברה נאלצנו לוותר על האירועים הפיזיים בשל השתוללות המגיפה, אך נראה שהשנה המצב שונה בתכלית בזמן שחזרנו לשגרה כמעט מלאה.

בעירייה מבטיחים לפרסם את לו"ז האירועים המלא ממש בקרוב, ומוסרים לנו שצפויים להתקיים עשרות אירועים בחסותם. זו נשמעת לנו כבר כמו התחלה בכלל לא רעה. בנוסף מתקיימים בעירייה דיונים האם לקיים השנה את מצעד הגאווה השנתי לאחר שנת הפסקה, וכנראה שבקרוב תתקבל החלטה. בקיצור: אירועי גאווה יתקיימו ועוד איך, השאלה היא אם יערך גם מצעד. אנחנו ממש מקווים שכן.

אם לשפוט לפי מארגני ההפקות השונות, בעלי הליינים והמועדונים – נראה שכבר נקבעים פה ושם אירועים לחודש הבא, אבל גם בגזרה הזו מוקדם מדי לקבוע לגבי נפח וכמות האירועים. ליין ה"פוראבר" פרסם באחרונה טיזר לגבי מסיבת פרייד מתוכננת אבל עדיין לא ידוע מה היא תכלול. מה שברור הוא שכולנו מקווים שעופרה תעלה, אלא מה.

מצעד הגאווה 2019 (צילום: דין אהרוני רולנד)
מצעד הגאווה 2019 (צילום: דין אהרוני רולנד)