שבוע הקולינריה הבלגי: כל האירועים

במסגרת שבוע הקולינריה הבלגי יהפוך שוק הנמל לבלגיה קטנה וקסומה עם דוכני אוכל ושתייה, מופעי מוזיקה ואירועים

צ'יפס. צילום: Shutterstock
צ'יפס. צילום: Shutterstock

שבוע הקולינריה הבלגי מגיע זו השנה השנייה לתל אביב. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 30 במרץ ל-2 באפריל 2015.

במסגרת הפסטיבל שוק הנמל בתל אביב ישנה את פניו ויציע למבקרים את המיטב של בלגיה: אוכל, בירות, מוזיקה ועוד.

בכל ערב, החל מהשעה 19:00, יהפוך שוק הנמל לבלגיה קטנה וקסומה בה יקבלו את פני המשתתפים דוכנים של בירה בלגית, שוקולדים בלגיים, ופל בלגי, שיתווספו לדוכני שוק הנמל ויציעו לאורחים חוויה בלגית אותנטית היוצרת את השילוב המושלם של בירה ואוכל, עם מנות המאפיינות את המטבח הבלגי כגון צ'יפס בלגי, נקניקיות טלה, סנדוויץ' טרטר, אויסטרים וספגטי עם מולים בבירה לף בלונד.

במהלך הפסטיבל יתקיימו פעילויות המזמינות את הקהל הרחב לגלות את אוצרותיה התרבותיים של בלגיה:

יום ב', 30.3.2015

איך מוזגים Stella Artois? כמה שלבים יש? כמה ס"מ קצף ראוי להשאיר ואיך גורמים לו להיות אוורירי במידה הרצויה? במסגרת הפסטיבל יתקיים גמר תחרות המזיגה Stella Artois World Draught Masters 2015, בה ישתתפו מיטב הברמנים הישראליים וידגימו את טקס מזיגת הבירה היוקרתית בעולם. הזוכה יטוס לתחרות העולמית שתתקיים השנה במסגרת פסטיבל קאן, בריביירה הצרפתית.

שמעתם פעם על בלוז בלגי? Boogie Boy, פסנתרן וזמר בלוז בינלאומי, שבעברו שיתופי פעולה עם המוזיקאי ריי צ׳ארלס, יגיע הישר מבלגיה לביקור בשוק הנמל, וינענע לכולם את המותניים בבלגית.

17:00 – גמר תחרות המזיגה.

19:30 – הכרזה על הזוכים בתחרות.

21:00 – תחילת ההופעה של Boogie Boy

יום ג', 31.3.2015

ישראל או בלגיה? בואו לעודד את הנבחרת המועדפת עליכם במשחק הכדורגל ישראל-בלגיה במסגרת מוקדמות יורו 2016 באירוע חגיגי במיוחד. המשחק יוקרן על מסך ענק בהאנגר 11, ובליווי הבירות הנכונות והנשנושים המותאמים במיוחד לאווירה הבלגית. המשחק יחל בשעה 21:45

לא על האוכל לבדו: את החוויה הקולינרית ילוו דיג'ייז עם מוזיקה בלגית עדכנית להשלמת האווירה. במהלך כל ימי הפסטיבל יתקיימו מסיבות פתוחות לקהל הרחב, שיוזמן ללגום, לזלול ולרקוד לצליליה של בלגיה.