שוק הפשפשים מחפש אהבה: לילה של אירועים מיוחדים בוולנטיינ'ס

סועדים בשוק הפשפשים. צילום: shutterstock
סועדים בשוק הפשפשים. צילום: shutterstock

שוק הפשפשים מנסה לחזור לעצמו מאז פרוץ המלחמה, ועכשיו לכבוד ולנטיינ'ס דיי הוא ילבש אווירת חג בשלל התרחשויות רחוב רומנטיות, הטבות במסעדות ועסקים, סיורי לילה מיוחדים ואפילו לילה יוקרתי עם ארוחת טעימות של אסף שטרן במלון בוטיק בשוק. בואו לאהוב

12 בפברואר 2024

עד לשבעה באוקטובר, שוק הפשפשים היה אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים בעיר, כשבסופי שבוע הוא הומה גם במבקרים מחוץ לעיר ואין מצב למצוא שולחן פנוי. מאז פרוץ המלחמה מתקשה האזור להתאושש, למרות ההזדהות, השותפות והשקט שמאפיינים את יפו בחודשים האחרונים, אבל לאחרונה מורגשת גם בשוק הפשפשי איזו התחלה של התעוררות מחודשת שהיא הכל חוץ מחזרה לשגרה. ואם התגעגעתם – יש לנו בדיוק את האירוע שמצדיק קאמבק.

>> יאפא וטעימה: 37 מסעדות ומזללות שאפשר לאכול בהן טוב ביפו 

בוולנטיינ'ס דיי הקרוב, שיחול ביום רביעי (14.2), יתמלא שוק הפשפשים בהתרחשויות רומנטיות ואווירה אוהבת, במסגרת "ערב של אהבה בפשפשים" שיוזמת עיריית תל אביב-יפו כדי לסייע בהתנעת מוקד הבילוי האהוב מחדש ולהזמין אליו את זמין את כל מחפשי ומחפשות האהבה וגם את אלו שכבר מצאו.

אין כמו יפו בלילות אה. שוק הפשפשים (צילום: אילן ספרא)
אין כמו יפו בלילות אה. שוק הפשפשים (צילום: אילן ספרא)

בין ההתרחשויות שיפוזרו ברחובות תוכלו למצוא ציירי קריקטורה יאיירו בזריזות דיוקנאות רומנטיים, הרכב מוזיקלי שישיר שירי אהבה מתקתקים, זוג רקדנים סלונים שיפזז ברחבת עמיעד, כתבני אהבה פואטיים יעזרו למי שמתקשה למצוא את מילות האהבה המדויקות, מגדת עתידות תגלה מה צופן העתיד בתחום הזוגיות ובעמדת צילום "רטרו" ידאגו שתהיה לכם ולכן מזכרת מכל זה.

בנוסף ובמקביל, עסקים בשוק יתנו מגוון הטבות מיוחדות, והעסקים המשתתפים יקושטו בלב בחזית העסק, כשביניהם גם מסעדת קפטן הוק המוערכת, הבר-מסעדה אהובה וחנות הגבינות המטריפה באשר פרומז'רי לטובת ולנטיינ'ס צ'יזי במיוחד, כמו גם חנויות אמנות, בגדים ותכשיטים.

הארומה המיוחדת של האהבה. באשר גבינות (צילום: נועם רון)
הארומה המיוחדת של האהבה. באשר גבינות (צילום: נועם רון)

אם בא לכם ממש לאהוב בהגזמה, ולמה לא בעצם, אז שף אסף שטרן מגיע למלון מרקט האוס לשני ערבים בלבד – 14-15 בפברואר – ויגיש ארוחת טעימות כשרה, יצירתית ומוקפדת, הכוללת 8 מנות וקינוחי ביס ב-485 ש"ח (כולל שתייה קלה) או לחילופין במחיר של החל ב-1,700 ש"ח לחבילה הכוללת לינה זוגית, ארוחת טעימות וארוחת בוקר.

כמה אהבה, כמה. מנה של שף אסף שטרן ב"מסה" ז"ל (צילום אפיק גבאי)
כמה אהבה, כמה. מנה של שף אסף שטרן ב"מסה" ז"ל (צילום אפיק גבאי)

גם מחזיקי דיגיתל יזכו להטבות הבלעדיות שלהם, ביניהן סדנה להכנת ממתקי אהבה, וסיורי דיגיתל מיוחדים לכבוד יום האהבה (קליק לפרטים וכרטיסים):

18:00 – סיור אומנות רחוב >
18:00 – סיור טעימות 60+ ​>
20:30 – סיור חיי לילה >
20:30 – סיור חיי לילה 60+ >