שייק איט בייבי: חנות מילקשייק מוטרפת נפתחה בפלורנטין

ורוד, מתוק להחריד ומגיע בכוס של ליטר: חנות מילקשייק חדשה בפלורנטין תיקח אתכם לסיבוב בממלכת השוקולד עם גדלי כוסות שלא יביישו אף אוביס אמריקאי. וכן, יש גם שייקים טבעונים

כמו מבוגר בחנות ממתקים. צילום: נועה רוזין
כמו מבוגר בחנות ממתקים. צילום: נועה רוזין
21 בינואר 2016

מושחת, משמין, היסטרי – רק תבחרו מילת תואר מוגזמת ותקלעו להגדרה הנכונה של "שייק אאוט", חנות מילקשייק וסמותיז' שנפתחה השבוע בפלורנטין. פול גרבודה (31) ואילן לינטון (37), זוג יזמים אנגלים שעלו לארץ לפני שלוש שנים, החליטו לעבור מהצד שמשקיע בעסקים לצד השני והפחות רווחי של העסק. לינטון, הוגה הקונספט, חיפש במשך כמה חודשים מקום לחנות המילקשייק שלו בדיזינגוף אך נתקל בשכרי דירה בלתי סבירים. גרבודה, שעיקר עיסוקו הוא השקעה בסטארטאפים, ראה בחזון הזדמנות פז והחליט לקחת חלק פעיל בהקמה.

ההשראה מגיעה מלונדון וניו-יורק, שם חנויות ורדרדות עם מבחר מתוקים יש בשפע. "הקונספט פשוט: מילקשייק בסיסי המורכב משמנת, חלב וסוכר אליו מוסיפים כל סוג שוקולד שרוצים: אוריאו, קינדר, פררו רושה, מלטיזרס, כיף-כף, פסק זמן, לואקר, מילקה, שוקולד Cadbury בייבוא אישי ועוד עשרות סוגים" מספר לינטון, שנראה על סף Suger Rush. "אנחנו משתמשים בויטמיקס (בלנדר חזק עם 3 כוחות סוס, נ.ר) שהופך את הממתקים בתערובת לחלק מהמילקשייק עצמו. לא מדובר בשברי ממתקים, אלא ממש גלידה בטעם שבחרת".

רגע לפני שאתם מסתערים על המקום עם מצלמת סלולארי שלופה, שווה להזמין גם את החברים הטבעונים שלכם לסיבוב במקום. "שמנו לב שישראלים מאוד מקפידים על הנושא הבריאותי ושיש בתל-אביב לא מעט טבעונים" מספר גרבודה ברצינות. "כדי שגם הם יגיעו לכאן וייהנו, פנינו לדיאטנית מוסמכת שתייצר עבורנו תפריט סמודיז' טעים וטבעוני".

מעורר תאבון. צילום מסך
מעורר תאבון. צילום מסך

אף על פי שאתם יכולים לבחור כל תערובת שעולה על רוחם, כדאי להקשיב להמלצת הצוות שעבד ימים כלילות וטעם כל קומבינציה אפשרית. במחלקת המילקשייק תמצאו את שייק "עוגיפלצת": שוקולד צ'יפס, דאבל שוקולד צ'יפס, עוגיות אוריאו, פירורי אוריאו וטופינג של מיני מרמשלו; "פררו בואנו": פררו רושה, קינדר בואנו, קצפת ופירורי אוריאו; "הינקי": ריס'ס, ממרח מרשמלו, מרשמלו וקישוט של דגני לאקי צ'ארמס ו"קראנץ' קינמון": דגני קראנץ' בטעם קינמון, סוכר קינמון, קצפת וקישוט של פירורי דגני הבוקר.

במחלקת הסמודיז' תמצאו את "מפלצת השייק הירוק": אוכמניות, ספירולינה, ברוקולי, תרד וסורבה תפוח ירוק; "שיק האנגאובר":מלון, מנגו, אבוקדו, קיווי וסורבה תפוח ירוק ו-"שיק בוקר טוב": תמצית תה ירוק, בננה, חמאת שקדים, מנגו, סורבה פסיפלורה וחלב שקדים.

כל שייק מוגש עם ממתק אחד לבחירה, תוספת תגדיל את החשבון בשישה שקלים. מחירי השייקים לא זולים, אך סבירים בהתאם לכמות: 25 ₪ לכוס של 400 מ"ל, 30 ₪ לכוס של חצי ליטר ו-50 שקלים לכוס של ליטר שלם.

בקיץ הקרוב הצמד הלונדוני מתכוון להשיק אפליקציית טייק-אוויי, ממנה תוכלו להזמין מילקשייק או סמודי לכל נקודה בעיר. מתאים בול עם הבקיני בחוף פרישמן.

שייק אאוט, ויטל 2, 058-724-0283, ראשון-שבת 09:00-03:00