בדיקת שתן

לנוחיותכן: איפה תשתינו באמצע דייט במרחב הציבורי?

על החוף, בכיכר או על אי תנועה - הדייטים התל אביביים עברו לאוויר הפתוח ויצרו מחסור של ממש בגזרת השירותים. יצאנו לבדוק את מגוון תאי הנוחיות בלב העיר וחזרנו עם דירוג מהימן // מדריך

הכי טובים בעיר, בפער. השירותים בדיזנגוף סנטר (צילום: דין אהרוני רולנד)
הכי טובים בעיר, בפער. השירותים בדיזנגוף סנטר (צילום: דין אהרוני רולנד)

לא מדברים על זה מספיק, אבל לכל דייט יש רגע אחד מכריע: פיפי. זה לא רק צורך ביולוגי, מדובר ברגע קריטי עם עצמך. זה המקום שלך לקחת פסק זמן, להיכנס לתא קטן וחשוך בבר ולהתחיל לחשוב טקטית ואסטרטגית. האם ואיך ממשיכים עם המטונדר שהשארת מאחור? האם תחזרי רק כדי להזמין חשבון ולחתוך או שיש מצב שזה הגבר שאיתו תבחרי אריחים ובידה?

גם בתחום הזה הקורונה משנה סדרי עולם ומאתגרת את המציאות כפי שהתרגלנו אליה. נגיד, בימים רגילים הזמנה לחוף הים עלולה לשדר חוסר רצינות, אבל בקורונה הכל הולך, ושמיכה ובקבוק יין הם מתכון לערב עם פוטנציאל. אז אחרי שהתיישבתם על החוף, בכיכר או על אי תנועה והוא שואל אותך "מה את מחפשת בקשר?", לך יש רק מחשבה אחת בראש: איפה לעזאזל אני מוצאת מקום לפיפי? מהצד שלו, נראה כי אל רשימת המשימות האביריות (תזכורת: הבייסיק זה להציע לשלם את החשבון וללוות אותך הביתה) נוספה כעת משימה חדשה: למצוא לך תא שירותים ראוי בעיר. כשירות לבנות העיר ולאבירים בעיניי עצמם, יצאתי בערב חורפי אחד למסע בעקבות הלוקיישנים הלוהטים ביותר בתחום.

חניון גן לונדון

בואו נדבר על השירותים הציבוריים בחניון גן לונדון. נכנסים דרך מבנה זכוכית קטן מרחוב הירקון ויורדים במעלית לקומה מינוס 2, שם ימתינו לכם 7 תאי שירותים – 3 לנשים, 3 לגברים ועוד אחד לנכים. רמת הניקיון סבירה מינוס ויש מראות, אבל אל תבנו על סבון או נייר טואלט בתאים, כך שאפשר להסתכל על החוויה כמבחן לרמת התושייה והיצירתיות של הדייט שלך.
הציון שלנו: 2 גלילים

להשתין באוויר ולנער. השירותים בחניון גן לונדון (צילום: תמר לסקר)
להשתין באוויר ולנער. השירותים בחניון גן לונדון (צילום: תמר לסקר)

החוף מול מלון רמאדה

מי שיבחרו בספוט צפוני יותר, על רצועת החוף לכיוון המרינה, ייתקלו במקום תחת שיפוצים. במקום מבנה השירותים הקיים תמצאו שדרה של שירותים כימיים. אם את רוצה להציל את הדייט הזה ואם יש סיכוי, אפילו אפסי, שתרצי שיקרה ביניכם משהו – אני מפצירה בך לא להתפתות גם במחיר התאפקות ממושכת.
הציון שלנו: 0 גלילים

גולדה, סניף גורדון

נקודה צפונית נוספת סמוך לחוף היא סניף גולדה ליד בריכת גורדון. נדמה שגולדה לתל אביב היא מה שסטארבקסט לניו יורק: בכל רחבי העיר נפתחו להם סניפים של הגלידריה שמתאפיינת בחללי בלינג בלינג מוגזמים. הכניסה לשירותי הסניף משמשת לקוחות בלבד שנשלחים לדלת חיצונית עם קוד שהשגנו במסגרת התחקיר (2202*, סליחה גולדה אבל התקופה הזאת קשה לכולם). השירותים עצמם מחולקים לחלל שטיפת ידיים (עם ברז מוזהב, כמובן) ותא שירותים אחד קטן ולא נקי מספיק. טיפ: הגלילים מוסלקים בארון מתחת לכיור, תוכלו לתרגל חדר בריחה.
הציון שלנו: 3 גלילים

מוגזם, אבל לפחות נקי. כיור מוזהב בשירותים של גולדה (צילום: תמר לסקר)
מוגזם, אבל לפחות נקי. כיור מוזהב בשירותים של גולדה (צילום: תמר לסקר)

קפה בוטי

התרחקנו קצת מהחוף לכיוון רחוב דיזינגוף ההומה. כיכר דיזנגוף התמקמה לאחרונה כמקום הכי נכון לדייטים. אי התנועה המשופץ מציע שפע של אטרקציות: מעגל ספסלים, כיסאות, סלסלות פיקניק (כי פיקניק, כנראה, הפך לשלב חובה אחרי המעבר לוואטסאפ) ובתי קפה פתוחים מסביב. ניסינו את השירותים של קפה הבוטי. בשל תחושה קשה של חוסר נעימות ביקור בהם עלה לנו בקופסת עוגיות גרנולה חמוציות, אבל אולי זה גם המקום לבחון את הדייט שלך. גבר שרוצה בך יידע שהדרך ללבך עוברת דרך סירופ מולסה. השירותים קטנטנים וראויים, מראת הפנים הנקייה קידמה את פנינו. עם תאורה מחמיאה זה בדיוק המקום לקצת טאצ' אפ וסילוק מחשבות טורדניות. אזור השירותים קצת מבולגן ומשמש גם כמחסן ציוד אבל עדיין יצאנו מרוצים.
הציון: 4 גלילים

גלידריית אותלו

את הגביע הקדוש מצאנו דווקא בהמשך הדרך, בגלידריית אותלו סניף דיזנגוף. מי שיתרחק קצת מהכיכר ויגיע לכאן לא יתחרט. התא הבודד שנמצא בקומה מינוס אחד מתוחזק כראוי, עם אריחים כחולים מבריקים, נייר טואלט וסבון ואפילו בונוס: מראה מרזה.
הציון שלנו: 5 גלילים

הגביע הקדוש של השירותים הציבוריים. גלידריית אותלו (צילום: אנטולי מיכאלו)
הגביע הקדוש של השירותים הציבוריים. גלידריית אותלו (צילום: אנטולי מיכאלו)

חניון פרישמן

המשכנו לחניון פרישמן (רח' פרישמן 28). מה שנראה כמו אופציה טובה באזור השירותים הלוהט של העיר התגלתה כאכזבה, כשאת פנינו קיבל שלט שציין כי המפתחות לתא נמצאים אצל קופאי החניון בקומה מינוס 1. לא שווה את הטרחה אבל חשוב שתהיה את האופציה כשאת רוצה להבין איך הדייט שלך מתנהל מול אנשי שירות (עוד אכזבות: השירותים בפסאז' פרישמן והשירותים בחניון הבימה היו נעולים).
ציון: לא שווה אפילו לדרג

אין לתאר את החוצפה. השירותים בחניון פרישמן (צילום: תמר לסקר)
אין לתאר את החוצפה. השירותים בחניון פרישמן (צילום: תמר לסקר)

דיזנגוף סנטר

דיזנגוף סנטר הוכיח פעם נוספת שהוא היה צריך להיפתח בהגרלת הקניונים. במרכז הקניות פועלים שני מתחמי שירותים מרכזיים (בבניין A ליד חנות סוהו הסגורה ובבניין B ליד הג'ימי העזוב), ואם תצליחו להגיע אליהם בלי להסתבך תוכלו להנות מחווית שירותים מצויינת. בשני המתחמים תמצאו שורה ארוכה של תאים, ברזים עם חיישנים, אוויר חם ומראות גוף מחמיאות. כדאי אפילו לבוא במיוחד!
הציון שלנו: 5 גלילים

תענוג, מומלץ לבוא גם בלי קשר לדייט. השירותים בדיזנגוף סנטר (צילום: דין אהרוני רולנד)
תענוג, מומלץ לבוא גם בלי קשר לדייט. השירותים בדיזנגוף סנטר (צילום: דין אהרוני רולנד)

בית ז'בוטינסקי

בשעה עשר וחצי הגענו לבית ז'בוטינסקי (המלך ג'ורג' 38). את פנינו קיבלה שומרת שהפגינה התלהבות יתר והפנתה לתא השירותים שנמצא בקומת הלובי. לא הוד ולא הדר – המצב במקום מחריד, רמת ניקיון ירודה, כיור שבור, קירות פגומים, אין נייר טואלט ואין תאורה. גם אם את ממש צריכה, תתאפקי.
הציון שלנו: גליל אחד

גם אם את ממש צריכה, תתאפקי. השירותים בבית ז'בוטינסקי (צילום: תמר לסקר)
גם אם את ממש צריכה, תתאפקי. השירותים בבית ז'בוטינסקי (צילום: תמר לסקר)

בסופו של הערב לא יכולתי שלא להיזכר בפסיכולוגית שלי שנזפה בי שכל הדייטים שלי נראים אותו דבר: קוד לבוש שחור ופגישה על הבר. היא הפצירה בי ליצור חוויות משותפות עם המטונדרים, העלתה אופציות כמו לונה פארק וחדר בריחה, אבל מה בעצם יותר טוב מחיפוש אחר תא שירותים יחד? המרוץ המטורף נגד הזמן, הרצון להצליח והפחד מהכישלון הקולוסאלי שמונח על הכף מייצרים תחושת שותפות אמיתית. מצידי שהסגר יימשך לנצח, כי את הבחור שלי כנראה אמצא רק כך.

עוד המלצות בקטנה על שירותים ברחבי העיר:

אזור כיכר הבמה: בתי עסק שהתבלטו לטובה בתחום הם לחמנינה וטוני וספה שקיבלו כל אחד את הציון הנכסף של 4 גלילים.

אזור צפון העיר: ברוקח 22 יש שירותים במשרדי מרכז הטניס (פתוחים עד 22:00 אז משמעת דרינקים בהתאם) ובגינה מול אוסישקין 40 יש שירותים ציבוריים סבבה שקיבלו 3 גלילים במדרג שלנו.

אזור לוינסקי: בפיצה לילה הכניסה לשירותים הנכספים אסורה. מצאנו בג׳מילה (לוינסקי 41) תא שירותים מצוחצח ונקי שקיבל מאיתנו 4 גלילים, רק כי לא היה מנעול לדלת. אופציה סבירה נוספת היא מעדני מאיה שבלוינסקי 45,השירותים פתוחים עד השעה 21:00 בערב.

משוויצים בסנו. השירותים בג'מילה לוינסקי (צילום: תמר לסקר)
משוויצים בסנו. השירותים בג'מילה לוינסקי (צילום: תמר לסקר)