שלושה בראנצ'ים (וארוחת בוקר אחת) שיצילו לכם את הסופ"ש

התגעגענו, אבל ממש. בקסטייג' קפה (צילום נועם פריסמן)
התגעגענו, אבל ממש. בקסטייג' קפה (צילום נועם פריסמן)

בראנץ' חדש ובוטיקי במיוחד במלון בקסטייג', הבראנץ' העצום (באמת. גם האכלנים הגדולים ביותר לא יצליחו לטעום הכל) של קפה 65 וגם המחודש של הכובשים. התעוררתם מוקדם מספיק? יש לנו גם ארוחת בוקר בשבילכם

8 בדצמבר 2022

1. בקסטייג' קפה

לא מצליחים להגיע לעמק בראסרי החדש בעמק חפר? אותו שף עידו פיינר חתום גם על הבראנץ' החדש במלון בקסטייג' (החדש אף הוא)  מרשת מלונות אטלס. במרחק דקה מכיכר דיזינגוף תוכלו להתרשם – וזהו בהחלט המינוח הנכון – מארוחת בוקר באווירת מאחורי הקלעים, שעוברת כחוט השני במלון כולו. אביזרים מעולמות התיאטרון, כלי הגשה בסגנון קברטי ופלייליסט ממחזות זמר מוסיפים לאווירת הקסם הבימתי שהיה זמין רק לאורחי המלון וכעת פתוח לכולם.
מה אוכלים: מזנון אלגנטי של לחמים, מאפים, מתוקים ומשקאות; מגש קומות ועליו צלוחיות סלטים, גבינות ודגים; מנה עיקרית לבחירה בהגשה לשולחן – ביצי עין על פרנץ' טוסט מלוח וגאודה, ברד פודינג עם סלט ביצים וטרגון, פנקייק קרמל, בננות, קצפת ואגוזי ברס ועוד ומשקאות ללא הגבלה – מיצים טבעיים, סודה וקאווה.
מתי: ראשון-חמישי 07:00-12:00, שישי-שבת 07:00-13:00
מחיר: 128 ש"ח לאדם, ברף הגבוה בשוק אך התמורה בוטיקית ומוצדקת
בילינסון 6, להזמנות

סטייל תיאטרלי. קפה בקסטייג' (צילום נועם פריסמן)
סטייל תיאטרלי. קפה בקסטייג' (צילום נועם פריסמן)

2. קפה 65

עד פרוץ הקורונה נחשב הבראנץ' של קפה 65 לגביע הקדוש של הז'אנר, בזכות מזנון שגם טובי הגרגרנים התקשו לטעום את כולו. כעת שב המלון להגיש את הארוחה האהובה בלובי המלון ובמרפסת שמשקיפה לשדרות רוטשילד. המזנון עשיר כפי שזכרנו אותו, המנות העיקריות בהגשה עדיין גורמות לאורחים לגרגר בהנאה, והאווירה סולידית ונעימה. כמו לפני הקורונה, בסופי שבוע המקום עמוס במיוחד וכדאי לשריין מקום כמה שיותר זמן מראש.
מה אוכלים: במזנון – סלטים, גבינות בוטיק, צלוחיות אישיות של דגים טריים וכבושים, עמדת סביח עם מיני־פיתות ממולאות בכל הנדרש, פינת בריאות, לחמים, לחמניות, מאפי בוקר מלוחים ומתוקים, עוגות שמרים, מיצים סחוטים, קאווה, סודה ושתיה חמה. למנה עיקרית – שקשוקה ירוקה (מנגולד, תרד ויוגורט עיזים); טוסט קרואסון גאודה עם חמאת שקדים, תרד וביצת עין; אגס בנדיקט סלמון ואספרגוס; פרנץ' טוסט בריוש, קונפיטורת פירות יער, אגס ביין ושמנת מוקצפת.
מתי: ראשון-חמישי 07:00-13:00, שישי-שבת 07:00-14:00
מחיר: 135 ש"ח, מהגבוהים בשוק אך קחו בחשבון שהכמות בלתי מוגבלת
רוטשילד 65, תל אביב, להזמנות

מזנון אינסופי. קפה 65 (צילום נועם פריסמן)
מזנון אינסופי. קפה 65 (צילום נועם פריסמן)

3. הכובשים

שותפות חדשה עם בעלי פר דרייר מזרימה דם חדש לביסטרו הוותיק שבפאתי שוק הכרמל. השף שי טנא, שמנהיג את הכובשים כבר שנים, יצר מנות בוקר וצוהריים שמתאימות לכל הרכב, משולחן עמוס צלחות לאחר לילה של סקס, סמים ורוקנרול ועד ארוחה מהוגנת עם ההורים וסבא־סבתא. תפריט יין עשיר במסורת פר דרייר, קוקטיילים ובירות בוטיק, אווירה קז'ואלית ותפאורה של השוק בשיא הבלגן (שישי) והשקט (שבת) יגליצ'ו אתכם בנינוחות לסופ"ש.
מה אוכלים: כבד קצוץ עם בצל מטוגן וטוסטונים, מנת דגל אהובה; סיגר דגים עם ירקות חתוכים גס, טחינה ולימון כבוש; מסבחה פטריות על לאבנה ובייגלה חלה; שקשוקה עגבניות ושקשוקה ירוקה; קציצות טופו בחריימה; קרפצ'ו טונה אדומה, אגז בנדיקט ועוד.
מתי: שישי ושבת 9:00-17:00, ותודה על ההתחשבות במתקשים להתעורר
מחיר: 48-69 ש"ח
הכובשים 48

קרוב לשוק. הכובשים (צילום אמיר מנחם)
קרוב לשוק. הכובשים (צילום אמיר מנחם)

וארוחת בוקר: אלנה

הבראנץ' של אלנה, אחד הנחשקים לפני פרוץ הקורונה, עדיין לא כאן, אך ארוחת הבוקר במלון נורמן נפתחת לאורחים מבחוץ. השפים דניאל צור ועומר שדמי יצרו תפריט אלגנטי שהולם את הקליינטורה של מלון נורמן היוקרתי.
מה אוכלים: סלסלת מאפים, ירקות אורגניים טריים, לאבנה סומק, טאבולה רוקט, גבינות מקומיות, זיתים, חמאה וריבה, ביצים עלומות עם בייקון והאם על בריוש ביתי ורוטב הולנדייז, ביצים נוסח פלורנטין, ביצים עלומות וסלמון מעושן על בריוש ביתי ורוטב הולנדייז, צלחת דגים מעושנים וכבושים, אינגליש ברקפסט, פרנץ' טוסט ועוד ועוד.
מחיר: 160 ש"ח לפני תוספות, למשל תוספת 50 ש"ח עבור כמהין טריות. אמרנו יוקרתי, לא?
מתי: ראשון-שבת 07:00-11:30
נחמני 23

בוקר של הביוקר. אלנה (צילום שירה צידון)
בוקר של הביוקר. אלנה (צילום שירה צידון)