מחלקת גנים ונוף: ברק אובמה נכנס לתפקיד דיוויד אטנבורו

מסביב לעולם עם ברק אובמה. "שמורות הטבע המופלאות" (צילום: יח"צ/ נטפליקס)
מסביב לעולם עם ברק אובמה. "שמורות הטבע המופלאות" (צילום: יח"צ/ נטפליקס)

כחמש שנים אחרי שעזב את הבית הלבן, הנשיא ה-44 של ארה"ב כנראה משתעמם מלראות את העולם עולה בלהבות וחוזר כדי להציל אותו בדרך היחידה שהוא יודע - בתפקיד מנחה דוקומנטרי טבע של נטפליקס. אז איפה הולך אובמה להסתובב?

16 במרץ 2022

הידיעה פורסמה במקור באתר "הספוילר", אתר המסכים החדש מבית "טיים אאוט". תראו תראו

הוא מעולם לא היה שלנו, וכנראה שגם לעולם לא יהיה, אבל ברק אובמה לעד ישאר בליבנו. אולי זה הקול העמוק, אולי הכריזמה השקטה ואולי זו בכלל מישל. כל התכונות האלה לא בהכרח עשו נשיא טוב (המושבעים טרם חזרו עם החלטה), אבל הן מושלמות עבור הג'וב החדש שלו כמנחה תוכנית דוקומנטרית בשירות הסטרימינג נטפליקס. ולא סתם תוכנית דוקומנטרית, אלא כזו שממשיכה את מורשתו של דיוויד אטנבורו יבל"א.

אובמה צפוי להנחות ולקריין את הסדרה "שמורות הטבע המופלאות", שתימשך חמישה פרקים ותטייל ברחבי חמש יבשות שונות לסקירת שמורות טבע יוצאות דופן ברחבי העולם, ובהתאם למסורת אטנבורו יקשקש על למה הפרווה של הדוב הזה הוא המפתח לעתיד האנושות או משהו דומה. אובמה יבקר, בין היתר, במפרץ מונטריי בקליפורניה, הר לאוסר באינדונזיה, פארק צאבו בקניה והקרחונים של פטגוניה בצ'ילה.

הסדרה תעלה לשירות הסטרימינג ב-13 לאפריל בהפקה משותפת של מפיק סרטי הטבע ג'יימס הוניבורן ("הכוכב הכחול 2") והזוג אובמה עצמם, דרך חברת ההפקות שלהם Higher Ground Productions, שהפיקה עד כה עם נטפליקס כמה סרטים דוקומנטריים זוכי פרסים, כמו "מפעל אמריקני" (פרס האוסקר), "Crip Camp" (אהוב הקהל בפסטיבל סאנדנס) ו-"הסיפור שלי" המצוין על חייה של מישל אובמה.

רוצים עוד ידיעות על טלוויזיה? בואו לאתר החדש שלנו, "הספוילר", ותראו תראו