עומר מילר מגיע לזאפה בשביל להגדיר מחדש "אוכל של הופעות"

עומר מילר (צילום: שניר גואטה)
עומר מילר (צילום: שניר גואטה)

מיציתם את הנקניקיה הזולה שתוקעים בסוף הופעה? אז קבלו את הנקניקיה של עומר מילר בזאפה (וגם המבורגר קורנביף עם סלט ביצים, וקלאב סנדוויץ' רוסטביף, ועוד ועוד) במסגרת פסטיבל שף אנד שואו, המחבר בין, ניחשתם נכון, שף לשואו

12 בספטמבר 2022

בחודשיים הקרובים ירוץ ברחבי הארץ שיתוף הפעולה המעניין בין השף עומר מילר לזאפה, במסגרת הפסטיבל שף אנד שואו, שמתקיים במועדוני הקבוצה בשנים האחרונות. מה בתוכנית? הופעות של האמנים המובילים בארץ, כשלצידם תוכלו להנות מתפריט שהורכב במיוחד ויבוצע במקום על ידי השף עומר מילר. ויותר בפירוט: מארק אליהו בתל אביב, נינט בבאר שבע, דיקלה בחיפה, כנסיית השכל בהרצליה, גיא ויהל בבאר שבע ורד בנד בירושלים – ואתם, עם טאקו נקניקיה חריפה, בצלים כבושים וגוואקמולי ביד אחת, ומעלים סטורי בשנייה.

האירוע התחיל לרוץ כבר ב-2018, כסדרת אירועי קונספט של מופעים אינטימיים בליווי אוכל המבוצע על ידי שפים מוכרים בארץ (להוציא הפסקה קטנה שנכפתה על ידי הקורונה). זאפה כבר ידועה כמועדון הופעות שיודע להגיש לקהל שלו קצת יותר מנאצ'וס ואדממה לשולחן, אבל אירועי שף אנד שואו נועדו לקחת את העניין כמה צעדים קדימה ולספק חוויה קולינרית ותרבותית כאחד. "את המנות יצרתי מתוך מחשבה על אוכל פסטיבלים קליל, כזה שכיף לאכול לצד מוזיקה – רק שנתתי לו שדרוג על מנת שיהיה ראוי להיקרא מנה" מספר מילר. כי מי מאיתנו לא מפנטז על הנקניקייה בלחמנייה המעפנה בסוף ההופעה, זאת שמתלוננים על העליבות שלה אבל בסוף גם נהנים מכל ביס. הפעם גם נחסך לכם התור וגם במחיר דומה תקבלו פה נקניקייה אמריקאית אמיתית בגריל (טבעונית או בשרית), פירה ובצלים מטוגנים, וגם מנות מגרות כמו קלאב סנדוויץ רוסטביף והמבורגר קורנביף וסלט ביצים.

ילווה בנקניקיה. מארק אליהו (צילום: זהר רון)
ילווה בנקניקיה. מארק אליהו (צילום: זהר רון)

עד לפני ממש מעט זמן, מילר היה אחד השפים המדוברים והמוכרים בעיר. הוא היה ידוע ככזה שלא מפסיק להמציא את עצמו מחדש וכשותף פעיל באיזה מירוץ מטורף לפתיחת עוד ועוד ועוד מקומות חדשים – מהמבורגרים, פיצות וטוסטים ועד למסעדות כמו שולחן, קאליפסו ושותפות באולם האירועים שבע. אבל אם אתם עוקבים אדוקים שלו באינסטגרם או סתם מעודכנים בנעשה סצינה התל אביבית, ניתן להבחין כי מילר סגר את עסקיו השונים ועזב את עולם המסעדנות – ואת תל אביב בכלל. "מרגע שנולדו לי הילדים, סדרי העדיפויות השתנו והחלטתי שאני בוחר בפינצטה את המקומות שאני מבשל בהם. סגרתי את העסקים שלי כדי להקדיש את הזמן למשפחה ולמה שבאמת עושה לי טוב, אני עושה היום רק את מה שמאפשר לי לחיות בשפיות ועם זאת להמשיך להיות במטבח שאני כל כך אוהב". בינתיים, את האוכל של מילר תוכלו למצוא מתועד כמתכונים באינסטגרם או בבלוג שלו, כשהוא מכין אותו עם שלושת ילדיו הקטנים והחמודים, כחלק מסדנאות בישול שהוא מעביר, או בכל מיני שיתופי פעולה כמו זה שיש לנו כאן – כך שזו הזדמנות טובה ונדירה לאכול מידיו, למי שהתגעגע.

"לאירוע כמו זה שמשלב בין אוכל, תרבות ואומנות עם האמנים שאני הכי אוהב בארץ לא יכולתי לסרב, לגמרי נדלקתי על הרעיון", מספר מילר, שעתיד להיות נוכח בכל אחד מהאירועים והיה שותף פעיל בבניית החוויה הייחודית.

פסטיבל שף אנד שואו יתחיל מחר עם הופעה של מארק אליהו בזאפה תל אביב, דרך בגין 44, שלישי (13.9) 22:00 וימשיך עם הופעות של נינט (זאפה באר שבע, 15.9), דיקלה (זאפה חיפה, 22.9), כנסיית השכל (זאפה הרצליה, 23.9), גיא ויהל (זאפה באר שבע, 6.10) ורד בנד (זאפה ירושלים, 27.10)