שקרים שאנחנו חייבות להפסיק לספר לעצמנו כדי לצאת עם מי שלא טוב לנו

יאללה מוטי לך הביתה שלום ותודה (צילום: shutterstock)
יאללה מוטי לך הביתה שלום ותודה (צילום: shutterstock)

הכימיה הטקסטואלית איננה, הוא כל הזמן "עסוק", הנשיקות לא משהו אבל זה בסדר, כי הייתה לו ילדות קשה - כל השקרים שאנחנו חייבות להפסיק לספר לעצמנו

"אולי הוא עסוק"

גברים רבים משתמשים בתירוץ "אני עסוק" או "אני עמוס" על מנת לרכך את הבחורה הצמאה ליחס ולהתפס כחמודים בעיני עצמם. למעט מקרים נדירים, הטיעון הזה אף פעם לא משקף את המציאות, ויכול להיות שגם המתרץ עצמו לא מודע לזה. אם הוא לא בטירונות,  אין שום סיבה שהבחור לא יהיה זמין מהבוקר עד עשר בלילה. איך אומרת מירנדה? הוא פשוט לא בקטע שלך. אם מישהי עושה לו את זה באמת – הוא ימצא זמן לסמס לה גם ברווח הקטנטן שבין ישיבות.

>> הסיפורים הכי קשים על חיטוט בסמארטפון של אדם אחר 

"יש לו חרדה חברתית"

 זה לא שהוא מתבייש שאני קיימת, חלילה, פשוט קשה לו באירועים חברתיים. כלומר, גם בארוחות עם ההורים. באופן כללי, הוא בטח מסתיר אותי מהעולם כי אני יהלום הקסם שלו.

"הוא פשוט חרמן כי הוא גבר"

גם את חרמנית, אבל זה לא גורם לך לנסות להכניס אותו למיטה בכל רגע נתון. אם אתם לא מסוגלים לשבת לדבר, ליהנות ולצחוק כמו שני בני אדם מבלי שיעלו מכיוונו רמיזות מיניות וחפינות שדיים, הוא אחלה בשביל יזיזות, אבל עצרי את הכניסה שלו ללב שלך. יותר מזה, אם אמרת "לא" והוא מנסה לשכנע שכן, הבחור יכול להיות מקסים, חתיך, שנון וחכם – אבל מקומו לא איתנו.

"אפשר לעבוד על נשיקה"

סופו של הדייט הגיע, היה ממש נייס, הוא אפילו הוציא את הארנק והתעקש לשלם עלייך למרות שאת סופר דופר פמיניסטית אבל זה עדיין נעים, השיחה הייתה קולחת, לרגעים אפילו נקרעתם מצחוק והיו מבטים נעימים וחמים. הוא מלווה אותך לדלת, מומנט מביך אבל בסוף זה קורה – השפתיים שלכם נוגעות אחת בשניה. פתאום האווירה משתנה – השיניים לא במקום, הלשון אובדת בתוך הפה שלך ואת יוצאת עם תחושה כללית של 'איכס'. מאמי שלנו, אפשר לנסות לעבוד על נשיקה, יש סיפורי הצלחה, אבל ב-90% מהמקרים זה לא עובד. איך שרה שר? "It's in his kiss".

"השיחה בוואטסאפ תשתפר"

הכל זורם ונעים אבל חסר לכם מה שנקרא "כימיה טקסטואלית". החדשות הטובות הן שזה לא סוף העולם, החדשות הרעות הן שזה לעולם לא ישתנה. איך הבן אדם כל כך ורבאלי פנים אל פנים אבל לא מסוגל לפתח שיחה כתובה מעבר ל"מניינים"? זוהי חידת היקום ואל תנסי לפתור אותה.

"אני ממש גרוע בהתכתבויות ואני לא אוהב לדבר בטלפון"

סביר להניח שהוא באמת גרוע בהתכתבויות, אבל אם זו המציאות (אפשר להיות סלחניות), על הפרטנר שלך לגייס מינימום השקעה ולהתקשר. די, אל תתפשרי על משהו שהוא פחות מזה. אי אפשר לנהל מערכת יחסים אמיתית כשנפגשים פעם בשבוע ולא מדברים בין לבין.

"עם הזמן אפשר ללמוד להימשך"

יש שיטענו שמדובר באמת לאמיתה, אבל מניסיוננו האישי, זה פשוט לא עובד. יכול להיות שהוא לא בדיוק הטייפ שלך, אבל ברגע שאת מרגישה חמימות זה אומר דברים טובים. אם את לא חשה את זה מלכתחילה, זה די אבוד. שחררי אותו לדרכו.

"הייתה לו ילדות קשה"

 ההורים שלו התגרשו, הנימיה שלו טבעה, הוא עבר דירה בכיתה ג' לקצה השני של העיר וכל סיפור הילדות שלו כאוב מאוד, אבל זה לא נותן לו לגיטימציה להיות כל כך אנטיפט ומרוכז בעצמו. אנחנו נוטות להימשך אל טיפוסים כמוהו כיוון שיש להם, כמיטב הקלישאה, משהו עצוב בעיניים. והמשהו הזה הוא רחמים עצמיים. אז שימי סוף למניפולציה, זכרי שגם את עברת לא מעט בחיים ואם את מסוגלת להתעלות מעל זה, להקשיב לאדם אחר ולהכיל אותו – מוטב שתדרשי את אותו היחס בחזרה.