אנדרגראונד אמיתי וסגירת מעגל בבלומפילד. זו העיר של שרון הולצמן

שרון הולצמן. צילום: שי בראל
שרון הולצמן. צילום: שי בראל

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: שרון הולצמן, שישחרר בקרוב (14.5) את האלבום השישי שלו "רוקנרולר", עדיין מסתובב בשכונה האהובה עליו בעולם כולו (כן, היא בתל אביב)

1. פלורנטין

השכונה האהובה עלי בתל אביב וכנראה בעולם כולו. גרתי שם תקופה ויש לי זיכרונות חזקים מלילות הזויים אפופי אלכוהול, אני עדיין מבלה שם באופן קבוע. אוכל טוב, ברים מעולים ואנשים טובים. השיר "רוקנרולר" מתוך האלבום החדש מתייחס לשנים ההן בפלורנטין.

2. עזאזל

אני אוהב את נדי בילו עוד מאז ימי בר גיורא הישן. היו לי שם הופעות בלתי נשכחות ואני מעביר הרבה לילות בעזאזל, הבר שלו באלנבי. בני 40+, דארק אייטיז, אנדרגראונד והאלכוהול הכי טוב בעיר. לנדי יש את היכולת לייצר בועות של רוקנרול בעיר כבר הרבה שנים ומגיע לו שאפו על ההתמדה והנחישות לעשות עסקים בעיר חסרת רחמים.
אלנבי 94

עזאזל. צילום: מערכת טיים אאוט
עזאזל. צילום: מערכת טיים אאוט

3. תעשה

בר חדש שאני מקפיד לבלות בו מאז שנפתח. אוכל מעולה, אלכוהול מצוין, אנרגיה של אהבה והופעות אינטימיות שהן ההופעות האהובות עלי.
היסוד 4

4. בלומפילד

הרבה זיכרונות יש לי מאיצטדיון בלומפילד הישן. בזמנו הייתי הולך עם אבי למשחקים והיום אני הולך עם בני לבלומפילד המשופץ. סגירת מעגל אדומה.

תנו רק להסניף קצת את הדשא. בלומפילד (צילום: shutterstock)
תנו רק להסניף קצת את הדשא. בלומפילד (צילום: shutterstock)

5. הבארבי

אני ושאול מכירים עוד מהצבא ואני אוהב את הבנאדם. יצא לי להופיע בשלושת הבארבים – הבארבי הראשון ביונה הנביא אחכ בבארבי השני בסלמה והיום בקיבוץ גלויות ותמיד התקבלתי באהבה ובחום. מאוד אוהב לראות הופעות בבארבי שהוא מקדש הרוק של ישראל ללא ספק.
קיבוץ גלויות 52

רעש ואורות על הבמה. איגלז אוף דת' מטאל בבארבי (צילום: גיא פריבס/גטי אימג'ס)
רעש ואורות על הבמה. איגלז אוף דת' מטאל בבארבי (צילום: גיא פריבס/גטי אימג'ס)

6. נורמן

אלכוהול ומשוררים הוא חיבור אהוב. משתדל לקפוץ בימי שני לערבי הקראת השירה שמארגן יחזקל נפשי הגדול ולשמוע שירה חדשה בדרך ששירה אמורה להשמע.
הלל הזקן