יאללה ת"ארימו: עיריית תל אביב מארגנת מסיבת שקיעה בשישי

טרנד מסיבות הזום ממשיך להתפתח: מסיבת שקיעה לקבלת שבת מגג בית העירייה תשודר מחר בפייסבוק לייב ובזום במקביל. תהיו שם ב-17:00, לאן כבר יש לכם ללכת

לרקוד בבית ולדמיין שזאת תל אביב. מסיבת רחוב ברוטשילד (צילום: גטי אימג'ס)
לרקוד בבית ולדמיין שזאת תל אביב. מסיבת רחוב ברוטשילד (צילום: גטי אימג'ס)

עדכון שישי: אלפים השתתפו במסיבת השקיעה וכך זה נראה לפני שעה קלה >>>

מסיבת לייב מגג עיריית תל אביב גם בזום

מבודדים ומבודדות, לייב מגג העירייה, DJ איתי גלו !!רוקדים בבית ורוצים להופיע על המסך? היכנסו למסיבה בזום >> https://zoom.us/j/3197563617יאאלה ת"ארימו!

פורסם על ידי ‏עיריית תל-אביב-יפו‏ ב- יום שישי, 3 באפריל 2020

סופ"ש רביעי לבידוד ואפשר כבר להתחיל להשתגע. גם אנשים שיוצאים לרקוד פעם בחודש-חודשיים כבר מרגישים את המצוקה הקלסטרופובית ואת הגעגוע לרחבת הריקודים. המילים "מסיבת זום" שוברות אמנם את לבו של מי שעוד זוכר את המסיבות במועדון הזום של תחילת האלף, אבל מסיבות זום זה מה יש ועם זה ננצח את הקורונה הלוואי אמן.

מחר מצטרפת גם עיריית תל אביב-יפו אל הטרנד המתעורר עם מסיבת זום ופייסבוק לייב שתשודר מחר מגג בית העירייה, בשידור שיצולם מכמה זוויות שונות ויועבר לייב בעמוד הפייסבוק העירוני. במקביל יוכלו התושבים לצפות בשידור בזום ולרקוד בסלון יחד עם כל שאר המבודדים, איש איש בריבועו הקטן והסטרילי. לא, אנחנו לא בדיכאון בכלל למה שאלתם.

 

העירייה מסתפקת בסט של שעה אחת, בין השעות 18:00-17:00, ומבטיחה "מסיבת ריקודים בלייב עם דיג'יי איתי גלו. דיג'יי גלו ינגן סט של שעה עם כמויות של מוסיקה טובה ואווירה, בזמן שקיעת השמש עם הנוף של תל אביב-יפו, לקבלת השבת באופן חגיגי". גלו הוא מבכירי סצנת הקומרשל בארץ וידוע בהרמותיו. לאחרונה יצא במופע משותף עם מוקי שמכיל עיבודי דאנס לשיריו הפופולריים של סולן שב"ק ס' לשעבר.

בוידיאו: איתי גלו מרים את כיכר המדינה בפורים 2018

בוידיאו: די.ג'יי איתי גלו ומוקי במופע "ימי קורונה" בזאפה