תוצרת יפו: יריד הנשים היוצרות חוזר לגן השניים

עמותת ערוס אלבחר תקיים בשבת (2.5) את היריד השנתי לנשים יוצרות ביפו, בו תוכלו למצוא מאכלים מסורתיים, בגדים ואקססוריז

היריד השנתי של ערוס אלבחר
היריד השנתי של ערוס אלבחר
29 באפריל 2015

בשבת הקרובה (2.5) יתקיים בגן השניים ביפו יריד יפואי לנשים יוצרות. ביריד תוכלו לקנות בגדים ואקססוריז בעיצוב אותנטי, ולהנות ממאכלים, מאפים וקינוחים מסורתיים, הכל תוצרת מקומית של נשים ערביות ויהודיות מיפו.

היריד היפואי יתקיים זו השנה השישית, והוא יוזמה של ארגון ערוס אלבחר, בתמיכתה של המישלמה ליפו של עיריית תל אביב. היריד נוצר במטרה לקדם עסקים של נשים מקומיות, ותוכלו למצוא דוכנים של חנויות שפועלות ביפו לצד דוכנים של עסקים ביתיים. היריד משמש כר פורה לשיתופי פעולה מעניינים בין הנשים השונות, כמו הדוכן המשותף של אודליה ואינתיאסאר, המוכרות ביגוד מקורי לצד רקמה מסורתית ומשתפות פעולה זו השנה השניה.

היריד השנתי של ערוס אלבחר
היריד השנתי של ערוס אלבחר

עמותת ערוס אלבחר (כלת הים) פועלת מ 2007 למען העצמה קהילתית וכלכלית של נשים ערביות ביפו. ספא יונס, מייסדת ומנכ"לית העמותה מספרת שהעמותה מספקת ייעוץ וליווי עסקי ליזמיות מקומיות, ומפעילה קבוצות להעצמה קהילתית, וגם קבוצות מעורבות של נשים ישראליות וערביות. את היריד הקודם היא מסכמת כהצלחה, מבחינת החשיפה לעסקים מקומיים והמפגש הבלתי אמצעי שנוצר בין המבקרים לנשים היוצרות. במהלך היריד יתקיימו הפעלות לילדים. בואו להתרשם, לקנות ולתמוך ביזמיות מקומיות.

שבת (2.5), 11:00, גן השניים ביפו