דורכים על העיר: רוצים לגו תל אביב? רוצו להצביע

כל תל אביב לגו. המודל של יונתן בק (צילום: BrickLink)
כל תל אביב לגו. המודל של יונתן בק (צילום: BrickLink)

רוצים את המודל החמוד הזה של תל אביב מקוביות לגו? תושב העיר הגיש אותו לתחרות של Lego Ideas וכל מה שאתם צריכים לעשות כדי להפוך אותו למציאות שאפשר לרכוש בקופסה זה להיכנס לאתר, להצביע ולהשפיע. בואו נעשה שזה יקרה

15 בספטמבר 2022

דבר חמוד קרה: האזרח יונתן בק, חובב לגו מילדותו, השתעשע בתוכנת העיצוב הפופולרית של לגו BrickLink, ועיצב מודל זעיר, מינימליסטי ומתוק של העיר תל אביב. את התוצאה הוא הגיש לתחרות בינלאומית שעורכת לגו העולמית במסגרת האתר הקריאטיבי Lego Ideas, ולהפתעתו העיצוב התקבל לתחרות. והפרס הגדול: העיצובים שייבחרו יהפכו לקופסת לגו אמיתית שאפשר יהיה להזמין באינטרנט ולרכוש בחנויות.

ברוכים הבאים למפעל הקסמים של באבל~המודל בתמונה נוצר על ידי יונתן בק שישב ושקד על בנייתו – מיוזמתו בתוכנת הסטודיו…

Posted by ‎באבל דן bubble Dan‎ on Wednesday, September 7, 2022

עמוד הפייסבוק של בק מכיל יצירות נוספות של מודלים שנבנו באמצעות התוכנה, כולל רכב של באבל, מודל של בניין הכנסת ומודל של בית המשפט העליון. בעיריית תל אביב-יפו מיהרו להתרגש ושיתפו את המודל העירוני של בק בצירוף קריאה לתושבים להתאחד ולהצביע לו באתר הייעודי. כדי להצביע למודל התל אביבי יש להירשם לאתר של לגו, דבר העשוי לגרום לרבים לוותר, אבל מכאן יוצאת הקריאה: לא לוותר! הירשמו לאתר! אנחנו רוצות את הסט לגו הזה!

עוד לא סיימנו להתרגש מחנות הלגו השווה והראשונה בארץ (!) שנפתחה בדיזנגוף סנטר ואז הגיעה לאוזנינו הידיעה שYonatan Back שחי…

Posted by ‎עיריית תל-אביב-יפו‎ on Thursday, September 15, 2022

אתר Lego Ideas כולל בתוכו אלפי הצעות למודלים של מוצרים חדשים, והחברה מתייחסת ברצינות רבה להצעות ולתחרויות העולות בו. בדיקה מהירה מעלה כי הוא מכיל מודלים מינימליסטים רבים של ערים נוספות, ביניהן גם תל אביב עצמה, אבל הלב שלנו עם המודל של בק. הצביעו, השפיעו ובואו נעשה שיקנו לנו את זה לכריסמס 2023.

>> הרשמו כאן: להצביע, להשפיע ולסייע למודל הלגו של תל אביב להפוך למציאות