Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

איףףףףף: קמפיין חדש נגד מפגעי צואת כלבים ברחובות העיר

חרא קמפיין: עיריית תל אביב-יפו יוצאת בקמפיין מיוחד לצמצום תופעת אי-איסוף צואת כלבים, כולל שיימינג פומבי לשכונות המתקשות בכך במיוחד ואכיפה מוגברת ברחובותיהן. קטע מסריח, יש להודות

קצת שיימינג לא יזיק לכם. קמפיין עיריית תל אביב-יפו (צילום: גיא יחיאלי)
קצת שיימינג לא יזיק לכם. קמפיין עיריית תל אביב-יפו (צילום: גיא יחיאלי)

עיריית תל אביב-יפו יוצאת למאבק בתופעה עירונית מסריחה למדי: אי איסוף צואת כלבים על ידי בעליהם ברחבי העיר. השבוע יוצאת העירייה בפיילוט הסברה ואכיפה ייחודי ב-3 שכונות שבהן התופעה בולטת במיוחד – הצפון הישן, לב העיר ופלורנטין – שיזכו מעתה לכינוי המלבב "השכונות החומות". במידה ותירשם הצלחה בצמצום התופעה, הפיילוט יורחב לשכונות נוספות.

קצת פאסיב אגרסיב לא יזיק לכם. קמפיין עיריית תל אביב-יפו (צילום: גיא יחיאלי)
קצת פאסיב אגרסיב לא יזיק לכם. קמפיין עיריית תל אביב-יפו (צילום: גיא יחיאלי)

בין הפעולות שתנקוט העירייה": הגדרת "אזורים חומים" בהם התופעה חמורה במיוחד והגברת פעילות האכיפה וההסברה, הסטת כוחות פיקוח ל-10 רחובות בהם נרשמו הכי הרבה דוחות על אי-איסוף צואה, התקנת מדבקות הסברה על מדרכות ב"שכונות חומות", כריזה ייחודית לתזכורת לבעלי כלבים לאיסוף הצואה, קמפיין נרחב על מתקני הפרסום העירוניים ופינת "הקקי היומי" – שיימינג לשכונות בהן לא נאספה צואה על לוחות מודעות שכונתיים

היחס בין מספר הכלבים לבני האדם בתל אביב-יפו נחשב לאחד הגבוהים בעולם, עם יותר מ-40 אלף משקי בית בעלי כלבים, כך שלמעשה 1 מכל 10 תושבים הוא בעלים של כלב. הכלבים העירוניים עושים את צרכיהם במרחב הציבורי, ועל פי נתונים שנאספו בעירייה כ-500 קילו צואת כלבים בממוצע בחודש לא נאספת על ידי בעליהם. יותר מ-6,700 קריאות בנושא המחורבן למוקד העירוני התקבלו בשנה האחרונה ו-3,500 דוחות ניתנו בשנת 2020.

קצת פיקוח והסברה מוגברים לא יזיקו לכם. קמפיין עיריית תל אביב-יפו (צילום: גיא יחיאלי)
קצת פיקוח והסברה מוגברים לא יזיקו לכם. קמפיין עיריית תל אביב-יפו (צילום: גיא יחיאלי)

בחודשים האחרונים חלה עלייה ניכרת בהיקף הדיווחים על צואת הכלבים שלא נאספת על ידי בעלי הכלבים בעיר, כמו גם עלייה באי שביעות רצון התושבים ממפגע זה. גם בערים אחרות בעולם דווח על עלייה בהיקף התופעה מאז פרוץ משבר הקורונה. יש הסבורים כי ההסתגרות בבתים גרמה לעלייה באימוץ כלבים; אחרים מייחסים את העלייה לעובדה שבתקופה זו יותר טיולי רחוב נערכו על ידי ילדים – ואלו נוטים לאסוף פחות מהמבוגרים. כך או כך – קטע מסריח.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!