תל אביב Eat: הפסטיבל שמפגיש שפים גדולים ואוכל רחוב חוזר

כן, אתם לא תהיו היחידים שם. פסטיבל תל אביב Eat בשנה שעברה (צילום: דודי בר סלע)
כן, אתם לא תהיו היחידים שם. פסטיבל תל אביב Eat בשנה שעברה (צילום: דודי בר סלע)

רז רהב בשת"פ מסקרן עם אגאדיר, גירוס חיים כהן, המבורגר של אהרוני, דוכנים של תומר אגאי, גיא גמזו ואסף שנער עם הטייקים שלהם, שאול בן אדרת אקספרס, אבי לוי הירושלמי, פסקדו האשדודית, בינו גבסו ועוד: השפים נוהרים אל פסטיבל אוכל הרחוב תל אביב Eat שייפתח בשבוע הבא בצ'רלס קלור

ושוב הוא חוזר, פסטיבל הגרגרנים הגדול תל אביב EAT. חגיגת אוכל הרחוב בהפקת עיריית תל אביב-יפו שבה לגן צ'ארלס קלור בפעם השביעית ומביאה איתה תפריט ענק של מנות, מסעדות, דוכנים, פוד-טראקס, שיתופי פעולה מסקרנים, הופעות חיות והרבה מאוד הפתעות טעימות.

פסטיבל תל אביב Eat יתקיים גם הפעם בגן צ'רלס קלור והוא צפוי לאגד במקום אחד עשרות מסעדות ומזללות, דוכני סטריט פוד ומשאיות אוכל, אופים וקונדיטורים. במשך שלושה ימים יאכילו אתכם טובי השפים בארץ: חיים כהן יגיש כנפיים של דיקסי וגירוס של יפו תל אביב, אהרוני יצלה המבורגרים, בינו גבסו יכין פיתות ורז רהב ישתף פעולה עם רשת ההמבורגרים אגאדיר, במפגש קצוות קולינרי מסקרן.

גם ראש העיר יבוא (צילום דוד בר סלע)
גם ראש העיר יבוא (צילום דוד בר סלע)

עוד במשתתפים שף תומר אגאי (סנטה קתרינה), רחל בן שושן והסנדוויצ'ים המוגזמים, לחמניות חלב עם המק אנד צ'יז של גיא גמזו ו-NUNUNU, תומר תומס וניני האצ'י האסיאתית. מסעדת פסקדו מאשדוד ושף אבי לוי מירושלים, שיגיש מעורב ירושלמי וקבבים. יהיו בין הנציגים שיגיעו מחוץ לעיר. עדיין רעבים? גבינות של באשר וגלידה של אוטלו, שישברק של מנאל ונקניקיות של פרנק, בורקס מים מדילק, כנאפה ובננה לוטי, קרואסון במילוי גלידה – כולם כאן במחירי מתחשב: 25-40 ש"ח למנה, ללא אותיות קטנות.

בואו מוקדם ולא תצטרכו לסבול. פסטיבל תל אביב Eat 2019 (צילום: כפיר סיון)
בואו מוקדם ולא תצטרכו לסבול. פסטיבל תל אביב Eat 2019 (צילום: כפיר סיון)

תל אביב Eat מתקיים כחלק מאירועי "הו מאי"- חודש התרבות של עיריית תל אביב- יפו, הכולל גם את יריד האמנות והעיצוב "צבע טרי", "בתים מבפנים" ו"תרבות שוליים" – לילה של אירועי אומנות ומוסיקה אלטרנטיביים בשכונת פלורנטין. "הקולינריה התל-אביבית המשובחת משקפת את אופייה המיוחד של העיר המספקת לתושבים ולמבקרים המגיעים מכל העולם מגוון קולינרי שופע, שמח ורב תרבותי. אנו שמחים לערוך גם השנה את תל אביב Eat ולייצר חווית אוכל בלתי נשכחת עם מיטב המסעדות והשפים בעיר", מסכם מור ברדה, סגן מנהל אגף תרבות ואמנויות ומנהל המחלקה למופעים בעיריית תל אביב-יפו, המפיקה את הפסטיבל. אנו נהיה שם כדי לטעום ולדווח.
גן צ'רלס קלור, שני-חמישי (18-15 במאי) 23:00-18:00