מתכוננים לאינדינגב: תמרדה בקאבר נוטף גרוב לחצר האחורית

לקראת אינדינגב ביקשנו מארבעה אמנים והרכבים להפתיע אותנו עם קאבר יצירתי לקולגות. תמרדה צבעה מחדש את "הסיפור הגדול" של החצר האחורית וזה פשוט מושלם. InDcover – פרויקט מיוחד בשיתוף מכללת BPM

תמרדה בקאבר לחצר האחורית (צילום: ליאור אלון ודייב שחר)
תמרדה בקאבר לחצר האחורית (צילום: ליאור אלון ודייב שחר)
9 באוקטובר 2018

סוף סוף זה מגיע: פסטיבל אינדינגב יתקיים בסוף השבוע הקרוב (חמישי-שבת, 11-13.10) בפעם ה-12 עם ליינאפ מהחלומות. חדי העין הבחינו במגמת חזרה לשורשי האינדי – פחות הדליינרים מהמיינסטרים וקצת יותר ממה שהתרגלנו אליו עד לפני כמה שנים. לכבוד המאורע החגיגי רקחנו פרויקט מיוחד בשיתוף אינדינגב ומכללת BPM, הכולל בין היתר את InDcover – ארבעה אמנים ולהקות מהליינאפ יבצעו קאברים מקוריים לקולגות ויפתחו לנו את התיאבון לקראת הפסטיבל. את יריית הפתיחה הגיש ההרכב Meuban עם קאבר פסיכדלי ל"בתוך נייר עיתון" של טיפקס (שיופיעו גם הם בפסטיבל), אחריהם חטף את המיקרופון ג'ימבו ג'יי עם מחווה מעולה לחלוצים, ושלישית בתור הייתה מיקה דוארי עם קאבר קסום לעמיר לב.

את פרויקט אינדיקאבר חותמת תמרדה, שבחרה ב"הסיפור הגדול" של החצר האחורית וצבעה אותו בסגנון הייחודי של הלהקה, הנע בין גרוב אפריקאי-קאריבי לפולק ישראלי. תמר רדה (30), נחשבת להבטחה גדולה ומסקרנת במוזיקה הישראלית. היא הספיקה להוציא אלבום עם הלהקה והופיעה עם כמה מהשמות החמים בישראל, בהם אסתר רדא הנהדרת ואהוד בנאי.

(סאונד והקלטה: ליאור אביגדור. עוזרי טכנאי: עלי סרוסי ואופיר מוניץ. צילום: ליאור אלון ודייב שחר. עריכת וידאו: ליאור אלון)

עוד כתבות מעניינות:
קיצור תולדות אינדינגב: הרגעים הגדולים של הפסטיבל
מה הופך את אינדינגב לאירוע תרבותי כה חשוב?
אינדינגב 2018: הליינאפ המלא

פסטיבל אינדינגב יתקיים במצפה גבולות במשך סוף שבוע שלם עם הופעות של אמני האינדי הבולטים בישראל (אבל לא רק) ושיתופי פעולה כיפיים. ההופעות יתקיימו בארבע במות מרכזיות, ובין המופיעים השנה תמצאו את הקולקטיב (שחזרו עם אלבום חדש אחרי ארבע שנים, בהרכב קצת אחר), גלעד כהנא, טיפקס, פלד, המסך הלבן, כף הקלע (מופע מחווה לגבריאל בלחסן בהשתתפות ערן צור, אביב גדג', יהוא ירון, נעמי חשמונאי, שי צברי לונא אבו נאסר ועוד), מאיה איזקוביץ', כלימאת ותזמורת פירקת אלנור (שיחד מחברים בין מוזיקה ערבית מסורתית לספוקן וורד, ראפ ורוק), החצר האחורית, FULL TRUNK, עמיר לב, הפוסי של לוסי שיארחו את ברק כהן וכוכב אניס במופע מיוחד לציון 20 שנות פעילות ללהקה, ג'ימבו ג'יי, מיכה שטרית, אריק אבר, ארמון, בוגי בלגאן, ג'ני פנקין, יעל אייזנברג, יעל דקלבאום ואנסמבל תפילת אמהות. כאן תמצאו את הליינאפ המלא.

← אינדינגב, מצפה גבולות, חמישי-שבת (11-13.10). מחיר לכל הפסטיבל 380-350 שקל, ליום חמישי בלבד – 160 שקל, לילדים בגיל 11-6 – 50 שקל. לאתר הפסטיבל

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד