תנו בגלבייה: המעצבת לארה רוסנובסקי פותחת חנות במרכז שוסטר

לארה רוסנובסקי פותחת חנות שנייה למותגה ברמת אביב ומפריחה את השממה. ואיך זה מסתדר עם החנות שלה בשוק הפשפשים?

החנות של לארה רוסנובסקי במרכז שוסטר (צילום יח"צ)
החנות של לארה רוסנובסקי במרכז שוסטר (צילום יח"צ)
13 באוגוסט 2015

השבוע הפכה לארה רוסנובסקי, מהמעצבות הדומיננטיות בסצנת האופנה התל אביבית של השנים האחרונות, למעצבת הראשונה שמחזיקה חנות בשני קצוות גיאוגרפיים ומנטליים של העיר – שוק הפשפשים ביפו ומרכז שוסטר ברמת אביב ג'. קשה לחשוב על שני מיקומים שונים יותר בגבולותיו של אותו מטרופולין, והניגוד הזה לכאורה הולך כנגד השלב הראשוני של בניית עסק אופנתי מצליח – אפיון קהל היעד; אבל המראה שיוצרת רוסנובסקי – הוא עצמו משלב השפעות מזרחיות ומערביות.

החנות של לארה רוסנובסקי במרכז שוסטר (צילום יח"צ)
החנות של לארה רוסנובסקי במרכז שוסטר (צילום יח"צ)

רוסנובסקי פונה לקהל רחב מאוד של נשים שיכולות למצוא את עצמן בין כמויות הבד הצבעוניות שגוזרת המעצבת לשמלות מלאות נוכחות – מחברות הבוהמה והחוג האמנותי עד לידועניות שמרבות ללבוש את בגדיה ואחראיות על ההייפ שנוצר סביב המותג. החנות ברמת אביב שונה במכוון בסגנונה מבוטיק האם ביפו שמתאפיין באווירה אקלקטית ושמחה כמו הבגדים עצמם וכמו הסביבה שבה הוא שוכן.

זו שבשוסטר עוצבה – בשיתוף פעולה עם האדריכלית קארינה טולמאן – בקווים נקיים ובצבעים לבן, אפור ושחור כדי להעניק לחלל תחושה סטרילית של גלריה ולהשאיר את הבמה לעיצובים של רוסנובסקי. לולא הגלביות הפרחוניות ועבודות הרקמה העשירות ייתכן שהחלל הזה היה יכול להיראות סנובי למדי, אך הבגדים והאביזרים מחדירים בו שמחת חיים וקלילות.

לארה רוסנובסקי

790־2,400 ש"ח

אבא אחימאיר 17