“האח הגדול" פרק 11: הזוועה האהובה שלכם חזרה

פרידה מביכה בחדר האח, מסע נקם בעקבות לחם גנוב ומשימה מושקעת (סוף סוף!). תנו לנו עוד כאלה, בבקשה. כל הדברים החשובים שקרו ב"האח הגדול" פרק 11

מגי אחרי שניקיטה נפרד ממנה (מתוך "האח הגדול")
מגי אחרי שניקיטה נפרד ממנה (מתוך "האח הגדול")
7 ביוני 2018

כמו בשבוע שעבר, גם הפעם העלילה המרכזית היא הרומן בין מגי וישראל, שמלהיט את הרוחות בבית ומחוץ לו. מגי מחליטה לזנוח הכל ואת כל מי שסביבה (לכולנו יש חברה כזאת) – אפשר לקרוא לזה התאהבות, או בעגה המקצועית "הטעות הגדולה שתתחרטי עליה בתוך 3-4 פרקים, מתוקה". ואז מי יעמוד לצידך, החברים שנטשת?

בסיום הפרק מוזמנת מגי לחדר האח, שם מחכה לה מכתב מבן זוגה בבית, ניקיטה. "לאור ההתפתחויות האחרונות, מערכת היחסים שלנו הגיעה לקיצה", היא מקריאה מהדף. "יש משהו שהיית רוצה להגיד לו? יש משהו שהיית עושה אחרת?", לוחץ האח, ומגי המאוהבת משיבה שלא.

ישראל סובל מתסמונת הנגען הכרוני (מתוך "האח הגדול")
ישראל סובל מתסמונת הנגען הכרוני (מתוך "האח הגדול")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
פרק 10: בגידות – בעד או נגד?
פרק 9: משימת הרכבת הממשלה
פרק 8: האח החדש הוא לא מה שציפינו לו

בואו נתעכב רגע על עניין הבגידה. הסיפור בין מגי וישראל גרר הרבה תגובות שהסירו את האחריות לסיטואציה ממגי, והשליכו אותה באופן בלעדי על הילד הרע. אבל העובדה שישראל לא היסס לנגוע ולפלרטט עם מי שבא לו לא אומרת שמגי רק נקלעה לסיטואציה. הייתה לה בחירה, ולצערה זה מתועד. לנו באמת לא אכפת ואת השיפוט אנחנו משאירים לטוקבקיסטים, אבל חלאס עם תיאוריית השידול. צריך שניים לטנגו.

הלאה. גם ב"אח הגדול" חיכו להגעתו של מסי (הכי ומי לא בא), ומשימת התקציב השבועית הופקה ברוח האירוע. אז הניחו את קליפות הבוטנים בצד, כאן זה לא קליית חממה, ותגידו סופסוף שלום למשימה מושקעת לפנים. ההוראות: על כל דייר לעלות על קורה בגובה פסיכי וממנה לנסות להבקיע גול אל השער שבקצה, כשהכל מתנדנד וצר להחריד. הניסוי החברתי: הצפת טראומה מימי בית הספר העליזים בהם אף אחד לא בחר בך לנבחרת הכדורסל בשיעור ספורט. כל דייר נדרש לבחור דייר אחר שעבורו ינסה להבקיע. במידה ויצליח – אותו דייר יכנס לרשימת הזכאים לתקציב מותרות.

ומי לא בא? (מתוך "האח הגדול")
ומי לא בא? (מתוך "האח הגדול")

"רועי, מגי ותומר, אף אחד לא בחר אתכם", מכריז האח בהנאה. הניסיון לחטט לדיירים בנפש עובד גם עובד (זה כל מה שביקשנו, אחות גדולה!): תומר משנן לעצמו את מנטרת ה-Serenity now שהמציא לעצמו, נוסח "החיים הם שיעור אחד ארוך", שוב ושוב. ואתם יודעים איך המשפט הזה ממשיך – Insanity later.

תענוג של משימה (מתוך "האח הגדול")
תענוג של משימה (מתוך "האח הגדול")

בגזרת הרומן האפלטוני: רגשותיה של לירז לסמואל מתעצמים מפרק לפרק. הקראש הקשה הגיע לשלב שבו כל פעולה שמבצע מושא האהבה נראה כמו כליל השלמות (מכירים? אכילת סנדביץ', קשירת שרוכים, חיטוט באף). "יואו איזה אלוף, איך הוא עושה את זה מהר", היא אומרת ומביטה בסמואל בעיניים מהופנטות. יש כאן לב שהולך להישבר וזה לא הולך להיות נעים.

עוד בפרק: התפרצות זעם בלתי נשלטת של תמי שמוכיחה שסיר הלחץ מתחיל לבעבע. תקציר העלילה: מישהו אכל לה מהלחם שהחביאה. כן, בדיוק כמו הפעם ההיא שלקחו לכם את יוגורט האפרסק המאוהב מהמקרר במשרד ויצאתם למסע נקם מדמם. "מסכנה, מסכנה", לועג ישראל לאחר שתחקרה גם אותו – מה שמתסיס אותה עוד יותר. "אתה תסתום את הפה שלך ישראל!". כן, כזה.

תמי יוצאת למסע נקם בעקבות הלחם הגנוב (מתוך "האח הגדול")
תמי יוצאת למסע נקם בעקבות הלחם הגנוב (מתוך "האח הגדול")

הדיונים על החבאת אוכל לא הסתיימו בזה, ותומר מאשים את לירז בעבירה בזמן שהיא יושבת לאכול עם דיירים נוספים. עכשיו, כמה חרא אתה צריך להיות בשביל להביך אותה ברבים, בזמן אוכל, תוך לחיצה על הנקודות הרגישות שלה? שתי דקות אחרי זה הוא מתחרט, מכריז שמה שעשה זה לא אנושי ומתנצל בפני לירז ובפני כולם מאתיים פעם בערך. הכל יפה, אבל בפעם הבאה תחשוב על זה לפני. לירז, אגב, דוחה את ההתנצלות ואומרת לו להתחפף.

המועמדים להדחה השבוע: לירז, סימה, סמואל, תומר ולירון – שאגב מתעקש להפגין יכולות ווקאליות של עז ולשיר בלי הפסקה. לא קשור, סתם רצינו לומר.

או….קיי (מתוך "האח הגדול")
או….קיי (מתוך "האח הגדול")

לא נגענו

"יש לי גוף של כדורגלן אבל בתכל'ס ביצועים של מחניים" (אליאב מנמיך ציפיות)

"זה נקרא המונדינאל?" (אורלי מדייקת)

"אתה קונדסון" (גם סימה מרימה לאח החדש)

"אני אעשה הכל בשביל זה, שתשמיני קצת" (תמי מפגינה אהבה למריה בזמן המשימה)

"לפעמים החזק הוא החלש והחלש הוא החזק" (תומר מתפייט)

עתידות

ישראל יילחץ כשהוא יגלה שניקיטה נפרד ממגי ויזמן אותה לשיחת "בואי לא נשים תגיות" המפורסמת.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד