"האח הגדול" פרק 18: מגי קיבלה את כל האמת בפרצוף

הדיירים אומרים למגי בדיוק מה הם חושבים עליה, והרומן של השוגים מגיע לקיצו הזמני בהדחה משוגעת. כל הדברים החשובים שקרו ב"האח הגדול" פרק 18

מגי בפרק ההדחה ("מתוך "האח הגדול")
מגי בפרק ההדחה ("מתוך "האח הגדול")
2 ביולי 2018

ההדחה המשוגעת של מגי אתמול (ראשון) שרטטה בדיוק את הדרך שבה היא יכולה הייתה להתחמק ממנה. יותר מכל היא הוכיחה איך אנשים מזהים אצל אחרים את החסרונות שלהם עצמם – וכשמגי ציינה בפני רועי שהוא חלק מצוות ולא אינדיבידואל, הבנו שמודעות עצמית כבר לא תהיה פה.

ישראל היה מופתע, אבל זה היה הרבה פחות דרמטי מהתגובה של מגי בפרק ההדחות הפיקטיביות (קינון, זעקות שבר ונפילה ארצה). בריאיון שאחרי סיפרה מגי שהם שומרים אמונים אחד לשנייה (גם ישראל?), שהייתה חוזרת על הכל ושתשמח לדבר עם האקס בארבע עיניים אם רק יסכים. ברור, איזו סיבה יש לו לסרב.

מגי בריאיון ההדחה (מתוך "האח הגדול")
מגי בריאיון ההדחה (מתוך "האח הגדול")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
משימת התקציב המתעללת
המשימה שגרמה למגי לאבד את זה
מופע הזוועות ושתיקת הכבשים

בכלל, מגי משכה אתמול הרבה אש. כחלק ממשחק "אמת או חובה?" מריה שיתפה (בנאום שקצת הרגיש מוקרא מדף) כי היא פגועה ממנה והבינה מי היא באמת. סימה אמרה שהיא הכי פחות מחוברת למגי משום שהיא אובססיבית לתשומת לב (ברור, אתם באתם להתנדב כאן עם זקנים), ואם זה לא מספיק, אז גם ישראל רמז שהוא משועמם מהקשר וציין שהוא לא מתכנן לסגור חמשוש לבד בבית. אל תדאג, הדיירות החדשות יגיעו ברביעי.

זה הידרדר מהר לאמת או חובה (מתוך "האח הגדול")
זה הידרדר מהר לאמת או חובה (מתוך "האח הגדול")

אין ספק שהבחירה של מגי להישאב לרומן השנוי במחלוקת היא שהביאה להדחתה. היא הייתה דבוקה לישראל, לא פיתחה קשר משמעותי עם אף דייר אחר והפכה לצל חיוור של עצמה. זוגיות טובה, אגב, אמורה להפרות אותך, לא להפוך אותך לתלותית. נו, מילא.

חוץ מההדחה המשמעותית קיבלנו ריב רציני בין תומר ומירב. בקצרה: הם מתכסחים, הוא מעמיד אותה להדחה ומיד מתוודה. הוא בטוח שאצילותו מכפרת על חטאיו, אבל מירב, שנבגדה על ידי חברה הטוב, מתחילה לדבר על זה בכל הבית (טוב, מה עוד יש לעשות שם – לנהל שיחות על איום הגרעין?). תומר בטוח שתורו להתעצבן ("יצאתי חבר במקסימום") ולא מוכן לקבל ביקורת. בקיצור, גבר-ילד מפונק שכולם חייבים לסלוח לו, עושה מעט ומחמיא לעצמו הרבה.

עוד בפרק: רועי מתעמת עם ישראל על שהעמיד אותו להדחה בפני כולם. ישראל, שידוע ביכולות מניפולטיביות משובחות, דוחק את רועי לפינה בסשן תירוצים עלוב נוסח "כולם רוצים את המיליון, כולם רומסים", אומר שהוא אוהב אותו – ורועי, המבוהל מהסיטואציה, מתכנס אל תוך עצמו ומחזיר לישראל אהבה.

ישראל מקשקש את רועי (מתוך "האח הגדול")
ישראל מקשקש את רועי (מתוך "האח הגדול")

מי שכמובן לא הייתה שם כדי לתמוך ברועי, שהעימות עלה לו בבריאות, היא כמובן החברה הטובה מריה. היא כבר נעשתה מומחית בהקרבת חברים, והפעם ממש ברחה מהחדר ברגע שהדיון בין השניים התחיל. ההתנהגות שלה הייתה מבאסת כל כך שאפילו רועי נזף בה על הנטישה. זה יחזור אליה בהמשך בנאום התוכחה של לירז, שגם הזהירה את רועי ממנה ובגדול אמרה לה בפרצוף שהיא חברה בלאי.

בקיצור, שמישהו כבר יכניס מגרש שדים לבית הזה או משהו.

רועי נוזף במריה (מתוך "האח הגדול")
רועי נוזף במריה (מתוך "האח הגדול")

לא נגענו

"תומר, גזגז לי" (מירב לוחצת חזק על הדוושה)

"אין לי זמן להתעסק בחרא, אני אמא לילדים" (מירב מפגינה נימוסים והליכות)

תומר ומירב מתגזגזים (מתוך "האח הגדול")
תומר ומירב מתגזגזים (מתוך "האח הגדול")

"אם אתה מסכים עם שני צדדים אתה ניטרלי, אחי" (ישראל בסשן קואוצ'ינג עם רועי)

"לא רק את הלב, את הנשמה, את המעיים" (לירז לוקחת את ה"לתת את הנשמה ואת הלב" לגבהים חדשים)

עתידות

בין הדיירים החדשים תימצא דיירת תואמת מגי שתפזול לכיוונו של השוג, ככה ממש במקרה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד