"האח הגדול VIP" פרק 2: אפילו רשת לא הבינה איזה אוצר יש לה ביד

עדי לאון, הבסטי של אייל גולן, נחשף במשימה הסודית אבל כבר המליך את עצמו והרגיז חצי מדינה. בינתיים אפשר להתנחם בהפקת הלקחים מהעונה הקודמת

עדי לאון מעייף (מתוך "האח הגדול VIP")
עדי לאון מעייף (מתוך "האח הגדול VIP")
17 בינואר 2019

אנחנו רק בפרק השני של "האח הגדול VIP", אבל כבר די ברור מי הומלך לתפקיד בעל הבית: עדי לאון, מנהלו המוזיקלי של אייל גולן ומי שנבחר להחליט בפרק הפתיחה מי לביוב ומי לווילה. לאורך הפרק הערוך לתפארת נבנתה דמותו כשליט המתמכר למעמד ולכח, אבל מפלתו תהיה בלתי נמנעת.

הפה הגדול של עדי תפס בערך 70% מזמן המסך אמש (רביעי), והמגלומניה שלו היא הימור נאה של ההפקה. קשה לומר אם בשלב הליהוקים הבינו איזה "אוצר" יש להם בידיים: הוא כבר הצליח להרגיז חצי מדינה עם התבטאויות טרנספוביות שהפנה לעדן יוחנן ("תגידי, חתכת שם את הכל למטה?"), הכריז על נרי ליבנה כי "יגמור אותה" ובגדול סימן את עצמו כנקודה מפלגת ומהבהבת קשות. מקסים, כמעט כמו הרגע בו חזר לבית ושר לעצמו "הוא חזר, הוא חזר".

עוד כתבות מעניינות:
"האח הגדול VIP": הכירו את הדיירים החדשים
לוח השידורים החדש של רשת 13 והתחמושת של קשת
"משחקי הכס" עונה 8: כל מה שצריך לדעת

אבל הנה יש צדק בעולם והאח הגדול החליט לחשוף את המשימה הסודית שקיבל עדי ביום הראשון, אבל נראה שאף אחד לא ממש הופתע. אולי חוץ מעדי, שלא ידע כי שיחות הנימוק שקיים בחדר האח יוקרנו בפני כולם. וכך גילו הדיירים שנטלי ירדה לביוב "כי גם ככה היא עם פרצוף איכה", וכי ויקי כנפו נשלחה לווילה "כי כל החיים היא הייתה בביוב". תחילתה של מפלה?

השי חי שלכם חזר

רשת כנראה שמה הרבה ז'יטונים על שי חי (בינתיים ללא צבא האמת הנאמן) – הטראבל מייקר נכנס לבית אחרון, כבוד ששמור רק לאסים. רק מה, סנסאי שי חי היה בשיעור קואצ'ינג אחד יותר מדי ובינתיים הוא מציג גישה מפויסת לחיים – מוחה נגד שימוש בשפה מעליבה, משתף בתובנות סטייל "עד עכשיו נלחמתי בעצמי" ומטיף שלסלוח זו מעלה עליונה.

נראה כמה זמן זה יחזיק לו מול עדי, כי בזמן ששי מודט, בעל הבית בעיניי עצמו החליט להעלות על סדר היום נושא בהול: התבוללות – בעד או נגד. עזבו אתכם מסמול טוק של "מי אתה ומה אתה עושה בחיים?", עדי בא לעבוד. ויקי מחזקת עם "כולנו שווים, רק שהבת לא תלך עם נשוי או ערבי", והישאם ונרי מנסים עוד לפצח דרך התמודדות.

נרי ליבנה משעשעת (מתוך "האח הגדול VIP")
נרי ליבנה משעשעת (מתוך "האח הגדול VIP")

מפתח סגור

רשת הפיקה לקחים מאז העונה הקודמת, ואחד מהם הוא מניעת גל העזיבות המביך שאפיין אותה. זה קרה מהר: הדיירת אביבה תבורי ביקשה לעזוב בשל התנאים הלקויים בביוב, והאח נכנס למוד שימור לקוחות. ההצעה: שכנעי דייר מהבית להתחלף איתך ועלי לקומה שכולה טוב. זה עבד.

מה שפחות עובד זו ההנחייה הרובוטית של גיא זו ארץ נטול הכריזמה, שמתנגש חזיתית עם הסמי-ממלכתיות של לירון ויצמן. איפה הקונטרה? איפה הבדיחות הדלוחות שפתאום לא נראות נוראיות? אנחנו לא מאמינים שאנחנו כותבים את זה, אבל התגעגענו לאסי ועפר.

בינתיים מועמדים להדחה (רשימה לא סופית) גילי מוסינזון שנכנס לתרדמת חורף, נרי, שי ובן זיני (השניים האחרונים העמידו את עצמם להדחה, עדיין לא ברור עדיין איך ולמה).

ובינתיים בביוב (מתוך "האח הגדול VIP")
ובינתיים בביוב (מתוך "האח הגדול VIP")

לא נגענו

"מי הוא חושב את עצמו, אייל גולן?" (עדי לאון גרופי)

"הוא הערבי, אני השמאלנית, מה אתה?" (נרי ליבנה פחות מאמינה בסמול טוק)

"לא להאמין שהם ערבים" (שי חי נדהם מהלוק של הילדים של הישאם)

"זה כאילו בית 'האח הגדול'?"(לא, בן זיני, קופת חולים מאוחדת. לאיזה שעה אתה מוזמן?).

"לא כנאפה כמו העוגה" (נרי מורידה להישאם את ההתלהבות מויקי קנפו)

עתידות

אינטרקציה בסגנון "את באה לפה הרבה?" בין נטלי ואסף המאוהב בעצמו באופן מתיש. היכונו לפרומו הפלרטוטי.

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד