עשינו לכם סדר: לוח השידורים החדש של רשת 13 והתחמושת של קשת

המיזוג הגדול של רשת וערוץ עשר כבר בפתח והבלבול גדול: אילו תכניות מחכות בלוח השידורים החדש, מה נסגר עם "הצינור" ואיך קשת 12 מתכוננת לשינויים?

שנה אחרי שהתגרשה מקשת, רשת 13 תתחיל מחר (רביעי, 16.1) באופן רשמי את הזוגיות החדשה שלה עם ערוץ עשר – והבלבול גדול. אז מה הולך לקרות בבית המשותף באפיק 13? אילו תכניות ירדו, איזה תוכן חדש נקבל ואיך קשת מתכוננת לתחרות?

נתחיל עם הג'וס: את שעת הפריים טיים הראשונה של רשת 13 תמלא "האח הגדול VIP", שתיאלץ להתמודד מול השקת עונת הבחירות החדשה של "ארץ נהדרת" בקשת 12. בשנה שעברה, עם פיצול ערוץ 22, "ארץ נהדרת" הביסה את "המירוץ למיליון" שהתחרתה מולה על משבצת השידור ברשת, בפער של כשני אחוזים. לאור התגובות לעונה הקודמת של "האח הגדול" – הראשונה שהפיקה רשת – ייתכן שגם הפעם יכולים להיות רגועים שם בקשת. רשת 13 תסחט את הלימון עם "האח הגדול: תכנית הצלה" (חמישי 21:00), ופרק נוסף שישודר בימי שבת ב-21:15.

"ארץ נהדרת" (צילום: מיכל אפרתי)
"ארץ נהדרת" (צילום: מיכל אפרתי)

הדבר הבא שניגשו לטפל בו קברניטי הערוץ הממוזג הוא "הצנרת" של גיא לרר. אחרי שעזב את ערוץ עשר לפני כשנה והוחלף בידי טל ברמן, חוזר לרר להגיש את "הצינור" – שקיבלה בחזרה את שמה המקורי – בימים ראשון עד חמישי בשעה 23:00. "היום שהיה" (23:00) תוגש מעתה בידי ברמן, שיחליף את גיא זהר החמוד אך מרדים.

עוד סוגיה לוהטת היא מהדורת החדשות המרכזית: עד כה שידרה חברת החדשות במקביל ברשת וקשת, אך החל ממחר ישדר הערוץ הממוזג את "חדשות 13" (מהדורת החדשות של ערוץ עשר טרום המיזוג), בהגשת תמר איש שלום וטלי מורנו. בימי שישי ישודרו "שישי עם אילה חסון" ולאחר מכן "שי בשידור", כרגיל.

עוד כתבות מעניינות:
כך ריסק נתניהו את תעשיית הטלוויזיה בישראל
"האח הגדול VIP": רשת בהיסטריה להרשים
איך הייתה נראית הטלוויזיה בלי "הסופרנוס"?

ברצועת האקטואליה ישודרו שתי תכניות חדשות: הראשונה היא "החדשות עם יעקב אילון" (17:00), מעין מהדורה מוקדמת שמחזירה את אילון לזרועות חדשות עשר. אחריה תשודר "שש – אמנון לוי" (18:00) – תכנית אקטואליה חדשה שבה לוי ינסה לתת זווית אחרת ויותר מעמיקה לידיעות היומיות.

רשת 13 תמשיך לשדר את התכניות המובילות שלה, בהן "גב האומה" (שכזכור נזרקה בעבר מערוץ עשר), "המסע המופלא של גידי ואהרוני", "גוט טאלנט ישראל" ועוד. ברצועת תכניות הבוקר לא צפויים שינויים. ירון לונדון, שאיבד את "לונדון וקירשנבאום", ינחה תכנית ראיונות חדשה בערוץ הממוזג. "שיחת היום" עם לוסי אהריש ירדה לחלוטין מהמסך.

ליאור שליין (צילום מסך מתוך "גב האומה", ערוץ עשר)
ליאור שליין (צילום מסך מתוך "גב האומה", ערוץ עשר)

בקשת 12 השינויים מינוריים יותר, אך בנוסף ל"ארץ נהדרת" היא מטפחת את התותח המצופה "2025" – המגה-ריאליטי החדש של יורם זק שיעלה החודש. חוץ מזה תשדר קשת עונות חדשות של השחקניות החזקות שלה, בהן "מאסטר שף", "חתונה ממבט ראשון", "נינג'ה ישראל" וכמובן "הכוכב הבא לאירווזיון" שמשודרת בימים אלה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד