"האח הגדול VIP" פרק 3: מה גרם לנרי ליבנה להישבר אחרי שבוע בלבד?

עדי לאון לא עוצר ומצליח לפלס את דרכו מתחת לעורה של המתמודדת הכי מחוספסת בבית, האח מתעלם, שי חי דוהה ויש גם ניצנים רומנטיים והדחה ראשונה. כל מה שקרה בפרק 3 של "האח הגדול VIP"

נרי ליבנה נשברת (מתוך "האח הגדול VIP")
נרי ליבנה נשברת (מתוך "האח הגדול VIP")
20 בינואר 2019

מה גרם למתמודדת הכי מפוכחת ומודעת לעצמה להישבר ולבכות כל כך מהר? נרי ליבנה כבר הספיקה לאבחן עבודות דרמה משובחות וסיבים סינתטיים בהתפרצויות בבית – אפילו בזו של עדי לאון כלפיה אמש (שבת) – אבל איכשהו הוא הצליח להיכנס לה מתחת לעור. ליבנה היא עיתונאית ותיקה שמורגלת בטוקבקים מרושעים ובית האח הגדול הוא ההתגלמות המושלמת שלהם, גרסת המציאות. שבוע בלבד בתוך הבית נדרש כדי שתאלץ להשיל מעצמה את המעטה המחוספס. הדברים שהיא אמרה בחדר האח הם שיעור מאלף במודעות עצמית (הסרטון בהמשך).

הכל התחיל כשעדי, הבריון של הבית, החליט ליצור דרמה שבישל מבעוד מועד. הוא דיבר עם עדן ואמר לה ששמח לעשות לה "מי שברך" מוקדם יותר, כיוון שהיא לא גויה, רק טרנסית, והוא הלא בעד עם ישראל באופן כללי. זה הזכיר לו את הבעיה האמיתית של עם ישראל – העוכרים השמאלנים. משום מקום הוא התנפל על נרי ההמומה תוך שהוא מטיח בה כי היא מנתקת את עצמה מהעם ועושה לו נזק עצום. עדי לא אפשר לה להגיב וקינח בפנינים כגון "בת כלבה מסריחה".

בפרקים הקודמים של "האח הגדול VIP":
אפילו רשת לא הבינה איזה אוצר יש לה ביד
הדיירים החדשים נכנסו – ורשת בהיסטריה להרשים
כמה אתם זוכרים מ"האח הגדול" לדורותיה?

הדבר היחיד שהיה עצל ולא משכנע יותר מההתנצלות של עדי הייתה הנזיפה שהוא קיבל מהאח הגדול – "זה לא היה יפה איך שדיברת" ויאללה, צא לשחק. מי שהתקרב לביקורתיות הנדרשת הוא דווקא הצנון זו־ארץ, שעמד על הפער בין הרגעים שבהם עדי מסתובב עם טלית וקורא לשלום עולמי, לבין אלה שבהם הוא משתלח בדיירים ומשולל רסן. אח גדול, תפנים ותיישם.

עדי משתלח בנרי (מתוך "האח הגדול VIP")
עדי משתלח בנרי (מתוך "האח הגדול VIP")

היהפוך שי חי חברבורותיו?

כנראה שבהפקה העירו לשי חי שהוא צריך להתחיל לעבוד, אחרת אין דרך להסביר את הריב המטופש שלו עם נטלי: הוא טען בפניה שהיא קנאה כשסיפר לה על בחירתו להעמיד את עצמו להדחה כיוון שלא הספיק להתרשם מהדיירים. הוא המשיך בנאום תוכחה חסר היגיון, אך נטלי כבר הבינה עם מי יש לה עסק, הגיבה באיפוק וחנקה את האש כשהיא עוד קטנה. כבר עדיף שיחזור לדקלם מנטרות משמימות על התבוננות פנימית.

הייתה גם הדחה, היא פשוט לא הייתה מעניינת מספיק כדי שנדבר עליה מוקדם יותר. בריאיון שאחרי נשאל גילי מוסינזון למי מהדיירים הוא הכי התחבר וענה: "ת'אמת שעם כולם, כי הם כולם באמת מקסימים". והרי לכם פתרון התעלומה.

עוד בפרק: אסף, שמוכיח כי כל הקוביות שבעולם לא יכולות להצמיח ביטחון עצמי, התחיל לחזר במרץ אחר נטלי. הזדמנות נהדרת להשיק את השעשועון: "איך מתחילים עם נטלי דדון?". מאחורי וילון מספר אחת: ארוחת בוקר מושקעת, מחמאות ופלירטוטים שלא התקבלו לקורס של סטס סגין. כנראה שזוגיות לא תצמח כאן, אבל נסתפק במה שיש. בינתיים משהו מתבשל גם על הגז של לירן ועדן "היא עוד תישן איתי" שטראובר.

לא נגענו

"אם רק היית יותר מטומטמת, היית יכולה להיות דוגמנית" (נרי משתפת משפט מעצים שאמה נהגה לומר לה)

"מספיק שכל האלה מהמסיבות יסמסו" (לירן מנחם את גילי המועמד להדחה. האלה מהמסיבות כנראה היו עסוקים)

"אני יכולה לקבל את המצית? זו מצית שמאלנית" (נרי מבהילה את עדי)

"אתה יודע שאתה חתיכת משת"פ?" (נרי מאירה את עיניו של הישאם שמתלהב מעדי)

עתידות

הדיירים ישימו לב שישנה דיירת בבית העונה לשם רומי! הפלא ופלא!

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד