15 המלצות נטפליקס מושלמות לוולנטיינ'ז על הספה

החלטתם להישאר בבית, עכשיו רק נשאר לבחור מה לראות. כדי שלא תדפדפו בספרייה עד הבוקר, הנה הסדרות והסרטים הטובים להעביר איתם את הערב

מתוך "Please Like Me"
מתוך "Please Like Me"
12 בפברואר 2019

אדם זקוק בחייו לספה סבירה, טלוויזיה צבעונית ואיזה שקית תפוצ'יפס. אם יש לו מזל הוא גם מוצא אהבה, ואם הוא עשה הכל נכון בחיים – יש לו גם מספיק זמן לראות טלוויזיה. וזה עניין לא פשוט, במיוחד למכורי נטפליקס שנוטים למצות את הספרייה במהירות. בשביל זה אנחנו פה: הנה הסדרות והסרטים שיעבירו לכם את הוולנטיינ'ז דיי כמו שאלוהים התכוון.

סדרות

פה גדול

ספיישל הוולנטיינ'ז של "פה גדול" הוא למעשה הפרק הראשון של העונה השלישית שבדרך, שגם היא תהיה מלאה בחרדות, רגעים מביכים ואורגזמות. שתי העונות הראשונות כמובן כבר נמצאות בנטפליקס.

עוד כתבות מעניינות:
איך הפכו הסדרות הבריטיות לדבר הכי מחרמן על המסך?
נטפליקס החזירה את הקומדיה הרומנטית לחיים
6 קומדיות רומנטיות אלטרנטיביות (ובלי שמץ של טראש)

חברים מהקולג'

הסדרה הכיפית הזאת, שלצערנו לא זוכה באזורנו לכמות הצופים האדוקים שמגיעה לה, חזרה לא מזמן לעונה שנייה אחרי שקט מטריד. "חברים מהקולג'" עוקבת אחרי ששה חברים בני 40 פלוס מינוס שלמדו יחד בהארוורד ומתגוררים בניו יורק: בני הזוג אית'ן וליסה (קיגן מייקל קיי וקובי סמולדרס), סמנת'ה (אנני פארסי), ניק (נאט פקסון), מקס (פרד סבאג') ומריאן (גאה סו פארק). ההתפתחות המקצועית שלהם מתנהלת ברקע, ואת הספוט לייט מקבל הקשר המורכב ביניהם, כולל רומנים, גירושים ושקרים, ששרד למרות השנים שעברו.

חינוך מיני

אנחנו משערים שהסעיף הזה מיותר לרוב קוראינו, אבל לטובת מי שטרם מצאו את הזמן: סדרת נוער שהיא ממש לא רק לבני נוער, הנוגעת במין, מגדר ומיניות, הפלות, אימפוטנציה, אוננות ושאר תסביכים שצצים בגילאים האלה. בסיס העלילה הוא נער ונערה שמחליטים לפתוח קליניקה לייעוץ מיני בבית הספר שלהם (אמו של הנער היא יועצת מינית). זאת סדרה יוצאת דופן בנוף השבלוני של נטפליקס, שלצד ליהוק מגניב (ג'יליאן אנדרסון!) מצליחה להתייחס לסקס כדבר סבבה שצריך להפסיק לקחת בכזאת רצינות. יאללה, בינג'.

Wanderlust

חובבי הטלוויזיה הבריטית ישמחו לדעת שהסדרה של BBC קיבלה בית חם בנטפליקס. זוג נשוי שהלך ודהה עם השנים מתמודד גם עם חיי מין מאובקים. האישה מנסה להציל את הנישואים על ידי בחינה מחדש של סוג הקשר ופזילה לכיוון הפוליאמוריה. יאם.

שומר ראש

עוד סדרה בריטית מחרמנת, שמצליחה להיות גדושה בסצנות סקס לוהטות הנרקמות באופן אורגני אל תוך הסיפור; הסקס הוא לא מפגע עלילתי, אלא פשוט חלק מהחיים של הדמויות. אם אתם בכל זאת זקוקים לבריף על העלילה, אז במרכזה עומד סמל משטרה, חייל לשעבר הסובל מפוסט טראומה, שנשלח לאבטח את מזכירת הפנים שמייצגת את כל מה שרע בפוליטיקה. וסקס.

אחת שיודעת

בגזרת הטראש הבזוי והמהנה ישנה כמובן "Gossip Girl", הסדרה שהצליחה למצוא חג או אירוע מיוחד להישען עליו בכל פרק מחדש. מכיוון שאנחנו אוהבים להמליץ מהלב, התנסינו בעצמנו לאחרונה בצפייה מחודשת וזה עובד בדיוק בהתאם לציפיות. מתאים בול לערבים שבהם רק רוצים להימרח מול הטלוויזיה ולקבל סיפוק מיידי לכל סיבוך בעלילה. XOXO

Lovesick (חולה אהבה)

לא יודעים מה אתכם, אבל אם המבטא בריטי – כל השאר זה בונוס. כאן מדובר בסיטקום טוב על אמת, שכבר התחדש בעונה שלישית. דילן מגלה שהוא נדבק במחלת מין ומחליט ליצור קשר עם כל הנשים שהיה איתן בקשר מיני כדי שייבדקו. מכאן אנחנו מקבלים פלאשבקים אל מערכות היחסים הכושלות שלו, כשברקע אהבתו בעלת התזמון הגרוע לחברתו איבי. בעונה השלישית הפלאשבקים כבר עוברים לחבר הכי טוב שלו, דמות שהתעגלה מאז העונה הראשונה ומקבלת פוקוס מוצדק.

קבלו אותי (Please Like Me)

הפתיח, עוד לפני העלילה, מבטיח התמסרות טוטאלית כבר בדקות הראשונות. כמעט כל פרק נפתח בטיגון, בישול, ערבול והגשה של ארוחה אחרת, כשברקע מתנגן שיר שמזדמזם בראש עמוק לתוך הפרק.

הפרק הראשון נפתח ביום ההולדת ה-21 של ג'וש, צעיר חובב בישול שמתגורר עם שותף בשם טום, ומגדל איתו ארנבת וכלב. באותו יום חברה של ג'וש נפרדת ממנו ומודיעה לו באגביות שהוא גיי. הוא מכחיש, אך כבר באותו לילה מתגלגל להתנסות ראשונה עם גבר. למחרת בבוקר אמא שלו מנסה להתאבד, והוא מחליט לעזוב את הדירה כדי להיות איתה.

אבל אל תתנו לפתיחה העמוסה לבלבל אתכם. הדרמה הקומית האוסטרלית הזו שוזרת רגעים שיגרמו לכם לצחוק בקול (הניגון המובחן בדיבור של ג'וש תורם לזה לא מעט) עם כיווצי לב בצורה שלא דומה למה שקורה בסדרות שעוסקות בגילאים האלו, מה שמאפשר צפיית בינג' מרוממת נפש. לסדרה יש 4 עונות קצרות והיא לא תתחדש – אל תגידו שלא הזהרנו.

הסקס של מאסטרס (Masters of Sex)

הדרמה של שואוטיים מספרת את סיפורם של החוקרים ויליאם מאסטרס (מייקל שין) ווירג'יניה ג'ונסון (ליזי קפלן), שבשנות ה-50 התפרסמו בשל מחקרם החלוצי על מיניות האדם. היחסים ביניהם, המחקר שעוד נחשב פרובוקטיבי, תצפיות המעבדה, הדרמות האישיות, היחס להומואים – הכל נארז לדרמה מעולה שיש סיכוי שעוד לא ראיתם. זה בדיוק הזמן להתחיל. בנטפליקס יש 3 עונות, בחוץ תמצאו את העונה הרביעית.

סרטים

Lovesong

שרה, עקרת בית שנשואה לגבר שכל הזמן נמצא בנסיעות עסקים, מתחילה למאוס במטלות הבית וגידול הילדים ומתקשרת לחברתה הטובה מינדי, אותה לא ראתה כבר שנים. הן יוצאות לטיול ובאחד הערבים נזכרות בהתנסות המינית המשותפת שהייתה להן בתיכון, מה שמוביל לעוד רגעים מענגים וגם להרבה תסבוכות.

אלכס סטריינג'לאב

סרט חמוד לאללה על תיכוניסט שמתכנן לאבד את בתוליו לבת הזוג שלו, שאיתה הוא יוצא מגיל אפס בערך. אלא שאחרי שהם מזמינים חדר במלון הם יוצאים למסיבה, ושם הוא מתאהב בנער הומו. זה הכי הרבה מילים שאפשר לכתוב ברצינות על רום קום בנטפליקס, אבל עניין המיניות מוסיף פה משקל מעניין והסרט הזה הוא תוספת כיפית לז'אנר.

הבוס שלי בדייט (SET IT UP)

הרפר וצ'ארלי עובדים באותו בניין כעוזרים אישיים של אנשים חשובים ומצליחים (לוסי לו וטיי דיגס). הם מחליטים לשדך בין הבוסים שלהם בתקווה שחיי אהבה פעילים יקלו קצת על עומס העבודה, ורוקמים תוכנית סבוכה כדי לגרום להם להתאהב "במקרה".

לכל הנערים שאהבתי

לארה ג'ין, תיכוניסטית לא מקובלת, מגלה ביום בהיר אחד שכל מכתבי האהבה שכתבה לקראשים שלה, מהילדות ועד ממש לאחרונה, נשלחו אל הנמענים באופן מסתורי. פיטר, שקיבל אף הוא מכתב שכתבה לו בכיתה ו', מציע לה להעמיד פנים שהם זוג כדי שתוכל להתחמק מהמצב המסובך, אבל במהרה הם מגלים שיש להם לא מעט במשותף. "לכל הנערים" לא שואל עם מי לארה ג'ין תהיה, אלא בונה קשר אמיתי ומקסים בין שני אנשים שמגיעים אליו עם לא מעט אישיוז, ולכן מצליח להתרומם מעט מעל תבניות העלילה המתבקשות של קומדיות רומנטיות.

ידידים פלוס (Friends with Benefits)

מילה קוניס, ג'סטין טימברלייק, סקס, יזיזות, רומנטיקה ומלא קיטש מרחיב לב. בצפייה ה־17 זה אפילו יותר כיף, באחריות.

The Incredible Jessica Jones

ג'סיקה (הקומיקאית ג'סיקה וויליאמס, "דיילי שואו") חולמת להיות יוצרת תיאטרון משפיעה, ובינתיים היא מלמדת ילדים לכתוב על החיים שלהם. חלום אחד יותר מדי על האקס החתיך משכנע אותה להיפגש עם הבחור שחברתה הטובה מנסה לשדך לה – בון (כריס או'דאוד), גרוש מתוק בפוסט טראומה. זה סיפור קטן וצבעוני על צעירה עם שאיפות יצירתיות ולא מאה אחוז רום-קום, אבל העלילה הרומנטית שלו חמודה לאללה. לא להתבלבל עם "ג'סיקה ג'ונס" או "קימי שמידט הבלתי שבירה" – שמות דומים, אבל לא בדיוק חומר קלאסי ליום האהבה.

סייעה בהכנת הכתבה: ניצן פינקו