לוח השידורים החדש של קשת: עוד מאותו הדבר

ריאליטי, אסי עזר, צה"ל: קשת עוברת לערוץ 12 העצמאי ולא מחדשת הרבה. בעתיד שווה לחכות ל"משיח" ול"יומנים", בינתיים נסתפק ב"צדיקים" ו"ערב טוב עם גיא פינס"

צוות "הכוכב הבא". צילום: רונן אקרמן
צוות "הכוכב הבא". צילום: רונן אקרמן
4 בספטמבר 2017

לוח השידורים של ערוץ 12 החדש של קשת, שצפוי לעלות ב-1 בנובמבר עם הפיצול של ערוץ 2 הנוכחי לשתי הזכייניות, לא מבטיח גדולות. לוח השידורים שנחשף היום (ב') כולל הרבה מאותו הדבר, ומי שציפה שזכיינית הטלוויזיה המצליחה בישראל תבחר ביוזמתה לשנות את הנוסחה שמביאה לה רייטינג, צפוי לאכזבה. לעומת זאת, מי שאוהב ריאליטי, את צה"ל ואת אסי עזר, יקבל את המנה שלו.

רצועת הפריים טיים של קשת תכלול את תוכניות הריאליטי המוכרות "מאסטר שף" ו"הכוכב הבא" ואת התוכנית החדשה "חתונה ממבט ראשון". האחרונה, בהנחיית עידו רוזנבלום, היא גרסה ישראלית לתוכנית האמריקאית שמדלגת על שלב הדייטים ומפגישה אנשים זרים ישר מתחת לחופה.

>> "טיול אחרי צבא" נותנת מבט אחר על הודו

החידוש בעונת השידורים הקרובה היא הדרמה המקורית "צדיקים" (בכיכוב רועי ניק, אבי מצליח ודולב מסיקה), שעוסקת בחיילים דתיים וחרדים שמתגייסים לנח"ל החרדי, ובקשיים של השילוב בין העולם החרדי לצה"ל. קשת קופצת בכך על העגלה המלאה להתפקע של גיוס חרדים. "שטיסל" פוגש את "טירונות".

מלבד התוכניות האלה תשודרנה עונות חדשות של "עובדה", "סברי מרנן", "ארץ נהדרת" ו"מונית הכסף". מהדורת הבוקר של קשת תכלול את "חדשות הבוקר" עם הרכש החדש ניב רסקין, וב-19:00 יגיע למסך הרכש מערוץ 10 – גיא פינס. "היום בלילה" עם גורי אלפי ו"חי בלילה" עם נדב בורנשטיין יסגרו כרגיל את לוח השידורים.

גם התוכניות המתוכננות בעתיד לא נראות כמו שינוי גדול. בהמשך צפוי לעלות בקשת שיתוף פעולה חדש של ארז טל ויורם זק – "2025". קשת מבטיחים "פורמט מקורי וחדשני". אנחנו מציעים לחכות ולראות. עוד תושק תוכנית חדשה עם יונתן רושפלד, עונה חדשה של "מה זה השטויות האלה" עם עדי אשכנזי, "צומת מילר", "היום בעוד שנה" – תוכנית ריאליטי נוספת עם אסי עזר בעמדת המנחה, ואף ריאליטי רומנטי נוסף בשם "How Far". גם בגזרה הצה"לית בקשת מבטיחים תוכנית נוספת שתעלה בקרוב, בשם "בשבילה גיבורים עפים", עם נינט טייב, מיכאל אלוני ויוצאי גולני נוספים שמחפשים אחר חברתם בקולומביה.

שני הדברים היחידים שעושים רושם מעניין וחדש באמת הם סדרת הקאלט בהתהוות "משיח" של אודי כגן, שתעשה את הקפיצה מיוטיוב לזכיינית הגדולה בישראל, ו"יומנים" – דרמה חדשה של קרן מרגלית ("פלפלים צהובים"). אולם בינתיים, קשת בוחרת לפתוח את הערוץ החדש עם הדברים המוכרים והלעוסים.

schedule (1)