קניה ווסט פרש מקואצ'לה. הסיבה: לא קיבל את ההיכל הענקי שדרש

הראפר סרב להופיע על הבמה המרכזית והתנה את השתתפותו בבניית היכל מיוחד בלב שטח הפסטיבל. ההפקה סירבה, וכך קיבלנו את ההדליינרית האהובה אריאנה גרנדה

קניה ווסט (צילום: Getty Images)
קניה ווסט (צילום: Getty Images)

קניה ווסט, שאמור היה להיות אחד השמות החמים בפסטיבל קואצ'לה, התנה את השתתפותו – רגע לפני שהוכרזה – בעניין פעוט: במקום להופיע על הבמה המרכזית, הוא דרש שייבנו לו היכל ענקי על פי דרישותיו בלב שטח הפסטיבל. מגזין בילבורד חשף אמש (שבת) כי לאחר שאחד המפיקים הבכירים של קואצ'לה הסביר לו כי הזמן הנותר לא מספיק לפרויקט שכזה, וכי המיקום ידרוש תכנון מחדש של השטח והסרת חלק גדול מתאי השירותים, ווסט "התרגז והכריז שהוא אמן עם חזון יצירתי", ושבגדול הוא לא צריך לבזבז את זמנו על החרא הזה.

לפי המקור של בילבורד, השיחה הזאת התקיימה בזמן שווסט היה בחופשה עם משפחתו. הזמר קבע כי זאת אחריות ההפקה להתמודד עם עניין תאי השירותים וניתק את הטלפון.

קניה ווסט בשבוע האופנה של ניו יורק (צילום: Gettyimages)
קניה ווסט בשבוע האופנה של ניו יורק (צילום: Gettyimages)

עוד כתבות מעניינות:
ליינאפ קואצ'לה 2019
הלהקה שצריכה להיות מודל חיקוי לכל ילד, נער וגבר
הפופ כבר לא בריא בנפשו, ואלו חדשות מעולות

מי שהוזעקה להחליף את ווסט כהדליינרית בפסטיבל הענקי היא אריאנה גרנדה, ותוך פחות מ-24 שעות אחרי פרישתו של ווסט הכל כבר היה סגור באופן רשמי. טיים אימפלה קיבלו קידום ברשימה והחליפו את ג'סטין טימברלייק, שפרש לאחר שנאלץ לדחות את הטור שלו בשל בעיה במיתרי הקול, וכעת זמני הפסטיבל חופפים איתו.

השם הגדול השלישי (לאו דווקא על פי גודל ההיסטריה סביבם) הוא צ'יילדיש גמבינו. בנוסף ישתתפו בקואצ'לה ז'אנל מונה, סולאנג', סופי, דיפלו, זד, רוזליה, נינה קרביץ, The 1975, חאליד, קיד קאדי, פושה טי, דניס לויד ועוד. קואצ'לה, אחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים והנחשבים בעולם, יתקיים באינדיו, קליפורניה, בשני סופי שבוע באפריל: 12.4־14.4 ו־19.4־21.4 (חמישי עד ראשון). מכירת הכרטיסים תיפתח מחר (שישי, 4.1) ומחירם ינוע בין 429־999 דולר (לחצו על התמונה).