טראמפ, הקעקוע שנמחק ומאניית הציוצים: מה עובר על קניה ווסט?

קניה ווסט היה עסוק בשבוע האחרון בלהבהיר שהוא (שוב) התחרפן. אם אתם רוצים להצטרף למעריצים המאוכזבים אבל לא לגמרי סגורים על מה קרה שם, הנה המדריך שיעשה לכם סדר

קניה ווסט (צילום: Getty Images)
קניה ווסט (צילום: Getty Images)

זאת שוב התקופה הזאת בשנה שמשהו עובר על קניה ווסט. השבוע האחרון היה גדוש במיוחד – התמיכה בנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הסינגלים החדשים, אהבה בסגנון יאיר לפיד וספר פילוסופיה שנכתב לייב בטוויטר– בליל ההתרחשויות לא באמת הפתיע אף אחד, ורק הותיר שובל של מעריצים מאוכזבים (וגם כאלה שלא ממש התרגשו).

ווסט הוא לא מה שקוראים אמן סולידי. מצעד הרגעים הבלתי נשכחים שלו כולל השפלות של טיילור סוויפט ושימוש בדגל הקונפדרציה בקו האופנה שלו. הוא גם השווה את עצמו לסטיב ג'ובס ולפיקאסו וכמובן – הודיע שירוץ לבחירות ארה"ב 2020.

אחרי שבסוף השבוע שעבר השיק את הנעליים המטורללות שעיצב לליין המשותף עם אדידס, הנה תמצית אירועי השבוע האחרון.

קניה ווסט (צילום: Getty Images)
קניה ווסט (צילום: Getty Images)

עוד כתבות מעניינות:
מצעד הרגעים הבלתי נשכחים של קניה ווסט
קווים לדמותו של קניה ווסט, המוזיקאי העקשן בעולם
מיקסטייפ מבוא לקניה ווסט

יום שני

ווסט התארח בתכנית רדיו והתוודה שהוא אוהב את טראמפ. האמירה הזאת לא הפתיעה אף אחד לאור התבטאויות עבר שלו (ב-2016 הוא אף הצהיר שאם היה מצביע, הקול שלו היה הולך לטראמפ). למעריצים המאוכזבים לא נותר אלא להתרפק על גרסת המקור של ווסט – אותו אחד שהתבטא בחריפות נגד התנהלות בוש סביב משבר הוריקן קתרינה בשכונות המוחלשות ("לג'ורג' בוש לא אכפת משחורים") וביקר את ההומופוביה שבאה קומפלט עם ההיפ הופ.

יום רביעי

ווסט שוב נכנס למאניית ציוצים שמזכירה מאד את ההתקפים של החבר החדש שלו. אז מה היה שם? תמונה שבה הוא חובש כובע אדום עם הכיתוב "Make America Great Again"; ביקורת על הנשיא לשעבר, ברק אובמה, ש"היה בתפקיד שמונה שנים ושום דבר בשיקגו לא השתנה" (למי ששכח, ב-2009 אובמה קרא לווסט "jackass" אחרי שהאחרון קטע את נאומה של טיילור סוויפט בטקס הפרסים של MTV ואמר: "טיילור, אני אתן לך לסיים, אבל הקליפ הכי טוב של השנה הוא של ביונסה").

המתקפה נמשכה עם מילות תמיכה נוספות בטראמפ: "אתם לא חייבים להסכים עם טראמפ… הוא אחי. אני אוהב את כולם". אחר כך הבהיר כי הוא לא מסכים עם כל מה שטראמפ עושה. הנשיא די התלהב מהעניין וצייץ בחזרה: "תודה קניה, מגניב מאד!".

יום שישי

קניה שיחרר שני סינגלים חדשים ועשה מלא רעש עם “Lift Yourself” ו- “Ye vs. The People”. השיר השני כולל את השורות: "זה הבעיה עם האומה הארורה הזאת/ כל השחורים חייבים להיות דמוקרטים". הנה:

יום שבת

האהבה משתלטת על ווסט סופית והוא מקעקע קו על הכתובת "F.T.W" (זין על העולם) שיש לו על היד, ולידה מוסיף "L.T.W". ה-L מסמלת אהבה, כמובן. התמונה הזאת מתיישבת בול עם מה שהוא הגדיר כספר פילוסופיה שהוא כותב בלייב. בין המוני הציוצים בהוצאת ווסט אפשר למצוא את "היום הוא היום הכי טוב ומחר יהיה אפילו יותר טוב", "התעייפתי מלומר ולכתוב את המילה שנאה" ועוד אינסוף שכאלה.