חי על הקצה: אוזו בזוקה בריאיון והופעה חיה באולפן הקצה

צפו בהרכב הרוק הפסיכדלי הים תיכוני של אורי בראונר כנרות מתארח ברדיו הקצה להופעה חיה וריאיון עם לאון פלדמן

אוזו בזוקה. צילום: גל ברנגה
אוזו בזוקה. צילום: גל ברנגה

לאון פלדמן ולהקת הרוק הפסיכדלי אוזו בזוקה בלייב סשן וראיון צבעוני בתכנית ההופעות החיות החודשית של רדיו הקצה ומכללת BPM. לפרק הרדיו המלא ניתן להאזין באתר רדיו הקצה. אוזו בזוקה יופיעו ב־1 בדצמבר בקונטיינר.

בימוי ועריכת וידאו: דייב שחר, סאונד ומיקס: ירון שראל, עוזר סאונד: יאיר טרגנו, צילום וידאו: לי זגנרייך, שיר רוזנטל, מנחה: לאון פלדמן, עורך ראשי: קוואמי, הפקה: בר זבדה

"Ouzo Bazooka", אלבום הבכורה של פרויקט הסולו של אורי בראונר כנרות (בום פם) הפך עם צאתו ב־2014 לאחד האלבומים המדוברים של השנה. הסינגלים "I Got You" ו־"Desert Love" לוו בקליפים מרהיבים ושודרו בתדירות גבוהה בשלל תחנות רדיו. האלבום שוחרר גם בגרמניה וביפן וזכה להצלחה גדולה ולקבלת פנים חמה במיוחד.

מתוך ההופעות החיות מה שהחל כפרויקט סולו, הפך ללהקה בה חברים דני עבר הדני (קלידים, שירה), אדם שפלן (בס) ועירא רביב (תופים). האלבום השני, "SIMOOM", הוקלט בקיץ 2015 על ידי ההרכב המלוכד באולפנו של כנרות בדרום תל אביב. האלבום מציג שילוב בין מזרח ומערב ,ישן וחדש, ריפים מחוספסים של גיטרות, מרבדי סינטיסייזרים חלומיים וסלסולים מזרח תיכוניים.

אוזו בזוקה בחי על הקצה. צילום: יאיר טרגנו
אוזו בזוקה בחי על הקצה. צילום: יאיר טרגנו

יחד עם כנרות (שירה, גיטרה), יצרו חברי ההרכב מסע פסיכדלי שנע בין הרצון לצלול, לבין החשק לרקוד. האלבום הושק בגרמניה באפריל 2016 בהופעה בברלין שהייתה לה כל הכרטיסים נמכרו, ויצא במהדורת ויניל אשר אזלה במהירות. הלהקה יצאה לטורים בלתי פוסקים כדי לקדם את האלבום, וחרכה את במות הפסטיבלים הגדולים בעולם כגון The Great Escape באנגליה ו-Sziget בהונגריה.