הירשמו לאירוע "מועדון קריאה" עם דויד גרוסמן

הסופר יגיע ב-21 לאוגוסט לסוראמארה בתל אביב כדי להיפגש עם הקוראים, בהנחיית דרור קרן. ספרו "סוס אחד נכנס לבר" זכה בפרויקט "מועדון קריאה" של Time Out תל אביב

דויד גרוסמן (צילום: Getty Images)
דויד גרוסמן (צילום: Getty Images)
26 ביולי 2017

בשבועות האחרונים ביקשנו מכם, קוראי Time Out, לבחור את הספר המועדף עליכם מבין חמישה ספרים ישראליים בולטים מהשנים האחרונות, שיהיה הספר של "מועדון קריאה" – פרויקט הקריאה הגדול שלנו. בהתחלה זה היה צמוד, אבל בסופו של דבר יישרתם קו עם שופטי פרס מאן בוקר הבינלאומי ובחרתם בספר המדובר של דויד גרוסמן, "סוס אחד נכנס לבר".

לדעתנו, מדובר בספר שהוא פרויקט אמיץ שרק סופר בשל ומנוסה מסוגל לו. הוא נמצא בעמדה מעניינת מול הספרים האחרים בפרויקט, ביחס לספרות הישראלית בכלל וביחס לספרים האחרים של דויד גרוסמן. וזהו בדיוק סוג הדיון שאנחנו מקווים לעורר. לא עוד קריאה פרטית ואישית, אלא שכמה שיותר אנשים יקראו יחד את אותו הספר. זו מטרת הפרויקט. בשביל זה עיריית תל אביב פיזרה עותקים של הספר בספריות העירוניות הניידות הפזורות ברחבי העיר, ותוכלו למצוא כמובן עותקים שלו גם בספריות הרגילות.

שיאו של הפרויקט הוא מפגש עם דויד גרוסמן, שבו יספר על הספר ויענה לשאלות מהקהל, בהנחיית השחקן דרור קרן. בסיום יתקיים מופע סטנד אפ של הקומיקאית לילך ברנע לשם. המפגש יתקיים בסוראמארה בתל אביב והוא מוגבל ל-150 איש. אז הזדרזו להירשם! שימו לב: הכניסה לאירוע מותנית בהרשמה מראש, ועל כן רק מי שנרשם וקיבל מאיתנו מייל אישור יוכל להיכנס.