תרימו: בכל יום יש מסיבה בתל אביב, ואתם מוזמנים בחינם

רוצים לצאת, לרקוד ועדיין לשמוע את המטבעות מצלצלים בכיס? הליינים הבאים מספקים קורת גג, מזגן ומוזיקה לכל מי שרק מוכן להגיע. כל יום מסיבה בלי לסדוק את הארנק

מאוורות את השחי. מסיבה בבוטלג. צילום: ישראל ג'ושוע
מאוורות את השחי. מסיבה בבוטלג. צילום: ישראל ג'ושוע

ראשון

Blues & Booze בבוטלג – ליין הבמה הפתוחה המחודש של הפסאז' בבוטלג יעניק לכם כניסה חינמית עד השעה 23:00 לערב שכולו אלכוהול ומוזיקה משובחת. לאחר מכן תעלה כניסה 10 ש"ח תמימים.
בוטלג, קינג ג'ורג' 48 תל אביב

שני

היפ הופ ברדיו EPGB – הליין שביסס את עצמו כאנציקלופדיה אורבנית בכל הקשור לסצנת ההיפ הופ התל אביבית יספק לכם מוזיקה שחורה ואיכותית בחינם.
רדיו EPGB , שד"ל 7 תל אביב

שלישי

מקסיקני בביגי זי – הליין שקיים בבר הצמידים זה יותר משנה מציע ערב אווירתי במיוחד בניחוחות מקסיקניים וכניסה חינמית.
ביגי זי, בוגרשוב 18 תל אביב

רביעי

רזידנטים בברקפסט – ערב הרזידנטים של ימי רביעי מאגד את יקירי סצנות האלקטרו, ההאוס והטכנו למקום אחד שלא יגבה מכם דמי כניסה כל הלילה.
ברקפסט קלאב, שד' רוטשילד 6 תל אביב

חמישי

רזידנטים באלפבית – ליין הרזידנטים של האלפא סימן את עצמו בחודש האחרון כאחד הליינים המוצלחים של הקיץ. הקונפסט פשוט: בחלל האלפא יש ליינאפ מרשים של טכנו והאוס, ובחלל הגמא – היפ הופ שחור משחור כל הלילה. עד חצות תוכלו ליהנות מכניסה חינם. לאחר מכן יגבו מכם 50 ש"ח.
אלפבית, אחד העם 54 תל אביב

שישי

אלקטרוני בבוקסה – בוקסה אמנם לא אוהבים לתת שמות רשמיים לימות השבוע, אך זה לא סוד שבכל יום שישי תוכלו ליהנות מסטים אלקטרוניים הנוגעים בכל צבעי קשת הז'אנר, מידיהם של די.ג'ייז מובילים בסצנה ובלי לשלם בכניסה.
בוקסא, שד' רוטשילד 31 תל אביב

שבת

ג'אז בהוסטל 51 – כל שבת בערב המוקדם מתקיימות בהוסטל הופעות ג'אז שיפתחו לכם את מוצ"ש בצורה רגועה וחינמית לחלוטין.
הוסטל 51, יהודה הלוי 51 תל אביב