עכשיו זה רשמי: ת'רסטון מור מסוניק יות' יופיע בבארבי

ת'רסטון מור, לשעבר מסוניק יות' ומי שנחשב לאבי הרוק האלטרנטיבי, יופיע ב-27 באפריל בבארבי, במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי לקידום אלבומו החדש

ת'רסטון מור. צילום: ורה מארמלו
ת'רסטון מור. צילום: ורה מארמלו
21 בינואר 2015

ת'רסטון מור, מי שהנהיג את הלהקה האגדית סוניק יות' ושבעיני רבים נחשב לאבי הרוק האלטרנטיבי, יופיע בבארבי ב-27 באפריל. תהיה זו הפעם הראשונה שמור מופיע בישראל מאז הופעתה של סוניק יות' בסינרמה ב-1996.

הופעתו של מור בארץ תהיה חלק מסיבוב הופעות בינלאומי לקידום אלבום הסולו שלו "The Best Day", שיצא באוקטובר האחרון בלייבל מטאדור, ומנגנים בו, כמו גם בסיבובי ההופעות של מור, המוזיקאים המצוינים סטיב שלי (Sonic Youth), דבי ג'וג (My Bloody Valentine), וג'יימס סדווארד (Nought).

על ההופעה אחראית חברת ההפקה של שוקי וייס, שהודיעה לאחרונה על הופעותיהם הקרבות של האפגן וויגס (לאור הביקוש נוספה הופעה ב-25 בפברואר), בלונד רדהד ומארק לאנגן. מכירת כרטיסים להופעה של ת'רסטון מור תיפתח היום ב-11:00. כרטיס במכירה מוקדמת יעלה 190 שקלים ולאחר מכן מחיר הכרטיס יעמוד על 240 שקלים.

סוניק יות' פעלה בין השנים 1981 ל-2011 ובהן השפיעה על אינספור מוזיקאים ולהקות. כבר בשנות השמונים נעשתה למנהיגה בעל כורחה שעיצבה את האינדי-רוק מתוך הPאנק וההרדקור האמריקאיים. חותמה של הלהקה על התרבות האמריקאית עד כדי כך משמעותי שאלבומה "Daydream Nation" מוצג במוזיאון הקונגרס האמריקאי כאבן יסוד בהיסטוריית הרוקנרול.

מור היה נשוי לחברת הלהקה, קים גורדון במשך כשלושה עשורים. כשהזוג נפרד ב-2011 התפרקה גם הלהקה ומור יצא לדרך עצמאית. עד כה הוציא ארבעה אלבומי סולו ובנוסף לקח חלק בשיתופי פעולה והרכבים צדדיים שקצרה היריעה מלמנותם. כמו כן, הוא יצר מוזיקה לסרטים, הקים לייבל עצמאי והיה מעורב בכתיבה ועריכת מגזיני מוזיקה.