פסטיבל ilovetlv: מה מחכה לכם שם?

ספורטאים מכל העולם מגיעים בפעם ה-20 לישראל כדי להתחרות במכביה. השנה, החלטנו לתת להם טעימה אמיתית מתל אביב בפסטיבל הכולל את מיטב האמנים, המאכלים, תרבות הרחוב והכי חשוב - התל אביבים. תגיעו, נוציא אותם לדייט

Read In English

תל אביב לא מפספסת הזדמנות לחגוג. לצד אירועי המכבייה ה־20 שיתקיימו במהלך חודש יולי יערך אירוע עירוני מיוחד שיחגוג את הרוח התל אביבית – ilovetlv. האירוע, שיתקיים ב־13 ביולי ברחבי יפו העתיקה, כולל הופעות מוזיקליות, אירוע פואטרי סלאם, דוכני בגדי מעצבים ואקססוריז מקומיים, משאיות אוכל והמון המון הרמות. האירוע, הפקה משותפת בין המכבייה, עיריית תל אביב ומגזין טיים אאוט, יאפשר לתל אביבים ואורחי המכבייה לטייל בין מספר נקודות מרכזיות ברחבי יפו העתיקה וליהנות ממגוון המוזיקה, התרבות, האמנות והאוכל (אוקי, וגם האלכוהול) שהעיר ללא הפסקה יכולה להציע.

1. גן הפסגה

הופעות

19:00 – MisterMona

MisterMona. צילום: דניאל ז'קונט
MisterMona. צילום: דניאל ז'קונט

20:00  – באטרינג טריו
השלישייה החמאתית שהיא באטרינג טריו הם סוג של חלום צלול ומוחשי – ביטים אפלוליים, מלאי סינטיסייזר באס ואווירת ג'אז מעודכנת, מרחפים מעליהם כעננים, מלווים בצלילי הסקסופון והקול הנעים של הסולנית, קרן דאן. עם מופע מהפנט ומעמיק ברחבי התודעה והמרקמים המוזיקליים שמצויים אי שם בתוכה, הבאטרינג טריו מזיזים את הרגליים שלכם לאט לאט עד שמבלי לשים לב, אתם כבר רוקדים.

21:00  – גארדן סיטי מובמנט מארחים את פלד
ההרכב האלקטרוני, החי והתל אביבי למהדרין גארדן סיטי מובמנט נעים גם הם על הסקאלה שבין הרגוע לרקיד. זה לא רק תופס, אלא גם תופס בחו"ל, עם הופעות במגוון פסטיבלים ותגובות נהדרות מהאתרים הכי נכונים. למעשה, הם אולי הדבר הנכון ביותר בסצנה האלקטרונית התל אביבית. האירוח של פלד, הראפר החד והאנרגטי ביותר בסביבה, מבטיח הופעה חד פעמית ומלאת שיאים מפתיעים.

גארדן סיטי מובמנט. צילום: מיכאל טופיול ואילון ברגמן
גארדן סיטי מובמנט. צילום: מיכאל טופיול ואילון ברגמן
פלד. צילום: דורון סרי
פלד. צילום: דורון סרי

22:00 –  רבע לאפריקה מארחים את קרולינה
להקת הגרוב השחורה ביותר במזרח התיכון ידאגו שתסיימו את הערב עם רגליים כואבות וחיוך גדול. הרכב הנגנים המכובד מגיש תמהיל מוזיקלי שמשלב בין טעמים אפריקאים, ניחוחות ערב וקמצוץ מוזיקת סול כהה כהה. עם אירוח מיוחד של מלכת הסול הישראלית קרולינה, כבר אגדה חיה בישראל ולאחרונה אף כוכבת עולה באמריקה, מצפה לנו ערב שחור משחור כמו שאנחנו אוהבים.

רבע לאפריקה. צילום: עימות אופק
רבע לאפריקה. צילום: עימות אופק

2. כיכר קדומים

DJ דן אורבך ו-DJ אורי רז

TATRAN – 20:30
האווירה העתיקה של העיר יפו תהיה התפאורה המושלמת לחגיגות הרוק הפתלתל של טטרן. חשבו על שלושה נגנים הבקיאים בג'אז, רוק מתקדם, מוזיקה קלאסית ועוד סגנונות שבוחרים לתת לדיסטורשן לרוץ חופשי ולייצר הופעה חיה שרוקמת עור וגידים למול עינכם. הפיוז'ן-רוק המיוחד של טטרן נועד להתפזר בחלל הפתוח ולהדהד את הכאן והעכשיו בחוויה כמעט פסיכודלית שתצבע את הכיכר העתיקה בכל גווני הקשת המוזיקלית.

TATRAN. צילום: אייל בסון
TATRAN. צילום: אייל בסון

21:30 –  סיסטם עאלי
הרכב יפואי מקורי שמשלב את מגוון התרבויות הרחב והצבעוני של התאומה הדרומית של תל אביב. אנסמבל בן עשרה אנשים שעושה ראפ עברי, ערבי, רוסי ואנגלי לצד ליווי מוזיקלי חי ומלא נשמה המערבב בין היפ הופ, רוק, מוזיקה צוענית, ערבית ואף ג'אז. הבלגן הרעיוני הופך לברור להפליא מרגע שהחבורה תופסת על הבמה במופע מתוזמר להפליא, אנרגטי ביותר ומעורר אופטימיות מוזיקלית, חברתית ויום יומית.

3. רחבת המגדלור

פואטרי סלאם– פדרו גראס, נעם פרתום ויפתח היפעור ליבוביץ'
בין מוזיקה לשירה, בין היפ הופ לשייקספיר ובעיקר בין השורות, צצה בשנים האחרונות אמנות הספוקן וורד – הקראת שירה תיאטרלית וקצבית. למעשה, אם ביאליק היה עדיין חי, כנראה שהיה מופיע בערבי הפואטרי סלאם, הבמה המרכזית לספוקן וורד עברי למהדרין (אם כי אנחנו מאמינים שקריאת שירה בחום של יולי הייתה קשה בגיל 144). אשפי המילים פדרו גראס ("העיר הזאת"), נעם פרתום ויפתח היפעור ליבוביץ' יאחזו במיקרופון במופע שירה שבחיים לא ראיתם. בזמן שאתם מנסים לתפוס כל מילה ומילה, תוכלו לנשנש באחד מעשר הפוד טראקס שיחנו באזור.

יפתח ליבוביץ' בפואטרי סלאם. צילום: שחר גולדברג
יפתח ליבוביץ' בפואטרי סלאם. צילום: שחר גולדברג

4. גן רעמסס

DJ עדי נוי

מתחם צ'יל אאוט – בירה ומוזיקה טובה לאורך כל הערב

DJ ADI NOY. תמונה: Dekel Bar & Hanan Assouline
DJ ADI NOY. תמונה: Dekel Bar & Hanan Assouline

5. מפרץ שלמה

בר ישיבה שנוצר במיוחד לאירוע הצופה לים ופסטיבל הפוד טראקס הנודד

LA' PIZZA TRUCK – גיא הרמן

הטראק שמגיש לכם את איטליה בצלחת. פיצה איטלקית עם בצק קריספי וגבינת מוצרלה איכותית, במבחר תוספות ופסטות בוטיק שונות.

טברנה אקספרס

השף  גיא פרץ חי, נושם וחולם אוכל. ב-37 שנות קריירה הספיק לעשות מסע קולינארי ארוך ומרתק. באירוע, השף מגיע עם הטברנה הניידת שלו עם שלושה תפריטים ים תיכוניים שמתאימים לחך הישראלי.

CHEF TRUCK

גם הטראק הזה שייך לשף גיא פרץ, ובו הוא יגיש מנות שף משתנות בסגנון מרוקאי וים תיכוני

QUE PASTA

טראק הפסטות של השף איציק ביטון יציע פסטות איטלקית אמיתיות עם נגיעות שף במגוון שילובים וטעמים – גבינות בוטיק, פטריות כמהין, סוכריות שום והפתעות נוספות

הטריילר של יוסי שרף

השף יוסי שרף מתמחה ביישון, עישון וצליית בשרים ויציע בטרייליר הבשרים בריסקט בעישון של 24 שעות בזרדי ענבים ופרנה ממולאת בשר

THE COMBI POTATO BAND

טראק תפוחי האדמה האפויים של אלכס מונטנייז מציע תפוח אדמה מזן “בלו בל” עם מגוון מילויים שונים כמו שמנת פטריות, חמאת כמהין, יוגורט שום שמיר ושעועית מקסיקנית לטבעונים

FOOD O.N WHEELS

טראק נקניקיות עגל עבודת יד

קפה נונע – פיצה בר

הטראק האיטלקי של רן יעיש יציע פיצות בעבודת יד עם גבינת צאן ברוקולי ותרד, פיצה טבעונית עם בטטה, סלק, בצל וברוקולי ברוטב  שום, בלסמי וגרעיני דלעת ועוד

MASAEAT

משאית האוכל של גידי חכימי מתמחה בנקניקיות ותגיש ‘קארי וורסט’- נקניקיית עגל בתבשיל עגבניות וקארי, נקניקיית בקר על תבשיל כרוב וחזה אווז ונקניקייה חריפה על תבשיל של צ’ילי קון קרנה וגוואקמולה

Fish-n-zone Fish&Chips

פישנזון – של עדי בלק ועמרי לוטן מחנות הדגים שבשוק מגיע לפסטיבל. הצמד יציע את המנה המפורסמת מדגי ים טריים  בליווי צ’יפס תוצרת בית.

פודטראקס. צילום: יח"צ
פודטראקס. צילום: יח"צ

6. רחבת מוזיאון יפו

יצרנו לכם רחבה שתוכלו לשבת בה, אחרי שהעמסתם על עצמכם אוכל. ברחבה שולחנות ובר שמגיש שייקים קיציים ואלכוהול.

תרים את האווירה. מיכל גליקמן (צילום: טדי אלון)
תרים את האווירה. מיכל גליקמן (צילום: טדי אלון)

7. סמטאות העיר העתיקה

ברחוב מזל דגים יפוזרו מופעי רחוב של הבסקולה, גלריות האמנות המקומיות יהיו פתוחות לאורך כל האירוע. שחקני תיאטרון הסמטה יעלו את המחזה 'רומיאו ויוליה' ברחוב, ורקדנית הבטן מיכל גליקברג תפזז ותרים את האווירה.

פסל חי של בסקולה. צילום: יח"צ
פסל חי של בסקולה. צילום: יח"צ

בגג תיאטרון הסמטה יפתח מתחם ספיד-דייטינג, בו יהיו שלושה סבבים של שעה החל מהשעה 19:30. כל דייט יארך 7 דקות (יש להירשם מראש. להרשמה לחצו)

19:30-20:30 – גילאי 20-35

20:45-21:45 – גילאי 30-45

22:00-23:00 – גילאי 20-35

8. רחבת הכנסייה

השוק האהוב TMARKET יגיע לרחבת הכנסייה ביפו, ואיתו מיטב מעצבי הבגדים והאקססוריז. בין המעצבים יהיו Odelia , יוניק בוטיק, Lama, סטודיו פפל, Blueberry, עמית שמעוני, Skint&minted, Party flags, Liron gazit , Orea , Shosepeaple ועוד

>> למפת האירועים המלאה

מפת האירוע
מפת האירוע