מקודם

ג'וני ווקר מציג: חמשת הברים שתמיד תרצו לחזור אליהם

כשמוצאים משהו טוב, אין סיבה להמשיך ולחפש.

וויסקי טיים. צילום: אפיק גבאי
וויסקי טיים. צילום: אפיק גבאי
25 בספטמבר 2019

תדר

התדר הוא פחות או יותר הדיפולט המושלם לכל יום בשבוע. הקומפלקס שהתמקם בבית רומנו הפך לאחד ממתחמי הבילוי הכי מושקעים ומצליחים בעיר. עם רומנו הטעימה בקומה העליונה, מתחמים חדשים וממוזגים לצרכי פיזוז נעים בימי הקיץ הלחים, הופעות אינטימיות, חנות תקליטים, ירידי סוף שבוע, הופעות, תוכן מתחדש ופיצה שאין לה תחליף. בקיצור, תמיד יש מה לעשות. לא משנה באיזה מוד אתם.

דרך יפו 9

ג'אספר ג'ונס

קוקטיילים הם כבר ממזמן לא טרנד חולף או נישה השמורה לתושבי צפון דיזנגוף אניני הטעם המתונים. הקוקטיילים מוגשים בקנקני תה מעודנים, הברמנים הם מיקסולוגים מחבקים, ליטרלי, שעות הפתיחה גמישות והלוקיישן משרת את כל צרכי הבליין העירוני: דייט, האנג עם חברים או אם התמזל מזלכם – פיקאפ.

דיזנגוף 190

כולי עלמא

החלל פוטוגני במיוחד, התור ארוך בקטע טוב, משחקי הארקייד מספקים אתנחתא נוסטלגית, הגלריה הקטנה תגרום לכם להנהנן מול פרויקט סיום של סטונדטית משנקר והתקלוטים משמחים ונעים על הספקטורם שבין היפ הופ קליל לניינטיז משובח. בכל זאת השתעממם, חפשו לכם תייר מבולבל בסמוך לשירותים הממוזגים שישמח לגלות את העיר דרך עיניי המקומיים. הכי תגלית שלכם.

מקווה ישראל 10

דלידה

הבר המהודק שמצטרף לקלחת של שוק לוינסקי מציע בר משקאות אנין במיוחד ודרינקים עם טוויסט כמו: טרינידד סאוואר על בסיס ויסקי, סאלטי קולדה ועוד רבים ומתוחכמים. התפריט נוטה למטבח האירופאי, האווירה רגועה ואפלולית במידה לא מספיק מלחיצה כדי להבטיח את הצלחת הדייט הבא שלכם. אל תוותרו על ברולה הפלפלים. אתם תבכו מחריפות מתוקה ומעודנת ותודו לנו אחר כך.

זבולון 7

מנזר

מנזר הוא מוסד ותיק, מוערך, מזמין אבל לא מתחנף וחף מטעויות. הקהל לא מוגדר, הבירות זוכות לשמות סודקי שיניים אבל הוא יחבק אתכם בכל מצב צבירה ובכל שעה בלילה וביום. כן, ההוא שמספרים עליו שהיה פתוח פעם ביום כיפור ולוקח את חדוות השתייה והמאנצ'ים רמה אחת מעל ובתמחור נטול נקיפות מצפון.

View this post on Instagram

Brunching w/ @dinasachs @ittaidis

A post shared by Ravit Shem-Tov (@ravraveat) on

אלנבי 60