מיקה גורוביץ, צלמת פרויקט הרווקות והרווקים הנחשקים 2022 (צילום: פורטרט עצמי)
מיקה גורוביץ, צלמת פרויקט הרווקות והרווקים הנחשקים 2022 (צילום: פורטרט עצמי)

מיקה גורוביץ, צלמת פרויקט הרווקים והרווקות הנחשקות של טיים אאוט זוה השנה השנייה ברציפות, תעזור לכן למצוא את האחד עם "המעבדה לאהבה" שלה (או לפחות לעשות לעצמכם קצת סטיילינג לפרופיל). כל הפרטים בפנים

היי אני מיקה, צלמת לייפסטייל ואני עוזרת לרווקים ורווקות להתקרב אל הזוגיות והאהבה המיוחלת שלהם. היום אני שמחה ומאושרת בזוגיות בריאה עם גבר מדהים, אבל עד לפני שנה גם אני נכנסתי לסטטיסטיקה של "רווקות מאוחרת" עם כל המשתמע מכך… היום אני רוצה לחלוק איתכם כמה המלצות שאולי יעזרו גם לכם למצוא את האחד שלכם ולהיות בזוגיות בריאה ושלמה.

1. סינון מעמיק

אחרי שלקחתי הפסקה ארוכה מעולם הדייטינג של כ-שנתיים, החלטתי לתת עוד צ'אנס לאפליקציות- ונרשמתי לאפליקציית ההיכרויות באמבל. אחרי שעשיתי עם עצמי עבודת עומק – שמתי לב שחזרתי יותר בשלה לאפליקציה וידעתי מה אני רוצה – וכך גם המאצ'ים פתאום היו לי הרבה יותר מעניינים ומדוייקים. לבאמבל יש מספר יתרונות ולכן אני ממליצה על האפליקציה הזו יותר מכל השאר:

א. יש אופציה בבאמבל לראות מי מעוניין במערכת יחסים או במשהו קז'ואל – אז מראש יכלתי לדפדף מי שלא רוצה משהו רציני ולחסוך לעצמי זמן.
ב. ניתן לרשום שם אם מעוניינים בילדים או לא, עוד פקטור משמעותי מאוד למי שרוצה להקים משפחה, הבנתי שמי שלא בעניין להביא עוד ילדים – לחלוטין לא רלוונטי עבורי ואני ממש לא מתכוונת לשכנע אף אחד להיות אבא, פשוט חבל על הזמן שלי.
ג. שמתי לב שאם השיחה עם המאץ' לא התקדמה לבקשת מספר ושיחת טלפון – מהר מאוד איבדתי עניין, אין לי יותר סבלנות לצ'אט בלתי נגמר בתוך האפליקציה.
ד. שיחת טלפון – גיליתי שאני מצליחה להרגיש חיבור כבר בשיחה הראשונית.
כשנעים לי, מכבד לי, שהקצב מתאים, השיחה קולחת ומעניינת ואני מסיימת אותה עם חיוך – אהיה מוכנה להיפגש. אם כל אלו לא מתקיימים – חד משמעית אני לא נפגשת, כי פשוט חבל על הזמן שלי ושלו. אז תהיו כנים וכנות לגבי הרצונות שלכם, כן רציני/ת, לא רציני/ת, רוצים או לא להקים משפחה משותפת,מדברים בטלפון וקובעים להיפגש ישר, לא להימרח ימים שלמים בתוך האפליקציה, צריך להכות על הברזל כל עוד הוא חם!

2. תדמית

גיליתי שאני נמשכת לבחורים שמטפחים את עצמם ודואגים לתדמית שלהם באונליין. מה הכוונה? בחורים שמשקיעים בצילומים, שנראים טוב ומשקיעים בסטיילינג כי הם מבינים שהרושם שהם עושים בתמונה שהם מעלים לרשת חשוב מאוד ויש להם בדיוק שבריר שנייה להרשים לפני שנקבע אם להחליק עליהם ימינה או שמאלה. בחורים שמשקיעים בכתיבת טקסט מעניין בפרופיל שלהם – זה מראה לי שהם גם ישקיעו בי, לרוב הם רציניים ולא מחפשים סטוצים. אפשר ללמוד כל כך הרבה מהטקסט שאנשים רושמים על עצמם.

3. ליווי רגשי

אני באמת מאמינה שרק כאשר מעמיקים אל תוך הנפש ומתמודדים עם העבר שלנו ניתן  לפרוץ דרך ולשנות את הדברים שמעכבים אותנו. במשך שנים רבות התנגדתי לגשת לליווי, אמרתי שאני לא צריכה והכל יסתדר מעצמו כבר, אבל ככל שהשנים עברו, הבנתי שיש נושאים מן העבר שלי שמעכבים אותי ושאני רוצה לפתור שיש לי פחדים שאני רוצה להתמודד איתם, ואמונות מגבילות שאני רוצה לשחרר. אחרי תקופה של מספר חודשים של ליווי שבועי, הרגשתי שאני מגיעה לנושאים החשובים ודברים מתחילים להיפתר אצלי ואז האהבה לא אחרה להגיע.

4. טנטרה

למי שלא מכיר – טנטרה היא השקפת עולם ודרך חיים שהתפתחה בהודו, בסנסקריט פירושה הוא מארג/התרחבות ומשמעות המונח הזה הוא – "אוסף של טכנקיות משדות שונים המביאים להארה", הטנטרה שמה דגש על הקשר בין הגוף לנפש, זוהי דרך חיים שעוברת דרך הקשבה לעצמי בכל רגע נתון, לעשות אך ורק מה שמתאים לי באותו הרגע, לגלות מה אני אוהבת דרך אש המיניות, לחוות קרבה אינטימית בצורה מודעת ומקרבת. הצורה שבה אני חוויתי את הטנטרה בפעם הראשונה הייתה בסדנה של 3 ימים בהם הבנתי כמה אמונות מגבילות יש לי על אחרים שמונעות ממני להתחבר למגוון יותר גדול של אנשים. בסדנאות האלה לומדים להתקלף משכבות של חומות שאנחנו עוטים על עצמינו, שגורמות לנו להיות מרוחקים ומנותקים, לומדים להכיר טוב יותר את הגבולות שלנו, ולהביע אותם, הורדתי מעצמי שכבות של אגו, הסתכלתי לכאבים שלי עמוק בעיניים, קילפתי כעסים וטראומות, הכרתי קבוצה של אנשים מדהימים וביחד עברנו תהליך עמוק ומרגש של חקירה פנימית מאוד עוצמתית.
בתום הסדנא הרגשתי שהצלחתי לעבור שלב עם עצמי ועם הנשמה שלי, שעליתי מדרגה בהיכרות שלי עם עצמי ואני עכשיו יותר מוכנה להכניס מישהו לחיים שלי כי אני יודעת יותר טוב מה מתאים לי ומה אני מחפשת. מוזמנים לכתוב לי אם זה מעניין אתכם ואפנה אתכם למקומות המומלצים בעיני.הבנתי ש"אין מושלם"-

5. להבין שאין מושלם

ברגע שהתחלתי להפנים שאין מושלם, ולרוב הדברים לא יקרו בדיוק כמו שאני רוצה- דברים התחילו לזוז בחיים שלי. כל מערכת יחסים מתחילה בדייט ראשון ויכולה להתפתח ליותר מזה, עוד יותר במערכת יחסים שממשיכה-לרוב יהיו פערים בצורה שבה אתם רואים את הדברים, בצורה שבה אתם מתייחסים אחד לשנייה, בצורה שבה אתם רוצים שדברים יקרו. המלצתי היא לתקשר בכנות מלאה מההתחלה את מה שמרגישים, לא להחזיק דברים בבטן, להגיד הכל בצורה עדינה ונעימה, ולתת צ'אנס גם אם זה לא בדיוק בדיוק מה שדמיינת, כי אולי למה שדמיינת ייקח המון המון זמן להגיע אם בכלל, ובנתיים אנחנו מפספסים מלא הנאות והיכרויות מדהימות שהם אולי משהו אחר ממה שדמיינו, כייף שונה, אהבה אחרת אבל זו עדיין אהבה מדהימה. 

מיקה גורוביץ, צלמת פרויקט הרווקים והרווקות הנחשקות 2022 (צילום: פורטרט עצמי)
מיקה גורוביץ, צלמת פרויקט הרווקים והרווקות הנחשקות 2022 (צילום: פורטרט עצמי)

אחרי ששיתפתי אתכם בתובנות האישיות שלי, אספר לכם שהחלטתי לרכז את כל מה שאני יודעת מהחוויות האישיות שלי והחלטתי לפתוח מעבדה לאהבה: The Love Lab – Your One Stop Shop For Love; כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי שהשנה תמצאו את האהבה שלכם. אצלנו אתם יכולים למצוא את השירותים הבאים:

שירותי סטיילינג: אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לעשות מייקאובר בתדמית, לשנות לוק, או אם רק חסר לכם את הטאצ' הזה שפשוט יגרום לדברים מהארון שלכם לשבת עליכם יותר טוב- סטייליסטית מהמעבדה תגיע אליכם הביתה ותעשה לכם מייקאובר קומפלט.

שכתוב הפרופיל האישי: נשב איתכם יחד ונבדוק מה רשמתם בפרופיל, נוסיף ונשכתב כך שהפרופיל שלכם יהיה יותר נגיש ומזמין ליצירת מאצ'.

צילומי תדמית: בעזרת מיקה והצוות של סטודיו יוניק תצאו מסשן הצילום עם תמונות חדשות ואותנטיות, תמונות לא מתאמצות, פשוט את/ה בגרסא יותר אלגנטית.

ליווי אישי: אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם מיטב המאמנים והמאמנות למציאת אהבה שיש היום בתחום האימון למציאת זוגיות- לאחר שיחה מעמיקה נפנה אתכם למאמן שהכי מתאים לכם.

אנחנו מוציאים טיולי רווקים ורווקות בכל רחבי הארץ והעולם (טוב נו… כשאין קורונה), אנחנו נשלח אתכם לסדנאות טנטרה מדהימות, סדנאות פתיחת לב והיד עוד נטויה, כבר סיפרתי לכם ששני בחורים כבר התחתנו אחרי שעברו אצלנו תהליך?!?

בואו לבקר אותנו בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם של המעבדה לאהבה כי השנה – מוצאים אהבה!

אה וכמעט שכחתי לספר לכם – בגדול אנחנו מאמינים באפליקציות אבל גם מאמינים בעולם האמיתי ושאין כמו להסתכל אחד לשנייה בעיניים ולהרגיש אם יש כימיה, אז החלטנו לצאת אחת לחודש עם ערב ספידייטינג – שקראנו לו FIVE MINUTES DATE, בערב הזה תכירו בין 10 ל-15 רווקים ורווקות רציניים שמעוניינים בזוגיות, הערב הזה חוסך לכם זמן התארגנות ל- 15 דייטים שונים, בערב הזה תיחשפו למגוון רחב של רווקים ורווקות סביבות הגיל שלכם, תשתו דרינקים, תרקדו והכי חשוב – כולם שם יהיו רווקים!! הערב הבא יתקיים בבאר מגניב בתל אביב באמצע מרץ, אם את/ה מעוניינים בפרטים לערב הזה- כתבו לנו הודעה ונחזור אליכם עם כל הפרטים. תחליטו שהשנה – זו השנה של האהבה שלכם וזה יקרה!!