מקודם

ה- מקומות לראות בהם הופעות בירושלים

הכנו עבורכם מספר יעדים מהנים בהם תוכלו לבלות בביקורכם בירושלים

הופעות חיות בירושלים. צילום: Pexels
הופעות חיות בירושלים. צילום: Pexels
18 בספטמבר 2019

עם פרוש השנה החדשה אנו מזמינים אתכם לבירת ישראל – הלוא היא ירושלים. בבירה תוכלו לסייר, לבלות, ליהנות מאוויר הרים צלול כיין וגם משלל הופעות. הכנו עבורכם מספר יעדים עם שלל מקומות מהנים בהם תוכלו לבלות בזמן הביקור שלכם בירושלים. כל שנותר לכם הוא לבחור מקום ולרכוש כרטיס.

בית אבי חי

מרכז התרבות "בית אבי חי" נחשב לאחד ממרכזי התרבות הייחודיים בעיר. כל מבקריו נהנים משפע של תכניות ואירועים, הצגות מושקעות, הרצאות וסדנאות במבחר תחומים שנוגעים לתרבות היהודית והישראלית כאחד. ירושלמים ומבקרים שמעוניינים להגיע להופעות בירושלים, מוזמנים לגלות עולם חדש ומיוחד של תרבות, מוזיקה ואמנות במקום אחד. אם אתם אוהבים להתבונן בעבר ובהווה ולהתוודע לשלל קולות, דעות, דתות, מסורות ועוד – זהו מקום עבורכם! כמו כן, בית אבי חי ידוע בתכניו האיכותיים, בהופעות ברמה גבוהה ובהעברת  ידע רב בנושאים רבים ומגוונים שלא הכרתם מעולם.

אמפיתיאטרון – בריכת הסולטן

בריכת הסולטן בירושלים – הידועה גם כאמפיתיאטרון בו מתקיימות הופעות ואירועי תרבות שונים. ירושלמים רבים מכירים את בריכת הסולטן מהעבר הרחוק, עוד מימי מלחמת ששת הימים והעצמאות כשהמקום הופקר וננטש. כמה שנים מאז, הוחלט להפוך את המקום לאמפיתיאטרון בו התקיימו מגוון הופעות של אמנים שונים. בין האמנים שהופיעו בבריכת הסולטן: משינה, שלמה ארצי ושלום חנוך. בנוסף, התקיימו הופעות נוספות של אמנים בינלאומיים, כמו: בוב דילן, מדונה, לאונרד כהן ואמנים נוספים. בריכת הסולטן מארחת גם אירועי חוצות גדולים כמו: פסטיבל ירושלים לקולנוע, הפקות אופרה, אירועי חוצות היוצר, הפקות של פסטיבל ישראל ועוד.

מוסיקה חיה בירושלים. צילום: Shutterstock
מוסיקה חיה בירושלים. צילום: Shutterstock

הצוללת הצהובה

הצוללת הצהובה, או כמו שירושלמים מכירים אותה "הצוללת" נחשבת למרכז בו מתקיימים אירועי מוזיקה רב תחומיים. המקום הוקם במטרה לעודד מוזיקאים צעירים שמעוניינים להתפתח בתחום ובכל סגנון מוזיקלי שהם אוהבים. המקום הפך עם השנים לבית עבור מוזיקאים שרוצים לחשוף את הכישרון שלהם על הבמה. מבקרים שמגיעים למקום יכולים ליהנות מכישרונות מקומיים ומיוצרים מוזיקליים מופלאים. מלבד זאת, מתקיימים במקום גם פסטיבלים שונים בתחום המוזיקה ואירוח של אמנים ידועים בארץ.

בר המזקקה

המזקקה היא בר, אך היא לא משמשת רק כ-בר אלא כמרכז תרבות המאפשר לכם לצפות באמנות עכשווית ומודרנית. במזקקה תוכלו ליהנות מהופעות בסגנון אינדי ומהופעות חיות. אם אתם מחפשים מקום בו ניתן ליהנות ממוזיקה ללא כוונת רווח, זהו המקום המתאים ביותר עבורכם. תוכלו להגיע וליהנות בכל פעם מהופעה אחרת על הבמה, ממוזיקה משובחת ומגוונת ובמקביל, מהפי האוור, מאוכל מקומי ומאווירה צעירה וכיפית.

לסיכום, העיר ירושלים מציעה לכם מגוון רחב של אולמות ומקומות בהם מתקיימים הופעות רבות. כל שנותר לכם הוא לבחור את המקום המתאים, לחפש אחר הופעה מיוחדת של האמנים אותם אתם רוצים לראות, להגיע אל הבירה וליהנות מרגעי מוזיקה מופלאים, טעמים קולינריים מקומיים ושפע של חוויות נפלאות.