מקודם

משלוחי אוכל לכלבים בעידן הדיגיטל

בתקופה בה רוב הקניונים והחנויות סגורות ויציאה מהבית היא לא האפשרות הכי טובה. המון חנויות מגיעות למצב של כמעט פשיטת רגל ועם כמויות גדולות מאוד של סחורה - אבל אז הגיע האינטרנט 

כי גם לכלבים שלכם מגיע שופינג דיגיטלי. צילום: FREEPIK
כי גם לכלבים שלכם מגיע שופינג דיגיטלי. צילום: FREEPIK
1 בנובמבר 2020

בכדי שסחורה תימכר ושהעסק לא יפשוט רגל, מרבית בעלי החנויות עברו למכירה דיגיטלי, המאפשרת להם להמשיך בעסקים כרגיל ולמכור את המוצרים שהם מספקים בעזרת שליחויות. בנוסף לכך, כאשר בעל חנות עובר לחנות דיגיטלית הוא יכול לשווק את עצמו ואת מוצריו לא רק באיזור הפיזי שהחנות ממוקמת אלא גם בכל רחבי הארץ.

בתקופה האחרונה יותר ויותר חנויות ועסקים פותחים חנות דיגיטלית, בידיעה כי ישנה עלייה חדה בכמות האנשים שקונים מוצרים ופריטים באינטרנט. אחד העסקים אשר עברו למשלוחים ורכישות דיגיטליות, הם משלוחי האוכל – גם לכלבים. עסקים אלו הבינו שבעלי הכלבים צריכים פתרון יצירתי כדי לקנות אוכל לכלבים שלהם ומוצרים אחרים הנלווים אליהם.

פתיחת החנויות הדיגיטלית היא פתרון מעולה גם לבעל העסק וגם לנו הצרכנים. אנו הצרכנים לא צריכים לצאת מהבית ולבזבז זמן יקר על ההליכה לחנות אלא אנו יכולים פשוט לפתוח מחדש ולבצע רכישה. בנוסף לכך, בעלי עסקים רבים לא יוכלו להחזיק עובדים פרונטליים בחנות בעקבות המצב הכלכלי אליו נקלעו. פתיחת עסק או חנות דיגיטלית באינטרנט תעלה לאותם בעלי עסקים הרבה פחות וכך יוכלו לנשום קצת יותר לרווחה בתקופה הזו.

יתרונות בקניית ומשלוחי אוכל לכלבים בחנות הדיגיטלית:

כסף

סביר שהמחיר של האוכל יהיה יותר זול בכמה עשרות שקלים ברכישת אונליין. כך שנוכל לחסוך המון כסף לטווח הרחוק. יתרון כלכלי נוסף, הוא צמצום השהות בחנות שעלולה לפתות אותנו לרכוש מוצרים קטנים ונוספים שלא לצורך. הקנייה ברשת לרוב ממוקדת יותר.

זמן

לרוב ,כאשר אנו נכנסים לחנות הדיגיטלית אנו יודעים איזה סוג אוכל אנו רוצים לקנות ולא מבזבזים זמן על לבטים והתמהמהות. כמו כן, אין צורך להתלבש, להיכנס לאוטו, לבלות בפקקים ולחפש חניה. את זה השליח יעשה ואף יסחוב אותו עבורכם עד פתח הדלת. כמו כן, ברוב החנויות הדיגיטליות לאוכל לכלבים, תוכלו למצוא את המוצר שאתם רוצים במהירות רבה מבלי לחפש אותו כמה דקות רבה בחנות. תוכלו לרשום את סוג האוכל שתרצו והאוכל יקפוץ לכם למסך במהירות.

חנות דיגיטלית המתמחה בכל הנושאים הקשורים לבעלי חיים ובין היתר לכלבים. בחנות זו ישנו מבחר גדול מאוד גם על אוכל הכלבים, איזה אוכל יתאים לכלב שלכם וגם מידע רב בנוגע גידול הבעל חיים בצורה הכי טובה. בנוסף, באתר של Topdog תוכלו למצוא מוצרים רבים אשר יוכלו לעזור לכם להעביר לכלב את הזמן בזמן השהות שלכם בבית בין אם זה משחקים, מוצרי אילוף וחטיפים.

לסיכום, אנחנו הכי ממליצים לכם לקנות אוכל לכלבים דרך החנויות הדיגיטליות. לא רק שהאוכל יגיע עד לפתח ביתכם הוא יגיע גם באותה איכות וכמות אם הייתם קונים בחנות ברחוב. תוכלו לחסוך המון זמן וכסף באמצעות הרכישות באינטרנט.