די.ג'ייז טום רר ועומר אוסאדון מרימים את המסיבה | צילום: שלומי מזרחי
די.ג'ייז טום רר ועומר אוסאדון מרימים את המסיבה | צילום: שלומי מזרחי

עומר אדם ועדן בן זקן, טראנס ולהיטי כל הזמנים הם תפריט קבוע בכל חתונה. בחברת המוזיקה ינשוף מתחילים בכל הכוח ואז מגבירים, אבל בצורה שיוצרת חווייה חד פעמית לכם ולאורחים

19 באפריל 2022

האביב מסמן את תחילת עונת החתונות. לפני שמגיעים לרגע הנכסף צריכים בני הזוג להתמודד עם שורת מטלות כיפית אך נפיצה. בחירת לוקיישן נגיש ותפריט שמתאים לכולם, שמלה, טבעות – כל שלב והפוטנציאל הבעייתי שלו לגרום, בעיקר בגלל הרצון להיות מקוריים. בינשוף לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים במוזיקה שעושים אירוע מצליח ויוצרים עבורכם מסיבה שיכולה להימשך עד השעות הקטנות של הלילה. ומדוע דווקא ינשוף? הסבר בהמשך.  

"כשאומרים 'חתונה' כולם יודעים ישר במה מדובר. כל החתונות בארץ דומות ונשמעות כמו הופעה של עומר אדם. לא בבית ספרנו", פוסק טום רר בעלי ינשוף, חברת מוזיקה צעירה ודינאמית לחתונות ואירועי קונספט, שמביאה בשורה מרעננת מעולמות מוזיקליים שונים ומגוונים. "אנחנו רוצים לשפוך אור אחר על התחום ולכן מתייחסים לחתונה כאל מסיבה עם קו מגניב ושונה ומוזיקה תואמת אווירה וקונספט, שמספרת סיפור. שכל האורחים יגידו 'וואו, בכזה אירוע עוד לא היינו'."

די.ג'יי טום רר | צילום: צחי שמש
די.ג'יי טום רר | צילום: צחי שמש

טום רר הקים את ינשוף לפני שלוש שנים. הוא צבר ניסיון בהופעות במועדונים מהגדולים בארץ וחימם להקות, וכעת מוביל את החברה שבה חתומים גם הדי ג'ייז מיליה רוז, עומר אוסדון וחן סוקו. הערך המוסף של ינשוף הוא מקוריות שבאה לידי ביטוי בבחירה מדויקת של מוזיקה למסיבה שלכם. כזו שמתכתבת עם הקונספט הכולל של האירוע ונותנת ביטוי לטעמם המוזיקלי של החתן והכלה. לדוגמה, חתונה שהתקיימה בכוכב הים בקיסריה בקונספט אווירת שוק יפואי. "הבאנו מוזיקת עולם עם טאצ'ים אוריינטליים ובלקניים שמחמיאים לנוף ומחברים את כל האלמנטים של האירוע. אנו עובדים בשת"פ עם המפיקים, מלווים את הרעיון ומוודאים שהקונספט והמוזיקה מדברים באותה שפה. חשוב לאפיין את האירוע ולהפוך אותו למסיבה מיוחדת, ולא רק לתת בראש". 

די.ג'יי מיליה רוז בפעולה | צילום: שלומי מזרחי
די.ג'יי מיליה רוז בפעולה | צילום: שלומי מזרחי

הדרך למסיבה מוצלחת שתישאר בזיכרון מתחילה בפגישת היכרות. "אנו בוחנים חיבור וכימיה עם בני הזוג ברמה האישית ומדברים בכלליות על האירוע עצמו, ממה הוא מורכב, היכן מתקיים והאם צפויים אורחים מחו"ל, שעבורם נבנה קונספט שונה ומוזיקה בהתאם – פחות חתונה ישראלית כפי שאנחנו מכירים אותה ויותר שנינות מוזיקלית שמגיעה ממקום רך". פגישה נוספת מתקיימת שבועיים-שלושה לפני האירוע ובה יורדים לפרטים: מוזיקה לקבלת הפנים ולשלב האוכל, עזרה בבחירת שיר כניסה לחופה ומיפוי המסיבה כולה, כולל קווים אדומים מבחינה מוזיקלית. המטרה הכוללת היא לגרום לכולם לקום לרקוד אך האמצעים מחושבים בקפידה. ווליום מוגזם וטראנס בחצות – אאוט, מוזיקה מתוחכמת אך נגישה עם השפעות מהעולם – אין. הבחירה בליין מוזיקלי מתאים ומדויק מתחילה כבר בשלב קבלת הפנים, "כשעוד לא קורה כלום והמסיבה עדין לא התחילה והנה אני כבר זז. יש לכך השפעה רבה על המשך המסיבה כי האורחים מחכים לקום לרקוד". הפאזה הים תיכונית של הערב מקבלת גם כן טוויסט בשילובי מוזיקה ממקורות שונים, פרט שמייחד את ינשוף מול חברות מוזיקה אחרות. טרק אפריקאי או חידוש של להיט עבר שמשולבים בחוכמה בקו המוזיקלי מתבלים את האירוע בצלילים מסקרנים ומקפיצים לא פחות מ"אח שלנו מתחתן". "מוזיקה ים תיכונית אינה הדבר היחיד שעושה שמח. יש עוד הרבה ז'אנרים מרימים וכיפיים וזהו הערך המוסף שלנו, היכולת להציע תכנים שונים מהרגיל ולדעת כיצד לשלב אותם באירוע בצורה שתגרום להם לעבוד".

די.ג'יי חן סוקו. לתת בראש ולא באגרסיביות | צילום: אלמוג קולט
די.ג'יי חן סוקו. לתת בראש ולא באגרסיביות | צילום: אלמוג קולט

פיצוח נוסף נדרש בשלב מתקדם של הערב, כשחלק מהאוחרים מתחילים לעזוב. "בסביבות חצות מתחילים לנגן טראנס שאמור להרים ולפוצץ, אבל זו טעות. מוזיקה כזו מיועדת לקהל של אלפי אנשים בשטח פתוח. בחתונה ממוצעת יש 200-300 איש, לא כולם צעירים, שקטעי טראנס דווקא מרחיקים אותם מהבמה ויוצרים תחושה שהמסיבה מגיעה לסופה. זו תחושה מאיימת", מסביר טום רר. כדי להאריך את משך המסיבה מקפידים בינשוף לנגן דווקא שירים ולפרק זמן ממושך יחסית, המאפשר גם לאורחים מבוגרים יותר להתחבר למוזיקה. "אנחנו לא ממהרים לשום מקום. בשעות היותר מאוחרות אנו מרימים ודוחפים עם מוזיקה אנרגטית בליוויי מילים, כי בסוף אנשים אוהבים לרקוד לצלילי מוזיקה קומוניקטיבית. אפשר לתת בראש אך לא בצורה אגרסיבית מדי, וכך מקבלים עוד לפחות שעה-שעתיים של מסיבה מבלי לעייף את האורחים", הוא מסביר ומסכם. "יכולת התמרון שלנו מייצרת סקרנות אצל האורחים וכך נולדת חווייה חד פעמית, במקום עוד אירוע בנאלי. רוב לקוחותינו הם מביני עניין במוזיקה שרוצים שהמסיבה שלהם תיראה ותישמע קצת אחרת. לנו יש כלים לספק חוויה כזו ולכן קראנו לחברה ינשוף. לא מפני שזו חיית לילה – יש הרי גם מסיבות מוצלחות בשישי בצהריים – אלא בהקשר של הדרך שינשוף עושה כדי להשיג את טרפו, צולל ופורש כנפיים כמו די.ג'יי שצד את הקהל מהבמה בעזרת המוזיקה".

>> לאתר ינשוף