מקודם

הצלחה מחוץ לקופסה: סטודיו ז'ובינו מגדיר את חוקי האמנות מחדש

בחודש מאי האחרון סיפרנו לכם על הסטודיו השינקינאי של מוטי גל שהחליט להקים קמפיין מימון המונים והצליח לשבור את הרשת. בקיצור, יש לכם הזדמנות אחרונה לקבוע תור אצל האיש שמקעקע את המדינה

כל קעקוע מסמן תקופה. סטודיו ז'ובינו. צילום: זיו קורן
כל קעקוע מסמן תקופה. סטודיו ז'ובינו. צילום: זיו קורן
7 בפברואר 2021

אירועי השנה האחרונה הביאו לא מעט עסקים ותיקים ואהובים בעיר לחשוב מחוץ לקופסה, או אם לדייק – מחוץ לשערי החנות הפרונטלית. בעיקר כשמדובר בספוטים שלא ממש יכולים להיעזר בשליחים הכחלחלים של וולט.
לחנות האונליין של סטודיו ז'ובינו

הראשונים שהחליטו לפרוץ דרך ולהמציא את עצמם מחדש, הם אנשי סטודיו הקעקועים השינקינאי – ז'ובינו. ועל חנות האונליין שהוקמה אי שם בסגר א' אפוף האופטימיות, סיפרנו לכם בחודש מאי האחרון. מפה לשם, הפורמט החתרני הפך לסיפור הצלחה מסחרר והביקוש לקעקועים הביא לתחייה מחודשת של חנות האונליין – עם בואם של הסגרים והמגבלות שהוטלו בעלי העסקים בעיר. כן, שוב.

חנות האונליין, שפעילה במהלך ימי הסגר בלבד, מציעה שוברים לקעקועים, פירסינגים, סקיצות מיוחדות וקורס המקעקעים הכי מקצועי שיש בהנחות מטורפות. (500 במקום 1000 או 250 במקום 500. בקיצור, הבנתם). השימוש בפלטפורמה של הדסטארט, מקיימת שיתוף פעולה המאפשר למשפחת ז'ובינו להתאחד עם הקהילה בהקדם ולעשות את מה שהם הכי טובים בו – אמנות. 

 

קצת רקע (והמון ריספקט)

סטודיו הקעקועים ז'ובינו, פועל כבר למעלה מ-40 שנה בעיר ומקעקע דורות של תל אביבים בפרט וישראלים בכלל. בשנת 1996, רכש את הסטודיו מוטי גל, אחד מחלוצי המקעקעים בארץ והפך אותו לקהילה ומוסד עבור חובבי הז'אנר. במהלך השנים השתתף גל בתחרויות בחו"ל ואפשר להגיד שתחת המחט שלו עברו אלפים רבים של מקועקעים. כך שאתם יכולים להיות הכי בטוחים. בהמשך, החליט גל להעביר את הידע והקים את אקדמיית ז'ובינו – שמכשירה את טובי המקעקעים בארץ. 

"אנחנו צוות גדול שמתמחה בכל הסגנונות והאמנים שלנו סופר מוכשרים. לכל אחד קו ייחודי משלו ויכולת להפוך רעיון של לקוח ליצירת אומנות. יש לנו למעלה מ-10,000 חברי מועדון שהפכו למשפחה", מספר מוטי גל. "זה לא רק ביזנס, אנחנו קהילה של ממש – ואנחנו רוצים לשמור עליה".

 

אגב, סטודיו ז'ובינו שומר על סטריליות ברמה הכי גבוהה שיש (על פי ביקורות פתע מטעם משרד הבריאות) ומביא איתו 40 שנות ניסיון בארץ ובחו"ל. "המקצועיות הסטריליות והאווירה הם הדברים עליהם אני הכי מקפיד בסטודיו שלי. לעשות קעקוע יכול קצת להפחיד את מי שמתנסה בכך לראשונה. חשוב לתת ללקוח את הביטחון המלא שהמקעקע שלו יעשה את העבודה כמו שצריך ואת התחושה שהוא נמצא במקום מקצועי נעים וידידותי", מוסיף גל. חוץ מזה שהתמונות, באינסטגרם מדברות בעד עצמן.

בקיצור, תומר, אדוה, נגה, אנטולי, מריה, ריי, יבגני, ניקול ומוטי כבר מחכים לכם ולתום הסגר כדי לפתוח את הבית מחדש לאמנות, שירות וכמובן – קפה מושלם. חנות האונליין וההטבות יהיו זמינות עד מוצ"ש הקרוב (13.2) – אז מה שנקרא, זה הזמן לקבל החלטה ספונטנית ולהצטרף להצלחה.

לחנות האונליין | אינסטגרם | פייסבוק | אתר