על מה ניזרק בסוף היום? | צילום מסך
על מה ניזרק בסוף היום? | צילום מסך

אתם לא חייבים לסיים תואר באדריכלות או לשכור מעצב כדי לרהט את חלל המגורים שלכם בסגנון שהכי מדויק לכם. התייעצנו עם המומחים של ליצ'י דיזיין כדי שתוכלו לבחור את הספה שתגדיר אתכם מחדש

21 במאי 2019

יום אחד זה פשוט קורה. אתם כבר גדולים מדי בשביל לגור עם שותפים, לא מצליחים להעלים עין מהרטיבות שמפוררת לאט לאט את הקירות בדירה וזה כבר לא מתאים להציב במרכז הבית ספה עזובה מהרחוב שכבר ידעה שנים יפות יותר. ומה בכלל הקטע של ספה? ולמה הקיום שלה כל כך מהותי? אז זהו, שהספה היא זו שמגדירה את הסגנון של חלל המגורים שלכם. היא לרוב החלק המרכזי בחדר, הפריט הראשון שמבחינים בו וזו שאתם נזרקים עליה בסוף יום ארוך. כך שיש דברים שבאמת אי אפשר להתפשר עליהם.

בקיצור, אחרי שהבנתם שספה עם כתם שתן חתולים וכרית רצוצה זה פחות מתאים – איך תוכלו לבחור את זו שהכי תתאים לכם גם אם לא סיימתם תואר באדריכלות פנים? אנחנו והמומחים של ליצ'י דיזיין חסכנו לכם מעצב. תודו לנו אחר כך.

אז קודם כל, מה הסגנון שלכם?

סגנון רטרו

כבר תקופה ארוכה שוינטג' זה הדיבור הכי לוהט באופנה ועיצוב. שיטה שמתאפיינת בחיקוי טרנדים מהעשורים הכי אופנתיים בעולם. הרבה צבעים, רהיטים גדולים מלוטשים, טפטים אייקונים, כרזות ישנות ושימוש בצבעים עזים, חומים, ירוקים וכתומים. העיקר שיהיה נוסטלגי ובולט.

למי עשוי להתאים?

לאמא יחידנית, פאשניסטה שגם היא וגם הקטנטנה שלה אושיות אינסטגרם מצליחות. סביר שמתגוררת בצפון הישן, מגשימה את חלום הפרילנס הלא ממומש של כולנו ושותה את הקפה שלה רק על בסיס חלב אורז-שקדים.

לסיים עלייך את היום. צילום: יח"צ
לסיים עלייך את היום. צילום: יח"צ

סגנון שאבי-שיק

וייב של שוק פשפשים, אבל בקטע טוב. שילוב של צבעים וחומרים, מראה מיושן ומשופשף, שימוש במוצרי טקסטיל וחפצים שעברו טרנספורמציה לפרטי דקורציה. הרבה צבעי פסטל ולבן. אבל הכי הכל הולך.

למי עשוי להתאים?

לסטודנטית לעיצוב תעשייתי שגרה בדירה הקודמת של סבתא שלה. לקוחה קבועה של קולקציית "ליבינג" באורבן.

ערב כחול עמוק מול הטלוויזיה. צילום: יח"צ
ערב כחול עמוק מול הטלוויזיה. צילום: יח"צ

הסגנון המודרני

מדובר בסגנון שמעדיף פונקציונליות על פני עיצוב. מתבלט בקווים נקיים, מיעוט רהיטים ואקססוריז תוך שמירה על פשטות ופרקטיות מתוחכמת. מתאפיין בצבעים לבנים, צבעי יסוד, מתכות, זכוכיות ועצים בהירים וריבוי פתרונות אחסון פנימיים. בקיצור – לס איז מור.

למי עשוי להתאים?

לזוג להט"בי מצליח וקרייריסטי שהוא גם יפה, גם חובב ערבי גבינות ויין בקטע לא מתריס וגם מתחזק חיי משפחה פוטוגניים בהורות משותפת עם זוג בסטטוס דומה.

כי אתם שונים ומיוחדים. צילום: יח"צ
כי אתם שונים ומיוחדים. צילום: יח"צ

הסגנון התעשייתי

סטייל עיצובי שהתפתח אי שם בתחילת המאה הקודמת עם התאמה לסגנון החיים החדש באותה תקופה. הוא מאופיין בהחצנה של קירות לבנים, חשיפה של צינורות ושימוש בעץ לא מעובד. לרוב ישתלב עם רהיטים מינימליסטיים שלא בולטים בחלל, אך שומרים עליו קליל ובוגר.

למי עשוי להתאים?

להייטקיסט מעונב שלא אוהב לעשות עניין מכל דבר, עובד בחלל עבודה יוקרתי, אוהב את השקט שלו ומנהל זוגיות צמודה עם מכונת אספרסו ארטיזנלית כסופה שעולה יותר משכר הדירה שלנו.

למעונבים. צילום: יח"צ
למעונבים. צילום: יח"צ

הסגנון הכפרי

הסגנון שישלח אתכם לטיול בוטיק בטוסקנה או לנופים של פרובנס. מתאפיין ברהיטי עץ צבועים, מסגרות דקורטיביות, כיסאות שמנמנים ומרופדים מחומרים טבעיים, עבודות יד וכלי בישול גלויים. שילוב של צבעים נייטרלים ופסטלים יחד.

למי עשוי להתאים?

להורים שלכם. אחרי שסיימתם לחיות על חשבונם והם יכולים סוף סוף לקצור את פירות היציאה לפנסיה.

ליצ'י דיזיין הוא מפעל לייצור ועיצוב מערכות ישיבה בהתאמה אישית וחידוש רהיטים כבר 25 שנה, לחנויות ולמעצבים. כעת, המותג הופך לבית עיצוב רשמי עם חלל תצוגה ומרפדיה לאדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים. המפעל של ליצ'י דיזיין מאמין בקשר אישי של בעלי העסק מול הלקוח, פגישות אישיות במרפדיה על מנת לחוש, לראות ולגעת בחומרים וסיור בעולם התצוגה – מהיצרן לצרכן וללא עליות תיווך.

 

אתר | פייסבוק

 

ניתן להגיע ולהתרשם בשואו-רום ברחוב חזקיהו המלך 10.
שעות פתיחה: א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, יום ו' בין השעות 9:30-12:00.

לתיאום פגישת ייעוץ אישית דרך המשרד: 03-6812269 או 052-7462666