Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

סכנת התמכרות: אפליקציית הקניות לפריטי יד שניה שאתם חייבים להכיר

נוחה יותר, נגישה יותר ומעוצבת במיוחד למילניאלים אוהבי האינסטוש, אפליקציית הקניות לפריטי יד שניה DEPOP היא פצצת התמכרות מתקתקת - ואנחנו כבר בפנים

זה הסוף שלנו. DEPOP
זה הסוף שלנו. DEPOP
21 בפברואר 2019

מכירים את זה שאתם מתאהבים אבל יודעים שהבחור\ה הם פשוט מתכון לאסון? אז ככה אנחנו מרגישים כלפיDEPOP, אפליקציית הקניות שכבשה את הסמארטפונים של האירופאים, וצוברת תאוצה בארצות הברית. כאילו שלא היה לנו מספיק קשה לחסוך, היא מאיימת להתפוצץ גם אצלנו.

עוד כתבות מעניינות:

הקרטון בכה מאוד: מקדונלד'ס תשחרר נעלי קרטון צ'יפס?
"עלבון לעם הסיני": הקמפיין החדש של ZARA מעורר סערה בסין
קולקציית פריטי הבית של ASOS עלתה לאוויר: 8 המוצרים שהכי אהבנו

חייבים לדבר על DEPOP. צילום מסך
חייבים לדבר על DEPOP. צילום מסך

ממש כמו אטסי או איביי האהובים, DEPOP מאפשרת לכל אחד לפתוח חנות ולמכור בה את מרכולתו – מבגדי יד שנייה פשוטים ועד למותגי על. החדשנות (והגאונות) של DEPOP היא שהאפליקצייה נראית ומתנהגת ממש כמו אינסטגרם – פרופיל אישי, עוקבים, לייקים – הכל שם. רק שבמקום נוף ואוכל, התמונות הן של המוצרים למכירה.

התוצאה המתקבלת היא אפליקציה ששומרת על חווית ה"גילול" הממכרת באינסטגרם בשילוב עם קניות. אסון, כבר אמרנו?

https://www.instagram.com/p/Bs7we2GFEAw/

ההחלטה להשתמש בממשק דומה לזה שקיים באינסטגרם נועדה כדי לפנות לקהל צעיר, כזה שיד שניה היא לא בהכרח הבחירה הראשונה שלו בשופינג. הבחירה הזו לגמרי עשתה את העבודה: כ-80% מהמשתמשים באפליקציה הם בני פחות מ-25, וכמות המכירות התבצעת ביום בממוצע עומד על 200,000 פריטים. בשנה שעברה נמכרו באפליקציה בגדים בשווי 300 מליון דולר והשנה המספר כבר הוכפל, ועתיד להמשיך ולעלות.

סכנת התמכרות. DEPOP. צילום מסך
סכנת התמכרות. DEPOP. צילום מסך

https://www.instagram.com/p/BuBoZq-lOqP/

אחת הסיבות לעלייה המטאורית של האפליקציה היא שיותר ויותר משפיעני ומשפיעניות אינסטגרם מאמצים אותה ומוכרים את בגדיהם, ביניהם אושיית האופנה קיארה פראני והאישה מאחורי האתר Man Repeller, לאנדרה מדין.

https://www.instagram.com/p/Bt_wxwXFwca/

ממשק האפליקציה עוד לא מושלם, ובמובן הזה ההשוואה לאינסטגרם הוותיקה והמתקדמת פועלת לרעתה. המחירים של הבגדים, כמו גם מחירי המשלוח לארץ, משתנים ממוכר למוכר, אך לרוב (מניסיון) מוכנים להתגמש אם אתם מבקשים יפה מספיק.

ראו הוזהרתם: מדובר בסכנת התמכרות שרק מחכה לקרות.

למקרה שלא הספיק לכם – עוד 3 אתרי מכירות יד שניה:

אסוס מרקטפלייס– אתר יד שנייה קטן מבית היוצר של חברנו אסוס.

The real real– חשקתם בתיק של שאנל חלמתם על תיק של דיור? האתר מציע מותגי יוקרה יד שנייה במחירים (קצת יותר) נגישים.

איבייואטסי– יש סיבה בגללה קלאסיקות הופכות קלאסיקות.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!