Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

מצעד העשור: דריה שועלי

"מצטערת שלא היתה לי להקה". דריה שועלי (42), יזמית אינטרנט ו־Content Marketer, בזוגיות+2 (ושלישית בדרך)

דריה שועלי. צילום: אנטולי מיכאלו
דריה שועלי. צילום: אנטולי מיכאלו

לפני שאת מגגלת "איך להיות אשת קריירה, להרוויח בדולרים, להיות בזוגיות, להיות גם אימא וגם חתיכה", כדאי שתכירי את דריה ותשנני את צעדיה. מאסטרית הסטארט־אפ, אישה שהצליחה לגייס 3.5 מיליון דולר וללא רקע טכנולוגי לאתר Sense of Fashion – זירת מסחר למעצבי אופנה צעירים ברחבי העולם – ומתכננת להמשיך להמריא השנה עם Dapulse, הסטרטאפ בו היא עובדת, שנמצא בשיעור הצמיחה הגבוה ביותר בישראל כיום. באופן שלא לגמרי ברור לנו (צי עוזרות אישיות? כישוף?) היא מצליחה לשלב בחן אופנה, נשיות, אימהות, קריירה ומוכיחה שאפשר לעשות הכל וגם להיות אישה. אפשר ספר הדרכה?

דריה שועלי. צילום: איליה מלניקוב
דריה שועלי. צילום: איליה מלניקוב

פספוס רציני:"שלא התחלתי להקים עסקים בגיל יותר צעיר ושלא הייתה לי להקה".

חלום שטרם הוגשם:"להביא לסיום הכיבוש".

[tmwdfpad]רגע ששינה לך את החיים:"הרגע שבו פגשתי את יעל גבעון והרגע שבו פגשתי את נועם שיזף, שני האנשים החשובים, המסעירים ומעוררי ההשראה מאלה שלא ילדתי בעצמי".

מה באמת חייבים לעשות עד גיל 40?"ילדים, לפחות אחד. זה נשמע טריוויאלי, אבל לי לפחות לא היה מושג".

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!